Dicht!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:45 schreef MeuL het volgende:
Topic [TR/TK] 2 Persoons bed 180x200cm (Lits-Jumeaux) mag dicht
Dank u!
Okay, goed om te weten, verdoe ik mijn en jullie tijd voortaan niet meer met posten in V&A.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:19 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dat klopt, wij verwijderen regelmatig offtopic posts, de verkoper heeft er immers niets aan.
ja hoor dat mag.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:12 schreef Shizzles het volgende:
is aanbieden van erotisch gereedschap zoals dildo's, penisringen, en dergelijke toegestaan? in de policy zie ik geen regels daar over.
ik bedoel dan zonder explicite pics erbij.
Zo ken ik er nog wel meer, dan ga ik hier ook de hele tijd telefoons verkopen van mijn turkse oom die een satelliet shop heeft.quote:Op maandag 4 oktober 2010 15:00 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Lees het topic even door, het is niet zijn telefoon.
Yes, thank youquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:28 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Zo ken ik er nog wel meer, dan ga ik hier ook de hele tijd telefoons verkopen van mijn turkse oom die een satelliet shop heeft.![]()
Hier nog zo 1;
[TK] Nieuw! Samsung BD-C5500 Blu-ray speler
nogmaals: het valt pas op als iemand het onder elkaar zit, of als een van ons het per ongeluk opvalt. Er gaan best wel wat topics doorheen hier, en wij zien ook niet alles. Dus prettig als iemand ons er op wijst.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:47 schreef zomer86 het volgende:
Ok maar waarom mag dat niet, en dit wel.
[TK] iPhone 3G 16GB Wit (officieel simlock vrij)
[TK] iPhone 3G 8GB zwart (officieel simlock vrij)
[TK] Nokia E71 nieuwstaat (simlock vrij)
[TK] Nokia E51 simlock vrij
[TK] iPhone 3GS 16GB zwart
[TK] HTC Desire (simlock vrij en 4 maanden oud)
[TK] HTC Desire (2 maanden oud + factuur)
[TK] iPhone 3G 8GB (officieel simlock vrij)
[TK] iPhone 3GS LCD scherm
[TK] Apple iPhone 3gs display module (complete frame)
[TK] HTC Hero (simlock vrij + factuur)
[TK/TR] HTC S730 (simlock vrij)
[TK] iPhone 3G 8GB zwart (simlock vrij)
[TK] Nokia N85 met defect scherm
[TK] iPhone 2G 16GB (nieuwstaat)
[TK] Nokia N82 + 2GB + navigatie
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:22 schreef delano.888 het volgende:
[TK] LG Crystal nieuw in doos met garantie.
Sorry! TK vergeten.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:45 schreef Trusten het volgende:
[TK] [Wellness] Dermalogica Facial Treatment (Amsterdam)
Verkocht!
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:27 schreef Dizer het volgende:
Nah... had binnen dezelfde minuut gekund
Vooruit, dat maakt het weer goed!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
![]()
Record staat bij mij op binnen 10 seconde
Uiteraardquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:34 schreef joeykirsten het volgende:
slotje op [GEZ] Oude werkende mobieltjes voor verzameling!
Ik heb hem gesloten!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:46 schreef Plasterk het volgende:
[TK] Canon Ixus 100is
is een beetje dood...
Is dicht.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:55 schreef MOON76 het volgende:
Deze mag dicht [TK] Iphone 3g 16gb is verkocht...
Thx!
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 10:53 schreef Beaudelaire het volgende:
[GEZ] The Simpsons Game (Wii)
Gevonden, dus kan op slot.
Donequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:16 schreef Marurk het volgende:
[TK] Trolly dossieropbergsysteem met hangmappen
Verkocht, dus kan op slot.
Donequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:27 schreef wimjongil het volgende:
[TK] Eenvoudige Game PC
Verkocht --> mag dicht
Oke, in dat geval is het topic weer openquote:Op zondag 10 oktober 2010 09:44 schreef Opperkwal het volgende:
Uiteraard zit er een licentiesticker op voor die prijs. Dat staat er toch bij, ik weet heus wel dat je het niet zonder mag verkopen![]()
[TK] Mini PC met Windows 7
No probquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:27 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[TK] Nintendo DS lite (wit)+ 11 spellen+ acc.
Oeps ik vergat [TK]
Thanksquote:Op zondag 10 oktober 2010 18:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oke, in dat geval is het topic weer open
Slotje op gegooidquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:53 schreef bloemerig het volgende:
Deze mag dicht, alle puzzels zijn verkocht!
[TK] Puzzels
dus een volgeblafte met mogelijk HIV geinfecteerde schoongemaakte fleshlight mag gewoon van eigenaar wisselen terwijl een gesteriliseerde injectienaald dat niet mag?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:26 schreef Symphonic het volgende:
Gezond verstand hoeft ook niet in de poilicy te staan, dat moet je gewoon van nature hebben.
donequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:42 schreef JK1982 het volgende:
[TK] 4GB Kingston DD3 geheugen
Mag deze dicht aub? Geheugen is verkocht.
Thanks!
Ik vraag me ook af waarom die nog open is, verlate 1 april grap?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:59 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
dus een volgeblafte met mogelijk HIV geinfecteerde schoongemaakte fleshlight mag gewoon van eigenaar wisselen terwijl een gesteriliseerde injectienaald dat niet mag?
ik zie het verschil niet.
en, gezond verstand had dat topic al lang gesloten.
de mods zijn nog bezig met het doekje omdat er nu eindelijk eens een topic is die het modereren weer leuk maaktquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:22 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af waarom die nog open is, verlate 1 april grap?
obvious troll is being obvious.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:59 schreef Het_Biertje het volgende:
dus een volgeblafte met mogelijk HIV geinfecteerde schoongemaakte fleshlight mag gewoon van eigenaar wisselen terwijl een gesteriliseerde injectienaald dat niet mag?
ik zie het verschil niet.
Donequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:26 schreef VampiricDemon het volgende:
[TK] Assassin's Creed white edition poppetje
[TK] VampiricDemon's opruimtopic
[TK] VampiricDemon's DVD-topic
[TK] CD's (Sountracks, Musical en overig)
[TK] Boeken (Oorlog, Jeugd, Detective & Fantasy)
[TK] Filmfiguren Neca 12" en 18" met geluid
Mogen dicht
het een en ander is verkocht en/of onoverzichtelijk dus ik maak een nieuw topic met van alles erin
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:34 schreef smulder1991 het volgende:
Topic Lachgas pakket aangeboden is verkeerd geopend, hiervoor sorry dus er mag een slotje op.
Staat alquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:15 schreef l0c4lh0st het volgende:
Zou een lieve moderator dit topic kunnen voorzien van filter?Ik ben dat vergeten...
Hij stond er echt en ik de topic historie heeft niemand hem aangepastquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:04 schreef l0c4lh0st het volgende:
[..]
OohDank u! Denk ik? Of stond ie er echt al?
Ik zat ook te kijken, ik weet bijna zeker dat ik hem namelijk aangepast had vlak nadat ie geopend was maar kon ook geen geschiedenis vindenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hij stond er echt en ik de topic historie heeft niemand hem aangepast
Bijna Halloween.... brrrrrrr spooookie....woooooooeeeeeehquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik zat ook te kijken, ik weet bijna zeker dat ik hem namelijk aangepast had vlak nadat ie geopend was maar kon ook geen geschiedenis vinden
Echt, in mijn hoofd klinkt het veeeeeel cooolerquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Bijna Halloween.... brrrrrrr spooookie....woooooooeeeeeeh
je zal mar net 254 euro hebbenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:08 schreef Scorpie het volgende:
Kan een mod hier: [TK] Computers en computer hardware even waarschuwen dat we niet gaan bieden per cent/euro ?
Er stond een bod van 252, 31quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:14 schreef mschol het volgende:
[..]
je zal mar net 254 euro hebben
wordt er meer geboden, gaan mensen nog zeuren...
Done, en dat andere was al gedaanquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:11 schreef joeykirsten het volgende:
slotje op [GEZ] Laptop 2GB DDR2 voor minipc :)
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:55 schreef ChickenSpikey het volgende:
De RVS 'bestek klok' mag eruit, is verkocht: [TK] Opruiming
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:00 schreef ChickenSpikey het volgende:
En de Nokia mag er ook uit
[TK] Opruiming
OP en TT weer als nieuwquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:19 schreef ChickenSpikey het volgende:
TT aub aanpassen in 'Exclusieve horloges'
[TK] Exclusieve horloges
sorry, ik blijf bezig
maar dan staat alles wel netjes bij elkaar
Het kan aan mij liggen, maar ik zie geen koffer!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:22 schreef ChickenSpikey het volgende:
Rode Rimowa koffer mag eruit: [TK] Opruiming
Dicht!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:50 schreef Hankiepankie het volgende:
Eindelijk verkocht (via Marktplaats)Slotje graag.
[TK] Aprilia SR WWW
Stond hierquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:05 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar ik zie geen koffer!
[..]
Dicht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |