Lijkt me dat er meer dan een jaar garantie op die dingen zitquote:Op woensdag 15 september 2010 22:03 schreef Barzi het volgende:
Toestel heb ik een tijd geleden (toen deze het gewoon perfect deed) overgenomen van iemand anders en die had geen bon meer. Garantie gaat toch via serienummer bij Apple, maar toestel is al maar dan een jaar oud.
Ik geef geen garantie dat de iPhone het daarna perfect doet. Ik weet wel dat alles behalve het scherm het op dit moment perfect doet. Als vervolgens iemand de iPhone uit elkaar haalt en hij het daarna niet meer doet, daar kan ik niks aan doen.
125 euro is vooralsnog te weinig.
gewoon een jaar garantie voor zover ik weetquote:Op woensdag 15 september 2010 22:21 schreef bijderechter het volgende:
[..]
Lijkt me dat er meer dan een jaar garantie op die dingen zit
Al geprobeerd?
Scherm deed het ineens niet meer goed. Geen waterschade schade o.i.d.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:33 schreef DJ90 het volgende:
Waardoor is het scherm kapot gegaan?
Ik ben erg geïnteresseerd!
Waar is het toestel eventueel te bekijken? (PM?)
Wetgeving zegt 2 jaar garantie op alle elektronica.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:31 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
gewoon een jaar garantie voor zover ik weet
Oke.. En nu?quote:Op woensdag 15 september 2010 23:17 schreef Nieuwe_user het volgende:
ik vindt 16GB wel een beetje weinig voor een telefoon....
Als ik mijn telefoon aansluit op mijn laptop krijg ik het volgende
[ afbeelding ]
Wetgeving zegt helemaal niks.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:50 schreef EcktenBaas het volgende:
[..]
Wetgeving zegt 2 jaar garantie op alle elektronica.
Doe eens een linkje naar dat betreffende artikel.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:50 schreef EcktenBaas het volgende:
[..]
Wetgeving zegt 2 jaar garantie op alle elektronica.
http://www.consuwijzer.nl/Uitgelicht/Garantiequote:Op woensdag 15 september 2010 23:38 schreef PP. het volgende:
[..]
Doe eens een linkje naar dat betreffende artikel.
Het hele gezeik over 2 jaar garantie is geen wet, dat is een Europese richtlijn, geen wet.quote:Er zijn twee soorten garantie:
Wettelijke garantie.
Garantie van de fabrikant of de verkoper. Hoe lang de garantie duurt, staat in de garantievoorwaarden.
Als de fabrikant of de verkoper garantie geeft, is dat dus iets extra's. Het is een aanvulling op de rechten die u volgens de wet hebt. Garantie heeft een groot voordeel. Gaat het product binnen de garantie kapot? Dan moet de andere partij bewijzen dat dit uw schuld was. Bij de wettelijke garantie geldt dit alleen voor de eerste zes maanden. Daarna moet u wel zelf bewijzen dat het product ondeugdelijk is. Tijdens de extra garantieperiode hoeft dit dus niet.
Link graag? Kwam niet lager dan 100,- euro. En wel een beetje kwaliteit hé..quote:Op donderdag 16 september 2010 10:05 schreef Catch22- het volgende:
voor 50 euro heb je een nieuw scherm ingebouwd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |