Nee dat ga ik niet doenquote:Op donderdag 30 september 2010 16:40 schreef Miendientje het volgende:
Ga je een handeltje beginnen ofzo?
pm gestuurdquote:Op donderdag 30 september 2010 16:41 schreef Jelleb18 het volgende:
Ik heb volgende week ergens een LG Viewty over..
Zit wel flink vol met krassen
Maar hij werkt, ik gebruik hem nu nog steeds
Accu gaat 2-3 dagen mee bij normaal gebruik.
Simlock-vrij? weet ik eerlijk gezegd niet.
Adapter zit erbij
Heb er nog wel een paar thuis, maar dan moet ik ff kijken of ze nog werken en ik een adapter erbij heb..
Echt niet doorverkopen, als ik er dubbel heb geef ik ze aan een kennis meequote:Op donderdag 30 september 2010 16:44 schreef MissKriel het volgende:
wtf jij onze oude mobieltjes inleveren en geld vangen.
toevallig ken ik iemand die dat ook doet!![]()
Waarom moeten ze dan werkend zijn en ook nog simlockvrij? Dan wil toch dat je er mee kunt bellen, dat is toch iets anders dan een verzameling?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:43 schreef joeykirsten het volgende:
[..]
Nee dat ga ik niet doenIk heb er al een aantal liggen (nokia's 3310, samsungs etc
)
[..]
pm gestuurd
Ik wil een werkende verzameling hebbenquote:Op donderdag 30 september 2010 16:47 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Waarom moeten ze dan werkend zijn en ook nog simlockvrij? Dan wil toch dat je er mee kunt bellen, dat is toch iets anders dan een verzameling?
Ah ok, ik heb er geen. Ik neem pas een nieuwe als de oude kapot is of gejat is.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:48 schreef joeykirsten het volgende:
[..]
Ik wil een werkende verzameling hebbenLijkt me ook leuk om dan als iemand een keer iets vraagd, dat ik ze ook kan laten zien dat ze werken
Sommige mensen kopen steeds een nieuwe als er weer iets nieuws in de winkel isquote:Op donderdag 30 september 2010 16:51 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Ah ok, ik heb er geen. Ik neem pas een nieuwe als de oude kapot is of gejat is.
....quote:Op donderdag 30 september 2010 17:02 schreef Iphone4-appeltaart het volgende:
Is het voor joey kindt?
Dat dacht ik ook te horen.quote:
Dacht het nietquote:Op donderdag 30 september 2010 17:07 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook te horen.
pm is gestuurdquote:Op donderdag 30 september 2010 22:42 schreef Crientj het volgende:
Heb hier een roze sagem my c5-3 liggen. Ding moet het nog wel doen, heeft alleen wel een simlock van Vodafone.
Graag een PM bij interesse.
ligt eraan wat je hebt liggenquote:
Die heb ik alquote:
Wat voor telefoon is dat?? pm mijquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:51 schreef pgrferrari het volgende:
Heb een Benq Siemens voor je, compleet met doosje adapter en handleiding.
Die heb ik al eentje liggen, maar toch bedanktquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:46 schreef Thijz het volgende:
heb hier nog een iPhone 2g liggen, simlock vrij > ¤150,-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |