abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78020013
Verkoop mijn iPhone 2G 16GB. iPhone werkt helemaal perfect en wordt simlockvrij geleverd.

De iPhone verkeerd in nieuwstaat: het scherm is krasvrij (zit ook een screen protector op), achterkant 1 heel klein krasje, die eigenlijk niet te zien is.
Wordt compleet geleverd met: doosje, oordopjes, lader (die in een Nederlandse stopcontact kan), dock en USB kabel.

Vraagprijs: 250 euro
Ophalen (Groningen) is geen probleem. Verzenden ook niet (verzendkosten zijn dan wel voor de koper).

pi_78020966
jailbreak zie ik
effe normaal he
pi_78021410
quote:
Op maandag 15 februari 2010 15:49 schreef shayolo het volgende:
jailbreak zie ik
Wat gewoon legaal is, dus wat wil je hier mee zeggen?
pi_78021651
Misschien TS kun je wat meer info geven m.b.t de internet snelheid van deze iPhone
en andere applicaties(netwerk snelheid/batterij) Merk je daar heel veel van of hoe zit dat nou
als je dat afzet tegen de 3G en 3GS?

Ik begin een bod op ¤ 150,- all in.
75 topics = FIN
pi_78022440
quote:
Op maandag 15 februari 2010 16:07 schreef FP128 het volgende:
Misschien TS kun je wat meer info geven m.b.t de internet snelheid van deze iPhone
en andere applicaties(netwerk snelheid/batterij) Merk je daar heel veel van of hoe zit dat nou
als je dat afzet tegen de 3G en 3GS?

Ik begin een bod op ¤ 150,- all in.
Uhh ja, wat wil je precies weten? Batterij gaat bij mij altijd ongeveer 2 a 3 dagen mee, en dat is met veel muziek luisteren en smsen, en af en toe (ong. 4 a 5 keer per dag) mijn mail checken. Verder gaat mail checken uitstekend, FOK forum gaat ook gewoon snel.
Hyves applicatie is goed te gebruiken met 2G snelheid, net als de NU.nl applicatie. VI applicatie duurt wat langer. Mobiele sites gaan sowieso snel, "normale" sites duurt wat langer (zoals FOK!).

3G heeft natuurlijk een snellere internet snelheid (over 3G, Wifi zijn ze evensnel). 3GS heeft nog weer snellere internet en een snellere processor, maar daar is de prijs ook naar.

Bod is trouwens wel echt te laag, heb al een bod van 225 euro.
pi_78072192
sold
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')