Er zitten 2 balletjes bij zoals je kunt zien op de foto, al zijn dat waarschijnlijk niet de originele.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:56 schreef Rifoki het volgende:
Jammer, te ver weg voor voetbalspel! Zit het balletje er trouwens nog bij?
Ik heb werkelijk geen idee, mijn man heeft hem van een bevriende vertegenwoordiger gekocht.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:32 schreef Tegan het volgende:
Kon je dat ding trouwens winnen met Lays Chips ofzo?
ligt aan het gewicht, de omvang (mits ingeklaptquote:Op zondag 9 mei 2010 23:22 schreef VampiricDemon het volgende:
Ik weet eigenlijk niet wat dat zou kosten als het verzonden moet worden.![]()
Is er iemand die wel weet wat dat ongeveer zou gaan kosten?
Ach, zo heeft de crew ook weer eens een lolletjequote:Op maandag 10 mei 2010 07:53 schreef Symphonic het volgende:
Topic opgeschoond....
Joh wat was dat lachen
Dank je, dan zal ik eens gaan kijken wat dat ding weegt.quote:Op maandag 10 mei 2010 08:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
ligt aan het gewicht, de omvang (mits ingeklapt) zou geen probleem moeten zijn: http://www.tntpost.nl/voo(...)en/wat-kost-het.aspx
Denk je dat het lukt hem nog eventjes vast te houden? Ik ga dus namelijk over 9 dagen die verhuizing in en voordat ik nog meer spullen in huis ga halen, wil ik eerst even het huis zelf bewoonbaar makenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:04 schreef VampiricDemon het volgende:
Kampen is goed te bereiken met het OV
Met de trein vanuit zwolle is het maar 10 minuutjes.
Vast welquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:11 schreef Gnomestein het volgende:
[..]
Denk je dat het lukt hem nog eventjes vast te houden? Ik ga dus namelijk over 9 dagen die verhuizing in en voordat ik nog meer spullen in huis ga halen, wil ik eerst even het huis zelf bewoonbaar maken
Het zijn nog maar zes dagen inmiddels voordat ik de sleutel krijg, nog veel dingen uit te zoeken overigens ;-). Ik heb nog steeds interesse!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:11 schreef Gnomestein het volgende:
[..]
Denk je dat het lukt hem nog eventjes vast te houden? Ik ga dus namelijk over 9 dagen die verhuizing in en voordat ik nog meer spullen in huis ga halen, wil ik eerst even het huis zelf bewoonbaar maken
Wat voor spulletjes zoek je nog dan?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 03:15 schreef Gnomestein het volgende:
[..]
Het zijn nog maar zes dagen inmiddels voordat ik de sleutel krijg, nog veel dingen uit te zoeken overigens ;-). Ik heb nog steeds interesse!
En een soort van gratis kickje
Ja hoor, geen probleemquote:Op zondag 6 juni 2010 00:41 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Interesse in BBQ, maar kan niet instantly die kant op komen, moet even de tijd nemen voor een dergelijk tripje... zou je 'm ff vast kunnen houden?
(evt. ook wel interesse in lampenkap en/of klok, als ik toch bezig ben..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |