Zelfde aandoening inderdaadquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben er uit. Simone is de nieuwe Daphne Deckers, die knippert ook met d'r ogen.
Beetje knipperen, beetje rollen en wegdraaien
ja echt he! Dat denk ik al vanaf de 1e auditiequote:
Doet ze optredens dan?quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:06 schreef iBenny het volgende:
Volgens mij doet ze dit nummer ook bij dr optredens
O.quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope... was er net ook eentje.
en volgende week die Palingen
quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, die vinden haar uiterlijk niets.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat masker zou ik ook niets vindenquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Afhankelijk van wat we volgende week kijken kunnen we de ander show weer op zaterdag kijkenquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:10 schreef iBenny het volgende:
Afgelopen...
Ik vond het erg leuk om zo te kijken
Ik vond dit zeker te doen...quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik dank jullie hartelijk. Waarschijnlijk tot volgende week.
Seeyaquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:11 schreef Joooo-pi het volgende:
Kan nu mooi de hond ff uitlaten
Mensen tot ziens![]()
![]()
Ik kijk iig volgende week weer VOH op vrijdag en POP zaterdag weer terug.quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:12 schreef D. het volgende:
[..]
Afhankelijk van wat we volgende week kijken kunnen we de ander show weer op zaterdag kijken
Ciaotjesquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:11 schreef Joooo-pi het volgende:
Kan nu mooi de hond ff uitlaten
Mensen tot ziens![]()
![]()
ik ook denk ikquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kijk iig volgende week weer VOH op vrijdag en POP zaterdag weer terug.
Ik dank P's KPN ookquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik dank KPN hartelijk voor de wind mee die m'n verbinding had tijdens het kijken
quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik dank KPN hartelijk voor de wind mee die m'n verbinding had tijdens het kijken
Misschien kom ik op Zaterdag nog een keertje kiekenquote:
Was gezellig ja.. En een stuk overzichtelijker.quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:45 schreef Karina het volgende:
Was dus wel geslaagd dit begrijp ik? Als het volgende week weer is, kijk ik vrijdag nog wel een keertje VOH (wie weet wordt het nog wat) en dan zaterdag hier, of de finale van MNI.
We hebben 2x zelf een pauze van 5 minuten ingelast. En 2x hadden we een reclamefilmpje tussendoor, maar het scheelt zo zonder reclames wel ruim een kwartier gok ik.quote:Op zondag 19 september 2010 00:03 schreef Karina het volgende:
En geen reclame natuurlijk (of misschien eentje) dat scheelt ook.
En daarom had Popstars nog lager moeten scoren dan vorige weekquote:Henkjan Smits: ‘The Voice scoort beneden verwachting’
Henkjan Smits, jurylid in de SBS 6-show Popstars, vindt de kijkcijfers van de RTL- show The Voice of Holland tegenvallen. Smits had ingezet op 1,9 miljoen kijkers, maar het werden er vrijdag 1,7 miljoen. Zijn eigen Popstars trok gelijktijdig 901 duizend kijkers. “Met zo’n score is het totaal irreëel dat Popstars naar zaterdag zou moeten“, zegt Smits. “Vrijdagavond is Popstarsavond. Let’s face it. 900 dui- zend kijkers had toch niemand verwacht tegenover het geweld van een nieuw tv- programma op RTL 4?“
Smits is ondanks de tegenvallende kijkcijfers nog steeds trots op Popstars. Hij had verwacht dat er tegenover The Voice slechts 500 duizend mensen zouden kijken. “Gisteren heeft iedereen kunnen horen én zien wat een toptalent er dit jaar is bij Popstars. Mooie mensen met goede stemmen. Wij hebben hier een feestje.“
quote:Op zondag 19 september 2010 14:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
En daarom had Popstars nog lager moeten scoren dan vorige week
Nee, ik vind het irritant dat het tegenover elkaar staatquote:Op zondag 19 september 2010 14:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jeetje Benny, je klinkt nou als de jaloerse buurman
Dat blijkt wel, als je ook al zegt dat die stomme reclames de reden waren.quote:Op zondag 19 september 2010 14:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, ik vind het irritant dat het tegenover elkaar staat
Straks Joooo-pi, straksquote:
Ik dacht het al, maar ik denk, je komt vanzelf wel terugquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:37 schreef Joooo-pi het volgende:
Shit verkeerde topic
Ik ga toch zeker geen POPSTARS kijken
Ik ga VOH!
Ik ben de enige van POP vanavondquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:43 schreef MissJ het volgende:
Gaan jullie vanavond VOH of Popstars live kijken?
quote:
Ik ga weer voor VOH... kijk morgen hier om 20:00uur weer Popstars terugquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:43 schreef MissJ het volgende:
Gaan jullie vanavond VOH of Popstars live kijken?
Om 20:00u?quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ga weer voor VOH... kijk morgen hier om 20:00uur weer Popstars terug
Mannen met initiatiefquote:
Oh ja?quote:
20:30u is ook primaquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja?
Oh![]()
Ik vind 20:00 wel een hoerentijdstip overigens, dat is echt kunst-en-vliegwerk om op tijd te zijn![]()
Half 9 werkt wel.
Zal morgen eens kijken woar ik in ga hoaken
Okeetjesquote:
Jammer, maar dan post je lekker erna (of tijdens reclames)quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:44 schreef Koen66 het volgende:
Ik kijk vermoedelijk wel POP
Maar live posten doe ik niet als ik samen met vrouwlief tv kijk, is niet echt best voor m'n populariteit
Om 20:00uur weerquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:29 schreef Karina het volgende:
Ik ga VOH kijken en dan morgen hier POP, als jullie eruit zijn hoe laat tenminstemorgen 8 uur of half 9? Naar MNI kijkt niemand meer dus (ik vergeet het ook steeds).
Dan gaan wij toch samen kijken?quote:
quote:
Koenquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heyyyyy
Ik tik af en toe wat op mn Blackberry
Is de uitstraling.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
Ik word elke keer een beetje bang van deze Turk, ik weet niet wat het is. Manier van dansen, doen
Ze oogt als een dertiger, als ze een twintiger is dan is ze vroeg in vervalquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
Is ze soms al wat ouder dan de meeste tieners/begin 20?
Whehehehehequote:Op vrijdag 24 september 2010 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
Oh gossie die moeder, die doet ook een konijnenhuppeltje in de hal
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Whehehehehe
Ik ga ff koffie zetten
Wat saaiquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Denk dat de meesten van het TAL forum vanavond naar VOH kijken en morgen POP als strean
1,5 uur te laat piem0lquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:03 schreef Silenus het volgende:
Aiigthht, recht uit de vrijdagmiddagborrel, IK BEN ER!
Heb ik wa gemist schatjes?![]()
![]()
Ik ben een beetje te laat (en erg lam;() maar waar is iedereen? In VOH?quote:
ik heb het wel grotendeels gekeken en af en toe via de zwarte bes gepostquote:
Waarom geen VOH gekeken?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb het wel grotendeels gekeken en af en toe via de zwarte bes gepost
geen idee eigenlijk, gewoonte denk ik, heb het nog helemaal niet gezien tot op heden.quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:42 schreef Koen66 het volgende:
djiez, wat was dit voor type? Hoe heeft die de audities kunnen overleven
Ik zal het vanaaf eens bekijkenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:50 schreef Koen66 het volgende:
Zo dat was het weer deze week
Moet zeggen, vond de kwaliteit over het algemeen niet slecht !!!
Kan dat om 20:30u?quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:11 schreef iBenny het volgende:
Vanavond om 20:00uur kijken we dus weer terug! (?)
Hier alvast de link
http://www.sbs6.nl/web/sh(...)/media=221908/page=1
Da's toch net zo laat als het normal begint?quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:57 schreef iBenny het volgende:
Ik zou het niet erg vinden.. ik weet niet hoe de anderen daarover denken?
Uitzending duurt 2 uur en dan tussendoor in totaal een kwartiertje pauze? Dan komen we uit op 22:45uur...
Ik heb spa roodquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:22 schreef Karina het volgende:
Ik ben er, wel nog even naar de wcen nog wat wijn bijschenken. Hij staat al klaar bij mij
![]()
heb ff doorgespoeld, dan loop ik zo ongeveer gelijkquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:32 schreef Karina het volgende:
Ik kijk nu dan maar op een klein schermpje
Ik ookquote:
Wat heb je gedaan dan?quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:35 schreef D. het volgende:
*helemaal gaar is
Net 4 uur en 15 minuten in de auto gezeten
Straks ff kijken hahaquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:34 schreef Karina het volgende:
Oh ik zie daar links iets leuks staan, verslaafd aan verzamelen, wat zou dat zijn?
Ze zijn aan de weg aan het werken, dus moest sowieso al 2 uur rijden, maar dat was nu een uur om en een uur filequote:
omdat het keivals wasquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:37 schreef Karina het volgende:
Ow waarom kreeg ze nou de rode knop? Even gemist.
Iets met zingen, en de kwaliteit daarvanquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:37 schreef Karina het volgende:
Ow waarom kreeg ze nou de rode knop? Even gemist.
Welke?quote:
quote:
Bij the Voice zaten anders ook best wat hele slechte hoor, en vergeet niet, die hebben al een hele auditie achter de rug, die wij niet hebben gezien.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:40 schreef MissJ het volgende:
ik vind de zangkwaliteit van de mensen die meedoen aan Popstars zó tegenvallen sinds ik gehoord heb wat voor kwaliteit er bij de Voice is
Ja dat is inderdaad een vreselijke tegenvaller, niet dat ze allemaal goed zijn bij VoH maar vergeleken met ditquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:40 schreef MissJ het volgende:
ik vind de zangkwaliteit van de mensen die meedoen aan Popstars zó tegenvallen sinds ik gehoord heb wat voor kwaliteit er bij de Voice is
Vind ik ook, ziet er echt heel stom uit.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:40 schreef iBenny het volgende:
Dat dansen vind ik echt een faalactie
Welke balk?quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:41 schreef Karina het volgende:
KUn je alleen die balk verbergen eigenlijk> Die is nogal groot namelijk...
Met de play knop erinquote:
maar bij Popstars hebben ze ook al een hele auditie achter de rug..quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij the Voice zaten anders ook best wat hele slechte hoor, en vergeet niet, die hebben al een hele auditie achter de rug, die wij niet hebben gezien.
Alleen 1 toch? Volgens mij bij VOH meer.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:42 schreef MissJ het volgende:
[..]
maar bij Popstars hebben ze ook al een hele auditie achter de rug..
Je moet een stapje verder kijkenquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:40 schreef MissJ het volgende:
Gewoon 1 auditie... dan kan je terugkomen voor nog een test. Doorsta je die ga je naar de tv-auditiesquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:45 schreef MissJ het volgende:
maar.. hoeveel rondes hebben ze dan bij VOH al gehad tot wat wij nu zien?
Geen idee, daarover is volgens mij nog niet gesprokenquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:45 schreef MissJ het volgende:
quote:
nou wat is dan het verschil met nu Popstars? Die hebben ook 1 auditie gehad voordat wat wij nu aan het kijken zijn.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon 1 auditie... dan kan je terugkomen voor nog een test. Doorsta je die ga je naar de tv-audities
Ik vond al dat ie mij bekend voor kwamquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:47 schreef iBenny het volgende:
die gast heeft een pizzabezorgerskop
Voor VOH hebben ze dan ook echt mensen gezocht ipv dat ze naar hun kwamenquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:47 schreef MissJ het volgende:
[..]
nou wat is dan het verschil met nu Popstars? Die hebben ook 1 auditie gehad voordat wat wij nu aan het kijken zijn.
Misschien enige dat bij VOH ze nog een test (?) gehad hebben, maar meer ook niet.
Volgens mij houden ze dat angstvallig geheim, het enige dat ik kan vinden is ongeveer zoals dit:quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:45 schreef MissJ het volgende:
Ik vermoed dus wel meer dan 1.quote:Bij ‘The voice of Holland’ komen de voorrondes niet in beeld. Na een intense en actieve zoektocht naar nieuw talent komen alléén de grootste talenten in aanmerking voor de audities, waar ze gelijk met een live band voor publiek optreden.
Ik ookquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:50 schreef Karina het volgende:
Ik ben toch wel een beetje benieuwd naar die MPdie 2 mannen.
Siem en Nixonquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:50 schreef Karina het volgende:
Ik ben toch wel een beetje benieuwd naar die MPdie 2 mannen.
Eigenlijk zou iemand het moeten streamenquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is wel fijn! Alleen dat kleine schermpje is minder...
Siem en Nixon zijn broers van Nick en Simonquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
OK, steen -> ik onder, geen idee wie dat zijn, Nixon ken ik, maar die is het niet
Kun je eigenlijk ook kijken op een andere manier, ik bedoel, niet met Silverlight? Maar iets dat je het scherm wel groter kunt maken? Nu is het alleen OF klein OF Beeldvullend.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eigenlijk zou iemand het moeten streamen
Ow, dat soort dingen volg ik niet. Ik weet pas NET wie Nick en wie Simon is.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:53 schreef D. het volgende:
[..]
Siem en Nixon zijn broers van Nick en Simon
Ik kan het zo snel neit vindenquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Kun je eigenlijk ook kijken op een andere manier, ik bedoel, niet met Silverlight? Maar iets dat je het scherm wel groter kunt maken? Nu is het alleen OF klein OF Beeldvullend.
De aflevering is al te downloadenquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Kun je eigenlijk ook kijken op een andere manier, ik bedoel, niet met Silverlight? Maar iets dat je het scherm wel groter kunt maken? Nu is het alleen OF klein OF Beeldvullend.
Op hoeveel minuten zit jij nou?quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:55 schreef Kally het volgende:
Micheal bedoelde ik die was met zang goed ja
Het was ook een garpjequote:Op zaterdag 25 september 2010 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow, dat soort dingen volg ik niet. Ik weet pas NET wie Nick en wie Simon is.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar dat werkt nu niet
En het vooroordeel wordt weer bevestigd, mannen kunnen NIET dansen.
Hahaquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:56 schreef D. het volgende:
[..]
Het was ook een garpje
Nick
Nixon
Simon
Siem
Ja, flauw
Primaquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:57 schreef Kally het volgende:
Ik heb hem stopgezet op 27:53 geef een seintje
quote:
whehehequote:Op zaterdag 25 september 2010 21:01 schreef D. het volgende:
[..]
Whatcha gonna do when they come for you
Nou ja met dat kleine schermpje wel zo handig anders volg ik het helemaal niet meerquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:01 schreef Karina het volgende:
Ik vind deze manier van kijken best leuk eigenlijk, goed idee! Jammer dat het niet zo heel druk is...
Mja, ik vind het wel lekker overzichtelijkquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:01 schreef Karina het volgende:
Ik vind deze manier van kijken best leuk eigenlijk, goed idee! Jammer dat het niet zo heel druk is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |