Vind ik ook, ziet er echt heel stom uit.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:40 schreef iBenny het volgende:
Dat dansen vind ik echt een faalactie
Welke balk?quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:41 schreef Karina het volgende:
KUn je alleen die balk verbergen eigenlijk> Die is nogal groot namelijk...
Met de play knop erinquote:
maar bij Popstars hebben ze ook al een hele auditie achter de rug..quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij the Voice zaten anders ook best wat hele slechte hoor, en vergeet niet, die hebben al een hele auditie achter de rug, die wij niet hebben gezien.
Alleen 1 toch? Volgens mij bij VOH meer.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:42 schreef MissJ het volgende:
[..]
maar bij Popstars hebben ze ook al een hele auditie achter de rug..
Je moet een stapje verder kijkenquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:40 schreef MissJ het volgende:
ik vind de zangkwaliteit van de mensen die meedoen aan Popstars zó tegenvallen sinds ik gehoord heb wat voor kwaliteit er bij de Voice is
Gewoon 1 auditie... dan kan je terugkomen voor nog een test. Doorsta je die ga je naar de tv-auditiesquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:45 schreef MissJ het volgende:
maar.. hoeveel rondes hebben ze dan bij VOH al gehad tot wat wij nu zien?
Geen idee, daarover is volgens mij nog niet gesprokenquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:45 schreef MissJ het volgende:
maar.. hoeveel rondes hebben ze dan bij VOH al gehad tot wat wij nu zien?
quote:
nou wat is dan het verschil met nu Popstars? Die hebben ook 1 auditie gehad voordat wat wij nu aan het kijken zijn.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon 1 auditie... dan kan je terugkomen voor nog een test. Doorsta je die ga je naar de tv-audities
Ik vond al dat ie mij bekend voor kwamquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:47 schreef iBenny het volgende:
die gast heeft een pizzabezorgerskop
Voor VOH hebben ze dan ook echt mensen gezocht ipv dat ze naar hun kwamenquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:47 schreef MissJ het volgende:
[..]
nou wat is dan het verschil met nu Popstars? Die hebben ook 1 auditie gehad voordat wat wij nu aan het kijken zijn.
Misschien enige dat bij VOH ze nog een test (?) gehad hebben, maar meer ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |