Koenquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heyyyyy
Ik tik af en toe wat op mn Blackberry
Is de uitstraling.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
Ik word elke keer een beetje bang van deze Turk, ik weet niet wat het is. Manier van dansen, doen
Ze oogt als een dertiger, als ze een twintiger is dan is ze vroeg in vervalquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
Is ze soms al wat ouder dan de meeste tieners/begin 20?
Whehehehehequote:Op vrijdag 24 september 2010 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
Oh gossie die moeder, die doet ook een konijnenhuppeltje in de hal
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Whehehehehe
Ik ga ff koffie zetten
Wat saaiquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Denk dat de meesten van het TAL forum vanavond naar VOH kijken en morgen POP als strean
1,5 uur te laat piem0lquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:03 schreef Silenus het volgende:
Aiigthht, recht uit de vrijdagmiddagborrel, IK BEN ER!
Heb ik wa gemist schatjes?![]()
![]()
Ik ben een beetje te laat (en erg lam;() maar waar is iedereen? In VOH?quote:
ik heb het wel grotendeels gekeken en af en toe via de zwarte bes gepostquote:
Waarom geen VOH gekeken?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb het wel grotendeels gekeken en af en toe via de zwarte bes gepost
geen idee eigenlijk, gewoonte denk ik, heb het nog helemaal niet gezien tot op heden.quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:42 schreef Koen66 het volgende:
djiez, wat was dit voor type? Hoe heeft die de audities kunnen overleven
Ik zal het vanaaf eens bekijkenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:50 schreef Koen66 het volgende:
Zo dat was het weer deze week
Moet zeggen, vond de kwaliteit over het algemeen niet slecht !!!
Kan dat om 20:30u?quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:11 schreef iBenny het volgende:
Vanavond om 20:00uur kijken we dus weer terug! (?)
Hier alvast de link
http://www.sbs6.nl/web/sh(...)/media=221908/page=1
Da's toch net zo laat als het normal begint?quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:57 schreef iBenny het volgende:
Ik zou het niet erg vinden.. ik weet niet hoe de anderen daarover denken?
Uitzending duurt 2 uur en dan tussendoor in totaal een kwartiertje pauze? Dan komen we uit op 22:45uur...
Ik heb spa roodquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:22 schreef Karina het volgende:
Ik ben er, wel nog even naar de wcen nog wat wijn bijschenken. Hij staat al klaar bij mij
![]()
heb ff doorgespoeld, dan loop ik zo ongeveer gelijkquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:32 schreef Karina het volgende:
Ik kijk nu dan maar op een klein schermpje
Ik ookquote:
Wat heb je gedaan dan?quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:35 schreef D. het volgende:
*helemaal gaar is
Net 4 uur en 15 minuten in de auto gezeten
Straks ff kijken hahaquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:34 schreef Karina het volgende:
Oh ik zie daar links iets leuks staan, verslaafd aan verzamelen, wat zou dat zijn?
Ze zijn aan de weg aan het werken, dus moest sowieso al 2 uur rijden, maar dat was nu een uur om en een uur filequote:
omdat het keivals wasquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:37 schreef Karina het volgende:
Ow waarom kreeg ze nou de rode knop? Even gemist.
Iets met zingen, en de kwaliteit daarvanquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:37 schreef Karina het volgende:
Ow waarom kreeg ze nou de rode knop? Even gemist.
Welke?quote:
quote:
Bij the Voice zaten anders ook best wat hele slechte hoor, en vergeet niet, die hebben al een hele auditie achter de rug, die wij niet hebben gezien.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:40 schreef MissJ het volgende:
ik vind de zangkwaliteit van de mensen die meedoen aan Popstars zó tegenvallen sinds ik gehoord heb wat voor kwaliteit er bij de Voice is
Ja dat is inderdaad een vreselijke tegenvaller, niet dat ze allemaal goed zijn bij VoH maar vergeleken met ditquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:40 schreef MissJ het volgende:
ik vind de zangkwaliteit van de mensen die meedoen aan Popstars zó tegenvallen sinds ik gehoord heb wat voor kwaliteit er bij de Voice is
Vind ik ook, ziet er echt heel stom uit.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:40 schreef iBenny het volgende:
Dat dansen vind ik echt een faalactie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |