Eerst ook op een verjaardag, en de kans is reëel dat we daarna nog even de stad in kruipen. Waar weet ik alleen nog niet.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hey, maar waar ben jij vanavond dan?
Ik voorlopig ook niet. Maar tzt enzoquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gedachtes die ik voorlopig nog niet wil hebben
Dan zit je niet meer in P zeker? Dan mijd ik P ook lekker. Lees net ook al dat er toch geen aantrekkelijke dames rondwandelen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Doordeweeks in Utrecht
Weekend in P.
Hoewel daar binnenkort wel verandering in zal komen
Ooh dat had ik nog niet begrepenquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:05 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ze woont in Utrecht.
[ afbeelding ]
Dat zou ik ook wel willen, gemist tijdens mijn zwangerschap. Eigenlijk hele zwangerschap gemist zeg maarquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mja. Ik weet ook niet of ik dat zou willen.
Ik zou een kindje wel willen voelen terwijl het groeit enzo
Welk topic?quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ooh dat had ik nog niet begrepen
TevensHoe loopt je topic ?
Dat moet apart zijn denk ik zo..quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen, gemist tijdens mijn zwangerschap. Eigenlijk hele zwangerschap gemist zeg maar
Heb ik zonet nou iets verkeerd begrepen?quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen, gemist tijdens mijn zwangerschap. Eigenlijk hele zwangerschap gemist zeg maar
Zo nu en dan op bezoek. En zanglesquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dan zit je niet meer in P zeker? Dan mijd ik P ook lekker. Lees net ook al dat er toch geen aantrekkelijke dames rondwandelen.
Wordt wel laat zeker?quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Eerst ook op een verjaardag, en de kans is reëel dat we daarna nog even de stad in kruipen. Waar weet ik alleen nog niet.
Ik kwam er pas met 5,5 maand achter dat ik zwanger was. Heb er niet echt van kunnen "genieten" ben dan ook stikjaloers op zwangere vrouwen die je echt ziet glunderen en glinsterenquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb ik zonet nou iets verkeerd begrepen?
Dat, eeuh, is best laat!quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kwam er pas met 5,5 maand achter dat ik zwanger was. Heb er niet echt van kunnen "genieten" ben dan ook stikjaloers op zwangere vrouwen die je echt ziet glunderen en glinsteren
quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:08 schreef kitao het volgende:
[..]
stuur die gozer naar amsterdam , daar zit mn wijf ook.
Oh, dan begreep ik het toch goed.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kwam er pas met 5,5 maand achter dat ik zwanger was. Heb er niet echt van kunnen "genieten" ben dan ook stikjaloers op zwangere vrouwen die je echt ziet glunderen en glinsteren
Jij in die 5,5 maanden zitten drinken enzo. En nu heb je en kind dat met twee vingers een bh los kan maken.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan heb je nog anderhalve maand om alles te regelen, moet eigenlijk allemaal klaar zijn als je 7 maanden bent.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat, eeuh, is best laat!dan moet je nog snel zijn met sommige zaken ook lijkt me?
ik vind forest niet komisch , meer een meesterwerk.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan er zo geen youtube van vinden. Maar is meer van komische aard
Vlammend bezig Gras!quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:09 schreef Graseter het volgende:
[..]
Jij in die 5,5 maanden zitten drinken enzo. En nu heb je en kind dat met twee vingers een bh los kan maken.
[ afbeelding ]
Moopoly wil hem leren hoe je zo snel en vaak mogelijk je broek omlaag moet trekkenquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:09 schreef Graseter het volgende:
[..]
Jij in die 5,5 maanden zitten drinken enzo. En nu heb je en kind dat met twee vingers een bh los kan maken.
[ afbeelding ]
Ik heb nog geen idee om eerlijk te zijn. Ligt er aan hoe druk het is enzo.quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moopoly wil hem leren hoe je zo snel en vaak mogelijk je broek omlaag moet trekken
Heavy, alles wel goed gekomen verder?quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan heb je nog anderhalve maand om alles te regelen, moet eigenlijk allemaal klaar zijn als je 7 maanden bent.
Heb die maanden ook echt op automatische piloot geleefd
Maar je had dan alleen van het idee en de echo's ofzo kunnen genieten. Want blijkbaar heb je er qua lichaam niks van gemerkt.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Misschien een domme vraagquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Veel plezier!quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:13 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga me even klaar maken voor een afscheidsfeestje van een collega.
Tot later, lieve [Singles]![]()
Veel plezier, lieve Barbusse!quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:13 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga me even klaar maken voor een afscheidsfeestje van een collega.
Tot later, lieve [Singles]![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:13 schreef Yuki het volgende:
I knew I would laugh...
Even posthistory van Gras doorgekeken.Spam voor modblog.mezine.com!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bazenkind is hetquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heavy, alles wel goed gekomen verder?
Uhm. Ik was altijd best mager, ik was dus blij dat ik eindelijk iets aankwamquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar je had dan alleen van het idee en de echo's ofzo kunnen genieten. Want blijkbaar heb je er qua lichaam niks van gemerkt.
(natuurlijk wel jammer)
quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:13 schreef Yuki het volgende:
I knew I would laugh...
Even posthistory van Gras doorgekeken.WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Het is dan ook bagger manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:13 schreef Yuki het volgende:
I knew I would laugh...
Even posthistory van Gras doorgekeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk topic is dat
![]()
quote:
Echt erg dikker werd ik niet, kwam pas na de bevalling.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien een domme vraagMaar merkte je niet dat je dikker enzo werd? Niet meer ongesteld? Etc.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:16 schreef Graseter het volgende:
Er komt heel de tijd iemand online met een jodenster als avatar.
Het is vervelend!
[ afbeelding ]
waar gaat dit nou weer over?quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt erg dikker werd ik niet, kwam pas na de bevalling.
Als je de pil slikt krijg je maandelijks een opgewekte pilbloeding, dat is dus iets heel anders als een natuurlijke menstruatiebloeding.
Dus ik werd ook gewoon ongesteld.
En dan nu ander onderwerp, laten we het ff gezellig houden. Als iemand echt nog meer vragen heeft »» pm
Goed planquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt erg dikker werd ik niet, kwam pas na de bevalling.
Als je de pil slikt krijg je maandelijks een opgewekte pilbloeding, dat is dus iets heel anders als een natuurlijke menstruatiebloeding.
Dus ik werd ook gewoon ongesteld.
En dan nu ander onderwerp, laten we het ff gezellig houden. Als iemand echt nog meer vragen heeft »» pm
Die staat ook nog steeds zo in mijn contactpersonenlijst van mn mobielquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:16 schreef Graseter het volgende:
Er komt heel de tijd iemand online met een jodenster als avatar.
Het is vervelend!
[ afbeelding ]
Als je het niet volgt/snapt zeg er dan niks over.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:17 schreef kitao het volgende:
waar gaat dit nou weer over?
Jonge gastjes aan het voorlichten schat ?
Ja iemand moet het toch doen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:17 schreef kitao het volgende:
[..]
waar gaat dit nou weer over?
Jonge gastjes aan het voorlichten schat ?
Date? Vanavond? Neequote:Op zaterdag 18 september 2010 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed plan![]()
Ontopic dan maarWie heeft er een date? Ik niet
sorry , ik zie 5 posts per minute , wie houdt dat nog bij ?quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je het niet volgt/snapt zeg er dan niks over.
Volgens mij alleen jij niet..quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:19 schreef kitao het volgende:
[..]
sorry , ik zie 5 posts per minute , wie houdt dat nog bij ?
Ikquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:19 schreef kitao het volgende:
[..]
sorry , ik zie 5 posts per minute , wie houdt dat nog bij ?
quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja iemand moet het toch doen.
Praktijklesje geven voor ze?
Dat heb ik wel nodigquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja iemand moet het toch doen.
Praktijklesje geven voor ze?
Heb je morgen tijd? Ja? Daten?quote:
Morgenavond? Ja? Goed?quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb je morgen tijd? Ja? Daten?
Ja ik kan masserenquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Morgenavond? Ja? Goed?
Kun je masseren?
Yours ik woon nog thuisquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja ik kan masserenmy place or yours?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zijn
quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Yours ik woon nog thuisEn vraag maar aan Hups hoe mijn ouders
Hups hoe zijn haar ouders?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zijn![]()
Dan kom je toch gewoon naar mijn huis toe
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Haar moeder is heel relaxed. Ze mag bijna alles.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hups hoe zijn haar ouders?![]()
Dan kom je toch gewoon naar mijn huis toe
quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:28 schreef Graseter het volgende:
[..]
Haar moeder is heel relaxed. Ze mag bijna alles.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:28 schreef Graseter het volgende:
[..]
Haar moeder is heel relaxed. Ze mag bijna alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |