* PeuRac knuffelt Lotusss welquote:
Oke, je gaf me net een excuus om weg te gaan uit Utrecht en in P te gaan wonenquote:
Sorry, I can't help myselfquote:
Check dequote:Op zaterdag 18 september 2010 18:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac knuffelt Lotusss wel![]()
[..]
Oke, je gaf me net een excuus om weg te gaan uit Utrecht en in P te gaan wonen
Stalkert!!!!!quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik was vandaag nog in Gorinchem. Vlakbij je huis
Heer Boschquote:
Dat laatste kan ik niet beoordelenquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Check deonderaan.
Alleen Flippiee is mooi hier
Woon je in gorinchem ja?quote:
En jij hebt Peurac en Barbje. En Rival.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij hebt Spezza. En J-K. En Vliegtuigman
Nicequote:Op zaterdag 18 september 2010 18:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben vandaag (en gisteren en morgen ook) weer even je buurvrouw
Vraag maar aan Grasje en Ezechielquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik niet beoordelen
Ik wel, en geef haar gelijkquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik niet beoordelen
Die rode nachtjapon staat je leukquote:
Succes!!quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:40 schreef PeuRac het volgende:
Ik moet dus boodschappen doen om te kunnen eten, maar kan me er echt niet toe zetten
Ik woon er mijn hele leven alquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Woon je in gorinchem ja?
Heb ik ook nog gewoond een maand of 8
En Huppel.quote:
rival kwam heul niet opdagenquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En jij hebt Peurac en Barbje. En Rival.
Rivalquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En jij hebt Peurac en Barbje. En Rival.
Toevallig wel jaquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nice
Vanavond ook nog in de stad te vinden?
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die rode nachtjapon staat je leuk
quote:
Welke kroeg?quote:
Die homoquote:
quote:
Joahquote:
Hoi, ja sinds iets van 16.00 uur ben ik nu ook vanuit mijn nieuwe woonplek onlinequote:
Denk het wel. Die stadquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:42 schreef xFriendx het volgende:
Wil je ook voor vast wonen in Utrecht Yuki?
Ik woonde tijdelijk bij mn moeder in aan de twijnderstraat.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik woon er mijn hele leven al
Maar met veel plezier hoor!
Je moet nog wel.quote:
Daarvoor sta ik te stevigquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Succes!!
Ik ging een uur geleden en ben 4x ondersteboven gelopen door een op hol geslagen kutkind
Mooiquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoi, ja sinds iets van 16.00 uur ben ik nu ook vanuit mijn nieuwe woonplek online
Valt me tegen van hemquote:
Baggerdorpquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik woonde tijdelijk bij mn moeder in aan de twijnderstraat.
Ben opgegroeid in papendrecht en sliedrecht
Neeneenee. Nee. Nee. Neequote:
Bij mij rende er laatst eentje met volle vaart de hoek om, even mijn ballen gekopt. Leuk, spelende kinderen in de supermarkt...quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarvoor sta ik te stevigik heb wel eens een kind onderuit geschopt omdat ik niet oplette
Ik was even heel blij dat ik geen jongen ben. Kreeg schouder van dat kind op kruishoogte, ik boos op die kutkoter en die moeder boos op mij.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarvoor sta ik te stevigik heb wel eens een kind onderuit geschopt omdat ik niet oplette
Ghehe ja man dat is geen geschikte plaats voor je pubertijdquote:
Ja maarquote:
Twijnderstraat is echt bij mij in de buurt hahaha! Papendrechtquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik woonde tijdelijk bij mn moeder in aan de twijnderstraat.
Ben opgegroeid in papendrecht en sliedrecht
Ghehe.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Twijnderstraat is echt bij mij in de buurt hahaha! Papendrecht
Sliedrecht![]()
![]()
Zo jong en dan al vrouwen aanrandenquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was even heel blij dat ik geen jongen ben. Kreeg schouder van dat kind op kruishoogte, ik boos op die kutkoter en die moeder boos op mij.
Moeder had pech, ik heb een kuthumeur.
Ik ben daar heel simpel in, als je geen controle hebt over een kind, moet je em maar een tuigje om doenquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was even heel blij dat ik geen jongen ben. Kreeg schouder van dat kind op kruishoogte, ik boos op die kutkoter en die moeder boos op mij.
Moeder had pech, ik heb een kuthumeur.
Ga je met me mee?quote:
Waar gaat dat heen met de wereldquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo jong en dan al vrouwen aanranden
Die moeder gaf mij er de schuld van dat haar kind tegen mij oprende.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben daar heel simpel in, als je geen controle hebt over een kind, moet je em maar een tuigje om doen![]()
kut kinderen die niet opletten
Eensch.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben daar heel simpel in, als je geen controle hebt over een kind, moet je em maar een tuigje om doen![]()
kut kinderen die niet opletten
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die moeder gaf mij er de schuld van dat haar kind tegen mij oprende.
Heb haar toen even duidelijk gemaakt dat ze beter boodschappen kan bestellen of oppas nemen want die onopgevoede herrieschoppers wordt niemand blij van.
Ik wil naar Amsterdam, mn vriend nietquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:48 schreef OpenMind88 het volgende:
Amsterdam!!!!!
niet dat ik er woon hoor, maar als ik een stad moet noemen waar ik nog eens graag zou willen wonen
Het zal geweldig zijn, dat beloof ik jequote:
Sommige mensen moeten geen kinderen nemenquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Eensch.
Maar eigenlijk gewoon: voed je kinderen op!
Hahaquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe ja man dat is geen geschikte plaats voor je pubertijd
Naar de klotequote:Op zaterdag 18 september 2010 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar gaat dat heen met de wereld
Hier net in het topic, gezien het 'getralalala' laat ik op deze wijze weten dat je niet over het hoofd bent gezienquote:
SPQR FTWquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:48 schreef OpenMind88 het volgende:
Amsterdam!!!!!
niet dat ik er woon hoor, maar als ik een stad moet noemen waar ik nog eens graag zou willen wonen
Dit doet mij altijd denken aan de nederlandse versie ervanquote:
liefquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb haar toen even duidelijk gemaakt dat ze beter boodschappen kan bestellen of oppas nemen want die onopgevoede herrieschoppers wordt niemand blij van.
Krijgenquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten geen kinderen nemen
Ow hehe .. liefquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hier net in het topic, gezien het 'getralalala' laat ik op deze wijze weten dat je niet over het hoofd bent gezien
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
brr doe niet zo vreselijk grefo!quote:
Elektra tuinfeestquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahageen idee ik kom er bijna nooit. Wel eens in de Elektra in het verleden
![]()
[..]
Naar de klote
n kind nemen is dan ook weer zowatquote:
Bij de meeste mensen is het een keuze, dus nemen. Want om je kind nu een "krijgertje" te noemen?quote:
Ik vroeg mij al af waar die 88 in je nickname voor stond.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:51 schreef OpenMind88 het volgende:
tja... als je ziet hoe sommige ouders zich gedragen... kun je niet verwachten dat die kinderen het beter doen, die kunnen dus idd beter geen kinders nemen, mja.. wie legt ze dat uit
maar voorlopig geen kinderen voor mij hoor, nog ff zo genieten(ben nu 21 dussss)
Ze nemen de moeite om een kind te krijgen..quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij de meeste mensen is het een keuze, dus nemen. Want om je kind nu een "krijgertje" te noemen?![]()
Klopt, die ouders zouden helemaal geen kind moeten nemenquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
n kind nemen is dan ook weer zowat
Maar dat zijn wel ouders die zelf het hardst gillen dat een ander zijn/haar kind moet opvoedenquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:51 schreef OpenMind88 het volgende:
tja... als je ziet hoe sommige ouders zich gedragen... kun je niet verwachten dat die kinderen het beter doen, die kunnen dus idd beter geen kinders nemen, mja.. wie legt ze dat uit
maar voorlopig geen kinderen voor mij hoor, nog ff zo genieten(ben nu 21 dussss)
Inderdaadquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Elektra tuinfeest![]()
Metalmuziek beneden bij de bejaardenflat![]()
ZUIPEN!!
Tja, soms is het leven zo simpelquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vroeg mij al af waar die 88 in je nickname voor stond.
*winkels sluiten zich*quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:40 schreef PeuRac het volgende:
Ik moet dus boodschappen doen om te kunnen eten, maar kan me er echt niet toe zetten
Echt... de maatschappij van tegenwoordig... Als je voor kinderen kiest, kies je voor opvoeden, neem/krijg ze anders niet!!! maar goed, mijn mening hèquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dat zijn wel ouders die zelf het hardst gillen dat een ander zijn/haar kind moet opvoeden
AH XL tot 22u openquote:
De andere opties zijn niet heel gunstig voor je namelijk.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:54 schreef OpenMind88 het volgende:
[..]
Tja, soms is het leven zo simpel
Okee dit lees ik nu pas en daar geloof ik heul niets vanquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Check deonderaan.
Alleen Flippiee is mooi hier
Ik ken iets te veel mensen die geen kinderen kunnen "nemen" terwijl ze wel graag willen. Dus ik zie het als krijgen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
brr doe niet zo vreselijk grefo!
Uhm dan is er wel grote kans dat ik je daar heb gezienquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad2003, 2004
Toen deed ik dat
werd ik maar overhoop geslagen door jouw kut , kind.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Succes!!
Ik ging een uur geleden en ben 4x ondersteboven gelopen door een op hol geslagen kutkind
Ik wilde niet en verrassing ik was al 5 maanden zwanger, kon toen weinig meer doen. Adoptie was geen optie in mijn ogen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ken iets te veel mensen die geen kinderen kunnen "nemen" terwijl ze wel graag willen. Dus ik zie het als krijgen.
Bovendien ben ik, strict gezien, toch echt wel refo
Wel een nemertje?quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij de meeste mensen is het een keuze, dus nemen. Want om je kind nu een "krijgertje" te noemen?![]()
Dat geloof ik ook welquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het zal geweldig zijn, dat beloof ik je
Dus die mensen, die echt kinderen willen.. 'nemen' ze op een andere manier (adoptie ofzo). Dus blijft het nemen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ken iets te veel mensen die geen kinderen kunnen "nemen" terwijl ze wel graag willen. Dus ik zie het als krijgen.
Kan het nog slechter?quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:57 schreef kitao het volgende:
[..]
werd ik maar overhoop geslagen door jouw kut , kind.
(kitao , houd je nou eens in man , imbeciel!)
en jij bent zeker de leukste hierquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Okee dit lees ik nu pas en daar geloof ik heul niets van
En dan bedoel ik dat woordje Alleen
Volgens mij gaat zij er vanuit dat ze zelf in Utrecht woont, dan kan t kloppen. Althans, als ik de mening van de rest moet geloven.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ken weinig (geenquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Refo?!?quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja maar jijquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ken weinig (geen) echt mooie vrouwen in P
Ik voel een spijtdiscussie aankomenquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus die mensen, die echt kinderen willen.. 'nemen' ze op een andere manier (adoptie ofzo). Dus blijft het nemen.
Het staat op zich los van hoe de ouders de kinderen hebben gekregen/genomen. Je kiest er voor om het kind geboren te laten worden/te adopteren dus neem je ze.
Als je ze zou krijgen : "hier asjeblieft.. een kind "
*maakt note*quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:46 schreef Boudibou het volgende:
@ kitao.
Dat ging over Rotterdam ja..niet over elke stad.
Als je wil zeiken, zorg dan wel dat je het goed hebt.
Dit was ook alles wat ik erover wilde zeggenquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik voel een spijtdiscussie aankomen
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik voel een spijtdiscussie aankomen
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil naar Amsterdam, mn vriend niet
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:58 schreef OpenMind88 het volgende:
[..]
en jij bent zeker de leukste hierhaha
Ah zie je welquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij gaat zij er vanuit dat ze zelf in Utrecht woont, dan kan t kloppen. Althans, als ik de mening van de rest moet geloven.
Nu je het zegt ik ook nietquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ken weinig (geen) echt mooie vrouwen in P
Mooiquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dit was ook alles wat ik erover wilde zeggen
tsja, er zijn altijd nog andere opties, ook al is het niet direct "jouw kind".quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Sorryquote:
Dat is een goede denkwijzequote:Op zaterdag 18 september 2010 19:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Technisch gezien wel.
In de praktijk ben ik agnost
die ik dus niet ken...quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dit doet mij altijd denken aan de nederlandse versie ervan
Gezelligquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:02 schreef Skaai het volgende:
Jeetje, ik ga zometeen film kijken. Bij die leuke gozer thuis..
.
Grappigquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm dan is er wel grote kans dat ik je daar heb gezien
quote:
Heul verstandigquote:
Moaghquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:02 schreef xFriendx het volgende:
Niet weer een spijtdiscussie, daar ga je zeker spijt van krijgen.
Mja. Ik weet ook niet of ik dat zou willen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
tsja, er zijn altijd nog andere opties, ook al is het niet direct "jouw kind".
quote:
Hahaha. Hoe vaak ben je in Utecht/P eigenlijk?quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Precies
En het ligt niet (alleen) aan Utrecht hoor
Het ging toch over kinderen nemen? Ik heb niets met kinderenquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:01 schreef OpenMind88 het volgende:
de grote vraag van vandaag... gaat deze discussie ofwel gaan deze discussies nog wel ergens over
Gedachtes die ik voorlopig nog niet wil hebbenquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mja. Ik weet ook niet of ik dat zou willen.
Ik zou een kindje wel willen voelen terwijl het groeit enzo
Daar is iets voor te zeggen inderdaad.. anderszijds.. een kindje een "thuis" geven wat het niet kent..quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mja. Ik weet ook niet of ik dat zou willen.
Ik zou een kindje wel willen voelen terwijl het groeit enzo
Ze woont in Utrecht.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahaha. Hoe vaak ben je in Utecht/P eigenlijk?
Doordeweeks in Utrechtquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahaha. Hoe vaak ben je in Utecht/P eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |