Rivalquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En jij hebt Peurac en Barbje. En Rival.
Toevallig wel jaquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nice
Vanavond ook nog in de stad te vinden?
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die rode nachtjapon staat je leuk
quote:
Welke kroeg?quote:
Die homoquote:
quote:
Joahquote:
Hoi, ja sinds iets van 16.00 uur ben ik nu ook vanuit mijn nieuwe woonplek onlinequote:
Denk het wel. Die stadquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:42 schreef xFriendx het volgende:
Wil je ook voor vast wonen in Utrecht Yuki?
Ik woonde tijdelijk bij mn moeder in aan de twijnderstraat.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik woon er mijn hele leven al
Maar met veel plezier hoor!
Je moet nog wel.quote:
Daarvoor sta ik te stevigquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Succes!!
Ik ging een uur geleden en ben 4x ondersteboven gelopen door een op hol geslagen kutkind
Mooiquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoi, ja sinds iets van 16.00 uur ben ik nu ook vanuit mijn nieuwe woonplek online
Valt me tegen van hemquote:
Baggerdorpquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik woonde tijdelijk bij mn moeder in aan de twijnderstraat.
Ben opgegroeid in papendrecht en sliedrecht
Neeneenee. Nee. Nee. Neequote:
Bij mij rende er laatst eentje met volle vaart de hoek om, even mijn ballen gekopt. Leuk, spelende kinderen in de supermarkt...quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarvoor sta ik te stevigik heb wel eens een kind onderuit geschopt omdat ik niet oplette
Ik was even heel blij dat ik geen jongen ben. Kreeg schouder van dat kind op kruishoogte, ik boos op die kutkoter en die moeder boos op mij.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarvoor sta ik te stevigik heb wel eens een kind onderuit geschopt omdat ik niet oplette
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |