Mooiquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dit was ook alles wat ik erover wilde zeggen
tsja, er zijn altijd nog andere opties, ook al is het niet direct "jouw kind".quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ken iets te veel mensen die geen kinderen kunnen "nemen" terwijl ze wel graag willen. Dus ik zie het als krijgen.
Bovendien ben ik, strict gezien, toch echt wel refo
Sorryquote:
Dat is een goede denkwijzequote:Op zaterdag 18 september 2010 19:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Technisch gezien wel.
In de praktijk ben ik agnost
die ik dus niet ken...quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dit doet mij altijd denken aan de nederlandse versie ervan
Gezelligquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:02 schreef Skaai het volgende:
Jeetje, ik ga zometeen film kijken. Bij die leuke gozer thuis..
.
Grappigquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm dan is er wel grote kans dat ik je daar heb gezien
quote:
Heul verstandigquote:
Moaghquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:02 schreef xFriendx het volgende:
Niet weer een spijtdiscussie, daar ga je zeker spijt van krijgen.
Mja. Ik weet ook niet of ik dat zou willen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
tsja, er zijn altijd nog andere opties, ook al is het niet direct "jouw kind".
quote:
Hahaha. Hoe vaak ben je in Utecht/P eigenlijk?quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Precies
En het ligt niet (alleen) aan Utrecht hoor
Het ging toch over kinderen nemen? Ik heb niets met kinderenquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:01 schreef OpenMind88 het volgende:
de grote vraag van vandaag... gaat deze discussie ofwel gaan deze discussies nog wel ergens over
Gedachtes die ik voorlopig nog niet wil hebbenquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mja. Ik weet ook niet of ik dat zou willen.
Ik zou een kindje wel willen voelen terwijl het groeit enzo
Daar is iets voor te zeggen inderdaad.. anderszijds.. een kindje een "thuis" geven wat het niet kent..quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mja. Ik weet ook niet of ik dat zou willen.
Ik zou een kindje wel willen voelen terwijl het groeit enzo
Ze woont in Utrecht.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahaha. Hoe vaak ben je in Utecht/P eigenlijk?
Doordeweeks in Utrechtquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahaha. Hoe vaak ben je in Utecht/P eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |