Ik ken iets te veel mensen die geen kinderen kunnen "nemen" terwijl ze wel graag willen. Dus ik zie het als krijgen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
brr doe niet zo vreselijk grefo!
Uhm dan is er wel grote kans dat ik je daar heb gezienquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad2003, 2004
Toen deed ik dat
werd ik maar overhoop geslagen door jouw kut , kind.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Succes!!
Ik ging een uur geleden en ben 4x ondersteboven gelopen door een op hol geslagen kutkind
Ik wilde niet en verrassing ik was al 5 maanden zwanger, kon toen weinig meer doen. Adoptie was geen optie in mijn ogen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ken iets te veel mensen die geen kinderen kunnen "nemen" terwijl ze wel graag willen. Dus ik zie het als krijgen.
Bovendien ben ik, strict gezien, toch echt wel refo
Wel een nemertje?quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij de meeste mensen is het een keuze, dus nemen. Want om je kind nu een "krijgertje" te noemen?![]()
Dat geloof ik ook welquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het zal geweldig zijn, dat beloof ik je
Dus die mensen, die echt kinderen willen.. 'nemen' ze op een andere manier (adoptie ofzo). Dus blijft het nemen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ken iets te veel mensen die geen kinderen kunnen "nemen" terwijl ze wel graag willen. Dus ik zie het als krijgen.
Kan het nog slechter?quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:57 schreef kitao het volgende:
[..]
werd ik maar overhoop geslagen door jouw kut , kind.
(kitao , houd je nou eens in man , imbeciel!)
en jij bent zeker de leukste hierquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Okee dit lees ik nu pas en daar geloof ik heul niets van
En dan bedoel ik dat woordje Alleen
Volgens mij gaat zij er vanuit dat ze zelf in Utrecht woont, dan kan t kloppen. Althans, als ik de mening van de rest moet geloven.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ken weinig (geenquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Refo?!?quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja maar jijquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ken weinig (geen) echt mooie vrouwen in P
Ik voel een spijtdiscussie aankomenquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus die mensen, die echt kinderen willen.. 'nemen' ze op een andere manier (adoptie ofzo). Dus blijft het nemen.
Het staat op zich los van hoe de ouders de kinderen hebben gekregen/genomen. Je kiest er voor om het kind geboren te laten worden/te adopteren dus neem je ze.
Als je ze zou krijgen : "hier asjeblieft.. een kind "
*maakt note*quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:46 schreef Boudibou het volgende:
@ kitao.
Dat ging over Rotterdam ja..niet over elke stad.
Als je wil zeiken, zorg dan wel dat je het goed hebt.
Dit was ook alles wat ik erover wilde zeggenquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik voel een spijtdiscussie aankomen
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik voel een spijtdiscussie aankomen
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil naar Amsterdam, mn vriend niet
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:58 schreef OpenMind88 het volgende:
[..]
en jij bent zeker de leukste hierhaha
Ah zie je welquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij gaat zij er vanuit dat ze zelf in Utrecht woont, dan kan t kloppen. Althans, als ik de mening van de rest moet geloven.
Nu je het zegt ik ook nietquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ken weinig (geen) echt mooie vrouwen in P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |