Ghehe ja man dat is geen geschikte plaats voor je pubertijdquote:
Ja maarquote:
Twijnderstraat is echt bij mij in de buurt hahaha! Papendrechtquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik woonde tijdelijk bij mn moeder in aan de twijnderstraat.
Ben opgegroeid in papendrecht en sliedrecht
Ghehe.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Twijnderstraat is echt bij mij in de buurt hahaha! Papendrecht
Sliedrecht![]()
![]()
Zo jong en dan al vrouwen aanrandenquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was even heel blij dat ik geen jongen ben. Kreeg schouder van dat kind op kruishoogte, ik boos op die kutkoter en die moeder boos op mij.
Moeder had pech, ik heb een kuthumeur.
Ik ben daar heel simpel in, als je geen controle hebt over een kind, moet je em maar een tuigje om doenquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was even heel blij dat ik geen jongen ben. Kreeg schouder van dat kind op kruishoogte, ik boos op die kutkoter en die moeder boos op mij.
Moeder had pech, ik heb een kuthumeur.
Ga je met me mee?quote:
Waar gaat dat heen met de wereldquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo jong en dan al vrouwen aanranden
Die moeder gaf mij er de schuld van dat haar kind tegen mij oprende.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben daar heel simpel in, als je geen controle hebt over een kind, moet je em maar een tuigje om doen![]()
kut kinderen die niet opletten
Eensch.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben daar heel simpel in, als je geen controle hebt over een kind, moet je em maar een tuigje om doen![]()
kut kinderen die niet opletten
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die moeder gaf mij er de schuld van dat haar kind tegen mij oprende.
Heb haar toen even duidelijk gemaakt dat ze beter boodschappen kan bestellen of oppas nemen want die onopgevoede herrieschoppers wordt niemand blij van.
Ik wil naar Amsterdam, mn vriend nietquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:48 schreef OpenMind88 het volgende:
Amsterdam!!!!!
niet dat ik er woon hoor, maar als ik een stad moet noemen waar ik nog eens graag zou willen wonen
Het zal geweldig zijn, dat beloof ik jequote:
Sommige mensen moeten geen kinderen nemenquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Eensch.
Maar eigenlijk gewoon: voed je kinderen op!
Hahaquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe ja man dat is geen geschikte plaats voor je pubertijd
Naar de klotequote:Op zaterdag 18 september 2010 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar gaat dat heen met de wereld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |