Eerst ook op een verjaardag, en de kans is reëel dat we daarna nog even de stad in kruipen. Waar weet ik alleen nog niet.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hey, maar waar ben jij vanavond dan?
Ik voorlopig ook niet. Maar tzt enzoquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gedachtes die ik voorlopig nog niet wil hebben
Dan zit je niet meer in P zeker? Dan mijd ik P ook lekker. Lees net ook al dat er toch geen aantrekkelijke dames rondwandelen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Doordeweeks in Utrecht
Weekend in P.
Hoewel daar binnenkort wel verandering in zal komen
Ooh dat had ik nog niet begrepenquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:05 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ze woont in Utrecht.
[ afbeelding ]
Dat zou ik ook wel willen, gemist tijdens mijn zwangerschap. Eigenlijk hele zwangerschap gemist zeg maarquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mja. Ik weet ook niet of ik dat zou willen.
Ik zou een kindje wel willen voelen terwijl het groeit enzo
Welk topic?quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ooh dat had ik nog niet begrepen
TevensHoe loopt je topic ?
Dat moet apart zijn denk ik zo..quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen, gemist tijdens mijn zwangerschap. Eigenlijk hele zwangerschap gemist zeg maar
Heb ik zonet nou iets verkeerd begrepen?quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen, gemist tijdens mijn zwangerschap. Eigenlijk hele zwangerschap gemist zeg maar
Zo nu en dan op bezoek. En zanglesquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dan zit je niet meer in P zeker? Dan mijd ik P ook lekker. Lees net ook al dat er toch geen aantrekkelijke dames rondwandelen.
Wordt wel laat zeker?quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Eerst ook op een verjaardag, en de kans is reëel dat we daarna nog even de stad in kruipen. Waar weet ik alleen nog niet.
Ik kwam er pas met 5,5 maand achter dat ik zwanger was. Heb er niet echt van kunnen "genieten" ben dan ook stikjaloers op zwangere vrouwen die je echt ziet glunderen en glinsterenquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb ik zonet nou iets verkeerd begrepen?
Dat, eeuh, is best laat!quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kwam er pas met 5,5 maand achter dat ik zwanger was. Heb er niet echt van kunnen "genieten" ben dan ook stikjaloers op zwangere vrouwen die je echt ziet glunderen en glinsteren
quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:08 schreef kitao het volgende:
[..]
stuur die gozer naar amsterdam , daar zit mn wijf ook.
Oh, dan begreep ik het toch goed.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kwam er pas met 5,5 maand achter dat ik zwanger was. Heb er niet echt van kunnen "genieten" ben dan ook stikjaloers op zwangere vrouwen die je echt ziet glunderen en glinsteren
Jij in die 5,5 maanden zitten drinken enzo. En nu heb je en kind dat met twee vingers een bh los kan maken.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan heb je nog anderhalve maand om alles te regelen, moet eigenlijk allemaal klaar zijn als je 7 maanden bent.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat, eeuh, is best laat!dan moet je nog snel zijn met sommige zaken ook lijkt me?
ik vind forest niet komisch , meer een meesterwerk.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan er zo geen youtube van vinden. Maar is meer van komische aard
Vlammend bezig Gras!quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:09 schreef Graseter het volgende:
[..]
Jij in die 5,5 maanden zitten drinken enzo. En nu heb je en kind dat met twee vingers een bh los kan maken.
[ afbeelding ]
Moopoly wil hem leren hoe je zo snel en vaak mogelijk je broek omlaag moet trekkenquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:09 schreef Graseter het volgende:
[..]
Jij in die 5,5 maanden zitten drinken enzo. En nu heb je en kind dat met twee vingers een bh los kan maken.
[ afbeelding ]
Ik heb nog geen idee om eerlijk te zijn. Ligt er aan hoe druk het is enzo.quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moopoly wil hem leren hoe je zo snel en vaak mogelijk je broek omlaag moet trekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |