Heavy, alles wel goed gekomen verder?quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan heb je nog anderhalve maand om alles te regelen, moet eigenlijk allemaal klaar zijn als je 7 maanden bent.
Heb die maanden ook echt op automatische piloot geleefd
Maar je had dan alleen van het idee en de echo's ofzo kunnen genieten. Want blijkbaar heb je er qua lichaam niks van gemerkt.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kwam er pas met 5,5 maand achter dat ik zwanger was. Heb er niet echt van kunnen "genieten" ben dan ook stikjaloers op zwangere vrouwen die je echt ziet glunderen en glinsteren
Misschien een domme vraagquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kwam er pas met 5,5 maand achter dat ik zwanger was. Heb er niet echt van kunnen "genieten" ben dan ook stikjaloers op zwangere vrouwen die je echt ziet glunderen en glinsteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Veel plezier!quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:13 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga me even klaar maken voor een afscheidsfeestje van een collega.
Tot later, lieve [Singles]![]()
Veel plezier, lieve Barbusse!quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:13 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga me even klaar maken voor een afscheidsfeestje van een collega.
Tot later, lieve [Singles]![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:13 schreef Yuki het volgende:
I knew I would laugh...
Even posthistory van Gras doorgekeken.Spam voor modblog.mezine.com!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bazenkind is hetquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heavy, alles wel goed gekomen verder?
Uhm. Ik was altijd best mager, ik was dus blij dat ik eindelijk iets aankwamquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar je had dan alleen van het idee en de echo's ofzo kunnen genieten. Want blijkbaar heb je er qua lichaam niks van gemerkt.
(natuurlijk wel jammer)
quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:13 schreef Yuki het volgende:
I knew I would laugh...
Even posthistory van Gras doorgekeken.WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Het is dan ook bagger manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:13 schreef Yuki het volgende:
I knew I would laugh...
Even posthistory van Gras doorgekeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk topic is dat
![]()
quote:
Echt erg dikker werd ik niet, kwam pas na de bevalling.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien een domme vraagMaar merkte je niet dat je dikker enzo werd? Niet meer ongesteld? Etc.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:16 schreef Graseter het volgende:
Er komt heel de tijd iemand online met een jodenster als avatar.
Het is vervelend!
[ afbeelding ]
waar gaat dit nou weer over?quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt erg dikker werd ik niet, kwam pas na de bevalling.
Als je de pil slikt krijg je maandelijks een opgewekte pilbloeding, dat is dus iets heel anders als een natuurlijke menstruatiebloeding.
Dus ik werd ook gewoon ongesteld.
En dan nu ander onderwerp, laten we het ff gezellig houden. Als iemand echt nog meer vragen heeft »» pm
Goed planquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt erg dikker werd ik niet, kwam pas na de bevalling.
Als je de pil slikt krijg je maandelijks een opgewekte pilbloeding, dat is dus iets heel anders als een natuurlijke menstruatiebloeding.
Dus ik werd ook gewoon ongesteld.
En dan nu ander onderwerp, laten we het ff gezellig houden. Als iemand echt nog meer vragen heeft »» pm
Die staat ook nog steeds zo in mijn contactpersonenlijst van mn mobielquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:16 schreef Graseter het volgende:
Er komt heel de tijd iemand online met een jodenster als avatar.
Het is vervelend!
[ afbeelding ]
Als je het niet volgt/snapt zeg er dan niks over.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:17 schreef kitao het volgende:
waar gaat dit nou weer over?
Jonge gastjes aan het voorlichten schat ?
Ja iemand moet het toch doen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:17 schreef kitao het volgende:
[..]
waar gaat dit nou weer over?
Jonge gastjes aan het voorlichten schat ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |