Date? Vanavond? Neequote:Op zaterdag 18 september 2010 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed plan![]()
Ontopic dan maarWie heeft er een date? Ik niet
sorry , ik zie 5 posts per minute , wie houdt dat nog bij ?quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je het niet volgt/snapt zeg er dan niks over.
Volgens mij alleen jij niet..quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:19 schreef kitao het volgende:
[..]
sorry , ik zie 5 posts per minute , wie houdt dat nog bij ?
Ikquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:19 schreef kitao het volgende:
[..]
sorry , ik zie 5 posts per minute , wie houdt dat nog bij ?
quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja iemand moet het toch doen.
Praktijklesje geven voor ze?
Dat heb ik wel nodigquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja iemand moet het toch doen.
Praktijklesje geven voor ze?
Heb je morgen tijd? Ja? Daten?quote:
Morgenavond? Ja? Goed?quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb je morgen tijd? Ja? Daten?
Ja ik kan masserenquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Morgenavond? Ja? Goed?
Kun je masseren?
Yours ik woon nog thuisquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja ik kan masserenmy place or yours?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zijn
quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Yours ik woon nog thuisEn vraag maar aan Hups hoe mijn ouders
Hups hoe zijn haar ouders?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zijn![]()
Dan kom je toch gewoon naar mijn huis toe
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Haar moeder is heel relaxed. Ze mag bijna alles.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hups hoe zijn haar ouders?![]()
Dan kom je toch gewoon naar mijn huis toe
quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:28 schreef Graseter het volgende:
[..]
Haar moeder is heel relaxed. Ze mag bijna alles.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:28 schreef Graseter het volgende:
[..]
Haar moeder is heel relaxed. Ze mag bijna alles.
Stierendoderquote:
Mausje krijgt geen bootyquote:
Al een rondje gereden op dat circuit?quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:35 schreef El_Matador het volgende:
Hallo allemaal! Allemaal een lekker weekend?
Ik lig op bed in mijn superdeluxe hotelkamer in Abu Dhabi, uitzicht over zee en het Formule 1 circuit aan de overkant.![]()
Morgen cursusgeven.
Ik zit in Purmerend.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:35 schreef El_Matador het volgende:
Hallo allemaal! Allemaal een lekker weekend?
Ik lig op bed in mijn superdeluxe hotelkamer in Abu Dhabi, uitzicht over zee en het Formule 1 circuit aan de overkant.![]()
Morgen cursusgeven.
Ik ook en ik ga mijn zaterdagavond uit besteden aan mijn studie denk ik zoquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zit in Purmerend.
En ik heb het koud.
Misschien kan Gras hem uit de brand helpenquote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien kan Gras hem uit de brand helpen
Nee, sorry.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien kan Gras hem uit de brand helpen
Mij. Dquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]Weet niet met wie ik meer medelijden zou moeten hebben D
Ik moet nog artikelen lezen voor een paper.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ook en ik ga mijn zaterdagavond uit besteden aan mijn studie denk ik zo
* Yuki pakt vliegtuig naar Abu Dhabiquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:40 schreef El_Matador het volgende:
Tijn, wat denk je zelf?![]()
En Yuki, hier is het 38 graadjes.
Flip zit helemaal fout over mij.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]Weet niet met wie ik meer medelijden zou moeten hebben
Niet doen, teveel zand enzo.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
* Yuki pakt vliegtuig naar Abu Dhabi
School en zaterdagavond. Geen goede combi.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ook en ik ga mijn zaterdagavond uit besteden aan mijn studie denk ik zo
School en * geen goede combi.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
School en zaterdagavond. Geen goede combi.
Yukiquote:
I knowquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb een bad, een balkon en een groot bed dat uittesten verdient.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
* Yuki pakt vliegtuig naar Abu Dhabi
*kuch* dan *kuch*quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:42 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Yuki![]()
inmiddels wel ja, maar hij had er wat meer moeite mee als anders.
Bos! Hoe is het nu met je?quote:
School en Graseter. Combi die toch maar eens waarheid moet worden.quote:
Rawwrrr!quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb een bad, een balkon en een groot bed dat uittesten verdient.
Dus schiet wel een beetje op, ok?![]()
Pure is leukquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik moet nog artikelen lezen voor een paper.
En naar de Pure.
Morgen alleen maar schrijven
quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
School en Graseter. Combi die toch maar eens waarheid moet worden.
Arme Mausquote:
Heb werkelijk niets anders te doenquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dusquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Flip zit helemaal fout over mij.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Pure is leuk![]()
Ik moet morgen dam tot damloop doen
Neequote:Op zaterdag 18 september 2010 19:40 schreef El_Matador het volgende:
Tijn, wat denk je zelf?![]()
En Yuki, hier is het 38 graadjes.
quote:
Wiesda?quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:46 schreef kitao het volgende:
Mat , je hebt Huppelmuts toch niet verdreven ...
Wel okee, vanaf vanmiddag eindelijk ook online vanuit nieuwe woonplekquote:
Omdat grasjequote:Op zaterdag 18 september 2010 19:46 schreef Panzermaus het volgende:
Waarom heeft iedereen zo'n verkeerd beeld van mij hier.
Op hoge hakken?quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hihi behalve als ik zeg dat ik de 4 engelse miles doe en niet de 10 (oftewel de 16 km)
Nee hoor. Nog steeds repectquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hihi behalve als ik zeg dat ik de 4 engelse miles doe en niet de 10 (oftewel de 16 km)
Mooi man! Iets meer open toch? Wel nog begeleid he? Het wordt een mooie herfst, Bos.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel okee, vanaf vanmiddag eindelijk ook online vanuit nieuwe woonplek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Bij een gemiddelde voetbalwedstrijd loop ik 10 km, maar dat zou ik nooit zomaar gaan hardlopen ofzo.quote:
Loopse morgenquote:
Panzerfaust klinkt gewoon niet zo best..quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:46 schreef Panzermaus het volgende:
Waarom heeft iedereen zo'n verkeerd beeld van mij hier.
Kom maar langs, dan krijg je een heerlijke massage.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dankje, vandaar de vraag over massage snapt u. Die ga ik nodig hebben
Is ook niet echt boeiend hier hoorquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:46 schreef Yuki het volgende:
[..]Respect!!
Ik ken echt niets op de Koemarkt
Was nooit zo van het stappen hier
Zorg nou maar gewoon dat mijn login het doet.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik wist het, het is een eersteklas belhamel.
Het is een username.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:51 schreef kitao het volgende:
[..]
Panzerfaust klinkt gewoon niet zo best..
4 manuren.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:51 schreef Graseter het volgende:
[..]
Zorg nou maar gewoon dat mijn login het doet.
Dat idee had ik al.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Is ook niet echt boeiend hier hoor
Het is Panzermaus!quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:51 schreef kitao het volgende:
[..]
Panzerfaust klinkt gewoon niet zo best..
Ik was toch al onderwegquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kom maar langs, dan krijg je een heerlijke massage.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooi man! Iets meer open toch? Wel nog begeleid he? Het wordt een mooie herfst, Bos.Ja iets meer open, nog wel met begeleiding, maar nu gewoon in een woonwijk, met de kans dat de buren en zo langs komen. En ook iets meer vrijheden, maar ik moet nu wel mijn boodschappen verantwoorden, dat was eerst niet (ik krijg per week zoveel geld van de instelling die ik moet gebruiken voor voedsel enzo).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ik wist heul niet dat er een tank was met die naam. Het klonk gewoon tof. Nu lijk ik net zo'n treinen/voertuigen/oorlogsfanaat.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:52 schreef Graseter het volgende:
[..]
Het is Panzermaus!
Je weet wel, zo'n tank uit WOII.
Alsof ik geen 2 vrouwen aankan.quote:
PTA!quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik wist heul niet dat er een tank was met die naam. Het klonk gewoon tof. Nu lijk ik net zo'n treinen/voertuigen/oorlogsfanaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |