Natuurlijk. Angela had hem gekozen als ze niet had gedacht dat het een oude vent was.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het gaat altijd om het uiterlijk.
Ja, dat lag daaraanquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:41 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hij drukte als enige niet bij Ben Saunders dus nu vindt iedereen 'm kut.
Klopt, maar mensen die zeggen dat het daar niet om gaat, naïef.quote:
Ze hebben nog niks op coachinggebied laten zien (behalve angela dan), dus het is wel een erg voorbarige conclusiequote:Op vrijdag 24 september 2010 20:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
okeoke... er zijn ook mensen die er anders over denken
Wel een erg zwak beginquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:44 schreef Goodbye het volgende:
Deze gaat het wel goed doen, gezien de voorstukjes
Maar ze heeft er al éénquote:
nja, okeoke.. laat dat coach gedeelte maar weg danquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:44 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ze hebben nog niks op coachinggebied laten zien (behalve angela dan), dus het is wel een erg voorbarige conclusie
Wat coachen aangaat weet ik het inderdaad niet, maar ik vind hem sowieso zwaar irritantquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:44 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ze hebben nog niks op coachinggebied laten zien (behalve angela dan), dus het is wel een erg voorbarige conclusie
Jaaa Mini me.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:46 schreef fratsman het volgende:
De stoel van Roel!Ik krijg een Austin Powers flashback.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:46 schreef fratsman het volgende:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:46 schreef fratsman het volgende:
Dat schift zich wel weer in de volgende rondesquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:47 schreef Symphonic het volgende:
Er zijn teveel van dit soort stemmen....
Het is too much
Ja hequote:Op vrijdag 24 september 2010 20:47 schreef Karina het volgende:
Dat brilletje staat wel lekker pittig
yeah me 2.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat coachen aangaat weet ik het inderdaad niet, maar ik vind hem sowieso zwaar irritant
Dat vind ik van iedereen eigenlijk. Ik heb nog geen Whitney (vroegah) of Robbie gehoord.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:47 schreef Symphonic het volgende:
Er zijn teveel van dit soort stemmen....
Het is too much
dat hoop ik.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat schift zich wel weer in de volgende rondes
Are you serious?quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:47 schreef Karina het volgende:
Dat brilletje staat wel lekker pittig
Ik hoop het niet, goffer.quote:
Zong bij de Toppersquote:
Wat?quote:
Ik had dat gemistquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:50 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat je niet wist dat Jeroen haar kende, was wel verteld namelijk
quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:49 schreef Bellatrix het volgende:
Lekker pittig bloemetjestop lekker C&A.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |