Tegen de tetten van die oude muts?quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:34 schreef fratsman het volgende:
Je verwacht ieder moment dat Edwin Rutten keihard "DAG LEKKERE RAKKERS VAN ME!" schreeuwt!![]()
Ja wel audities maar dan niet de irri's en de stomme zoals bij POPquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:33 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k.
gelukkig geen audities dus.
klinkt me al een heel stuk beter zo
Ik zei net nog dat ik je miste, er kwam een egel foto voorbijquote:
Ach, handig gebruik maken van je vader, altijd slim.quote:
Arnie en Helen Helminck, en Martine Hafkamp en dokter Simon en Suzannequote:Op vrijdag 24 september 2010 20:35 schreef Karina het volgende:
Arnie is de enige die ik ken van GTST, net gemist, want ik ging even wijn bijschenken
Hihi, je bent een GTST fan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:36 schreef D. het volgende:
[..]
Arnie en Helen Helminck, en Martine Hafkamp en dokter Simon en Suzanne
Ik weet ze nog![]()
egel? waar?!quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zei net nog dat ik je miste, er kwam een egel foto voorbij
Ik weet alleen Arnie, want vroeger keek ik ook nooit, maar hij was wel bekend.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:36 schreef D. het volgende:
[..]
Arnie en Helen Helminck, en Martine Hafkamp en dokter Simon en Suzanne
Ik weet ze nog![]()
Goed verwachtinsgmanagement. Zou rot zijn als hij goede loodgieters verwachtte.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:37 schreef Karina het volgende:
Open deur van Jeroen "ik verwacht goede zangers"
In TAL SC vorige topicquote:
Die kijkt POPquote:
Aaah, gemist!quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:38 schreef Kally het volgende:
[..]
In TAL SC vorige topic![]()
Egeltje tussen de bonbons
En Peter Kelder (Antonie Kamerling)quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet alleen Arnie, want vroeger keek ik ook nooit, maar hij was wel bekend.
Nee Simon.quote:
Dan heeft opruimen ook geen zin, als jullie er zo weer een zooitje van gaan makenquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:39 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik moet tussendoor wel nog mn kamer opruimen. Vriend komt zo op bezoek.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:40 schreef D. het volgende:
[..]
Dan heeft opruimen ook geen zin, als jullie er zo weer een zooitje van gaan maken
GMTAquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:40 schreef D. het volgende:
[..]
Dan heeft opruimen ook geen zin, als jullie er zo weer een zooitje van gaan maken
quote:
Waarom? Wat heb ik aan uitleg gemist?quote:
Hij drukte als enige niet bij Ben Saunders dus nu vindt iedereen 'm kut.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom? Wat heb ik aan uitleg gemist?
de uitovering van Robbie Williams is zoo mooiquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:40 schreef Goodbye het volgende:
Oh leukMaar ik hou dan ook van dit nummer!
Jeroen wil niemand, en niemand kiest Jeroenquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou nee wat hij daar deed boeit me niet, ik vind het gewoon een kuttekop.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:41 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hij drukte als enige niet bij Ben Saunders dus nu vindt iedereen 'm kut.
Nee ik vond hem altijd al een kutquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:41 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Die coaches kunnen op de knop drukken om die gene in zijn team te nemen. Als meerdere dat doen, kan de kandidaat kiezen wie hij als coach wil.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het gaat altijd om het uiterlijk.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:42 schreef Karina het volgende:
Nee hoor het gaat niet om het uiterlijk, maar er wordt wel iets over gezegd elke keer, nu weer.
Simon drukte toen bij Jeroen om vervolgens te schreeuwen: "Ben je niet goed bij je hoofd ofzo"quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:41 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Wat ook logisch is.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het gaat altijd om het uiterlijk.
Avondddddd Sunshinequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |