Veel meer gay vind je ze ook nietquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:13 schreef marcodej het volgende:
Die Schipholgay was wel redelijk onterecht door, behoorlijk irritant ventje ook.
300.000 erbij, en dat noemt hij hetzelfde aantal?quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:15 schreef iBenny het volgende:
Popstars heeft er deze week bij nieuwe kijkers bij
Vorige week waren het er ±600.000, deze week waren het er een ruime 900.000
Ik vond 'm wel lekker knuffelbaar!quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Veel meer gay vind je ze ook nietTenenkrommend.
Ja dolletjes.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vond 'm wel lekker knuffelbaar!
Blijkbaar helpt dat stomme reclamegedoe tochquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
300.000 erbij, en dat noemt hij hetzelfde aantal?
Ghihiquote:
Vind je het gek. SBS6 doet al de hele week hele kut reclames door films en shows heen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Popstars heeft er deze week bij nieuwe kijkers bij
Vorige week waren het er ±600.000, deze week waren het er een ruime 900.000
=> [VOH]Live #6 - Met kwaliteit
Treffend.quote:Op maandag 20 september 2010 23:49 schreef TheVulture het volgende:
En verder vind ik Van Velzen in die stoel net een baby dat op zijn Olvarit-hapje zit te wachten
HIj had op zijn manier een balansdag.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:38 schreef marcodej het volgende:
Ik zie nu dat vd Boom ook een PowerBalance-bandje draagt. Typisch.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
HIj had op zijn manier een balansdag.
een andere dochter dan die ene die aan Popstars meedeed toch?quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:06 schreef Joooo-pi het volgende:
Die dochter van Robbert ten Brink doet ook mee toch? Komt die vanavond al?
Nope, dezelfdequote:Op vrijdag 24 september 2010 12:22 schreef MissJ het volgende:
[..]
een andere dochter dan die ene die aan Popstars meedeed toch?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:52 schreef AssyriskaFF het volgende:
En Rafaella gaat ook mee doen heb ik gelezen. :-S
Ik hoop dat ze ervan heeft geleerd... Perfecte kandidaat voor Jeroenquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt! Ze zong wel goed, dat wel. Ze heeft de smaak te pakken gekregen dus.
Ben ik het eigenlijk wel mee eens, anders zie je op een gegeven moment steeds dezelfde gezichten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind eigenlijk wel dat ze alle mensen die al eens in de top 10 van een soortgelijke show zijn geëindigd hadden moeten weigeren ofzo...
Precies, en die hebben hun kans gehad... Rafaella heeft het aan haarzelf te danken dat ze niet is doorgebroken verder... Nigel idem dito... en zo zijn er nog wel een aantal!quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben ik het eigenlijk wel mee eens, anders zie je op een gegeven moment steeds dezelfde gezichten.
Ja zeker nu bewezen is dat ze niet werken, Jeroen loopt weer achter de feiten aanquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:38 schreef marcodej het volgende:
Ik zie nu dat vd Boom ook een PowerBalance-bandje draagt. Typisch.
Ja ik schrok ook van die bakkes van Ome Willem.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:07 schreef Karina het volgende:
En ik zet mijn tv NIET alvast op RTL4, dan moet ik 20 minuten naar GTST kijken.
Ik kijk tot die tijd Little Couplequote:Op vrijdag 24 september 2010 20:07 schreef Karina het volgende:
En ik zet mijn tv NIET alvast op RTL4, dan moet ik 20 minuten naar GTST kijken.
Mijn vrouw ook, dus zit ik lekker boven.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kijk tot die tijd Little Couple
Oh nee bah, ik kijk DWDD met Jort Kelder en Hans Klok (normaal kijk ik echt nooit, maar die 2 zijn leuk!).quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kijk tot die tijd Little Couple
Ik vind het geen freakshow hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:10 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Mijn vrouw ook, dus zit ik lekker boven.
Ik kijk geen freakshows
Dan kun je nog een heeel klein beetje hopen, maar ja, dat is nu uitgesloten hequote:Op vrijdag 24 september 2010 20:16 schreef D. het volgende:
[..]
Want anders was ie wel bereikbaar bedoel je?
Ik wilde zeggen 'da's typisch vrouwelijk', maar volgens mij maken mannen zich ook schuldig aan het hopen op een bekend iemandquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan kun je nog een heeel klein beetje hopen, maar ja, dat is nu uitgesloten he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |