Kijk dat is nou goede muziekquote:
Nou is me beeld compleet blisterquote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 15:55 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nou is me beeld compleet blister
Hardcode/Hardstylequote:Op woensdag 22 september 2010 16:57 schreef kutkabouter het volgende:
wat een kutmuziek inderdaad
dit is veel beter:
en dit na een ragequit om rustig te worden
groetjens vanuit delft
Waardeloze troll, voor zover je daarvan mag spreken.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:36 schreef KoningStoma het volgende:
Trouwens [ afbeelding ]
perpetuum mobile
Amenquote:Op donderdag 23 september 2010 08:40 schreef Rossdale het volgende:
Wat hebben jullie een bagger muzieksmaak zeg, kolere
quote:Op donderdag 23 september 2010 08:40 schreef Rossdale het volgende:
Wat hebben jullie een bagger muzieksmaak zeg, kolere
Wacht maar af, voor je het weet zitten we alleen nog maar: "En vroeger dit" "alles beter" etcquote:Op donderdag 23 september 2010 08:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De jonkies zijn wel diep weggezakt in die kloof ja
Vroeger was ook alles beter mien jong. Jaaaa toen opa rossdale nog een klein jongetje was, TOEN maakten ze pas muziek!quote:Op donderdag 23 september 2010 08:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wacht maar af, voor je het weet zitten we alleen nog maar: "En vroeger dit" "alles beter" etc
Jij bent toch ook al redelijk in de 20 of niet?
Gaat het niet om, het is gewoon leuk om te constateren dat Rossdale ongeveer 10 jaar ouder is dan de anderenquote:Op donderdag 23 september 2010 08:48 schreef Michhas het volgende:
Dat heeft er niet zoveel mee te maken
Ben ook niet de oudste maar die muziek hierboven vind ik ook vrij weinig aan
Dat ben ik geheel met je eens hahahaquote:Op donderdag 23 september 2010 08:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gaat het niet om, het is gewoon leuk om te constateren dat Rossdale ongeveer 10 jaar ouder is dan de anderen
(Behalve kneusteun en ik)
Het is goed hoor lieverdquote:Op donderdag 23 september 2010 08:58 schreef Rossdale het volgende:
Ach qua muzieksmaak ben ik nu ook weer niet ZO oudIk luister ook veel electro enzo, maar daar zit nog melodie in ipv die zo hard mogelijke beukmuziek. Van die tenenkrommende weekend-slamFM muziek
Slam FMquote:Op donderdag 23 september 2010 08:58 schreef Rossdale het volgende:
Ach qua muzieksmaak ben ik nu ook weer niet ZO oudIk luister ook veel electro enzo, maar daar zit nog melodie in ipv die zo hard mogelijke beukmuziek. Van die tenenkrommende weekend-slamFM muziek
Dat is voor mij ook wel zo'n 6 jaar geleden onderdehandquote:Op donderdag 23 september 2010 08:59 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb wel vaker als iemand tijdens een potje roept "Ik ben ff weg, ik wordt geroepen voor het eten" dat ik denk, wooooooow door je ouders geroepen worden om te eten, dat is al zo'n 10 jaar geleden
Ik zit op 5 jaar...quote:Op donderdag 23 september 2010 09:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook wel zo'n 6 jaar geleden onderdehand
Samen op een bankje voor de 013 zitten en dat stelletje schorriemorrie eens goed de oren wassen dat ze helemaal geen muzieksmaak meer hebben. Die jeugd van tegenwoordig met hun "koekoek boem boem" muziekquote:Op donderdag 23 september 2010 08:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het is goed hoor lieverdHop, dekentje, rollator, kunstklapper in, en dan gaan we lekker de eendjes voeren
quote:Op donderdag 23 september 2010 09:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook wel zo'n 6 jaar geleden onderdehand
quote:
Ah, ik denk dat ik het met jou op een bankje voor de 013 nog wel zou kunnen vinden!quote:Op donderdag 23 september 2010 09:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Samen op een bankje voor de 013 zitten en dat stelletje schorriemorrie eens goed de oren wassen dat ze helemaal geen muzieksmaak meer hebben. Die jeugd van tegenwoordig met hun "koekoek boem boem" muziek
Waarom denk ik bij jou en dit verhaal gelijk aan Benidorm Basterds..quote:Op donderdag 23 september 2010 09:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Samen op een bankje voor de 013 zitten en dat stelletje schorriemorrie eens goed de oren wassen dat ze helemaal geen muzieksmaak meer hebben. Die jeugd van tegenwoordig met hun "koekoek boem boem" muziek
013 en koekoek boem boem muziek? 013 is ongeveer mijn favoriete poppodium in Nederland.quote:Op donderdag 23 september 2010 09:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tilburgquote:Op donderdag 23 september 2010 09:13 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
013 en koekoek boem boem muziek? 013 is ongeveer mijn favoriete poppodium in Nederland.
Vast welquote:Op donderdag 23 september 2010 09:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah, ik denk dat ik het met jou op een bankje voor de 013 nog wel zou kunnen vinden!
Ik zat zelf meer aan Statler & Walldorf te denkenquote:Op donderdag 23 september 2010 09:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waarom denk ik bij jou en dit verhaal gelijk aan Benidorm Basterds..
Psssst, ik kom er ook regelmatigquote:Op donderdag 23 september 2010 09:13 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
013 en koekoek boem boem muziek? 013 is ongeveer mijn favoriete poppodium in Nederland.
Pierre en Rossdalequote:Op donderdag 23 september 2010 09:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vast wel
[..]
Ik zat zelf meer aan Statler & Walldorf te denken
[ afbeelding ]
Zeg even volgende keer! Dan kom ik wel even langs om te buurtenquote:Op donderdag 23 september 2010 09:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Psssst, ik kom er ook regelmatigNiet verder vertellen!
Je sigquote:Op donderdag 23 september 2010 09:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zeg even volgende keer! Dan kom ik wel even langs om te buurten
Metallica? Nee man, doe dan zoiets bijvoorbeeld:quote:Op donderdag 23 september 2010 09:24 schreef Parvus het volgende:
Ik denk ik doe een keer wat anders. Volgende keer zal ik er wel gewoon weer Metallica onder zetten zoals iedereen ;-----)
Jij was toch 24?quote:Op donderdag 23 september 2010 10:11 schreef KneusTeun het volgende:
Vergeleken met Rossdale voel ik me zelfs jong!![]()
Daar ben je nooit te oud voorquote:Op donderdag 23 september 2010 10:27 schreef kutkabouter het volgende:
maakt niet uit hoor, kudo's dat jullie je nog bezig houden met zorgeloze dingen als virtueel mensen afschieten en amerikaanse kutkinderen uitschelden
Geloof het wel... ja '86quote:
nouja, ik ken wat mensen die vroeger gameden en nu alles afzeiken wat ermee te maken heeftquote:
Dat heb jij goed gezien oude manquote:Op donderdag 23 september 2010 10:38 schreef Pettigrew81 het volgende:
Zitten jullie nu over jullie leeftijd te praten hier en ja 81 staat voor het geboortejaar 1981
quote:Op donderdag 23 september 2010 10:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Klopt
En hulp met de straat oversteken ook
Maar jij komt uit Goor, en daar is het begrip tijd nog steeds niet helemaal begrepenquote:Op donderdag 23 september 2010 10:38 schreef Pettigrew81 het volgende:
Zitten jullie nu over jullie leeftijd te praten hier en ja 81 staat voor het geboortejaar 1981
FIxed, ik werk daar. Wonen zou ik daar nooit gaan doenquote:Op donderdag 23 september 2010 11:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Maar jij werkt Goor, en daar is het begrip tijd nog steeds niet helemaal begrepen![]()
Goor is smerig Goor is vies wie da nie weet is nie good wies.......
Dat scheelt inderdaad, dat is me daar pauper dorp #1!quote:Op donderdag 23 september 2010 11:25 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
FIxed, ik werk daar. Wonen zou ik daar nooit gaan doen
Ik werk in een apotheek, dus alles behalve dirtyquote:Op donderdag 23 september 2010 11:25 schreef Afhaalchinees het volgende:
Doe jij goor werk?
Ik voorspel een dirty jobs aflevering
Leugens...quote:Op donderdag 23 september 2010 11:42 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik werk in een apotheek, dus alles behalve dirty
Kom gezellig langsquote:
Komen daar geen smerige zieke kotsende mensen die je helemaal onderkwijlen en spugen met hun pusrochels?quote:Op donderdag 23 september 2010 11:42 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik werk in een apotheek, dus alles behalve dirty
het is geen geestelijk verstandelijk gehandicapten centrum daaroquote:Op donderdag 23 september 2010 11:56 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Komen daar geen smerige zieke kotsende mensen die je helemaal onderkwijlen en spugen met hun pusrochels?
bejaarden doen dat ookquote:Op donderdag 23 september 2010 12:18 schreef -SG- het volgende:
[..]
het is geen geestelijk verstandelijk gehandicapten centrum daaro
Maak daar maar een paar maanden vanquote:Op donderdag 23 september 2010 12:27 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
bejaarden doen dat ook
over een paar jaar horen we rossdale door de headset rochelen
quote:Op donderdag 23 september 2010 12:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
Maak daar maar een paar maanden van
quote:Op donderdag 23 september 2010 11:56 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Komen daar geen smerige zieke kotsende mensen die je helemaal onderkwijlen en spugen met hun pusrochels?
Scherp van je!quote:Op donderdag 23 september 2010 12:52 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]Dat heb ik in 3 jaar nog nooit gezien hier. Ik weet niet waar jij je medicijnen haalt, maar hier komen dat soort mensen niet. En hoe kunnen kotsende mensen je onderkwijlen? Gaat lastig samen.
OPEN JE OGEN! DE HOGE HEREN IN DEN HAAG!quote:Op donderdag 23 september 2010 12:52 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]Dat heb ik in 3 jaar nog nooit gezien hier. Ik weet niet waar jij je medicijnen haalt, maar hier komen dat soort mensen niet. En hoe kunnen kotsende mensen je onderkwijlen? Gaat lastig samen.
Wat ik me afvraag bij die snipers in de sneeuw, met zo'n camouflagepak aan.. Waarom hebben ze een zwart geweer?quote:Op donderdag 23 september 2010 12:54 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
OPEN JE OGEN! DE HOGE HEREN IN DEN HAAG!
Oja..En toch overleven ze het vaak als ze geraakt worden in hun romp in dit spel![]()
ja, wtf, ik knal ze door hun body, maar nog heb ik geen one shot killquote:Op donderdag 23 september 2010 12:54 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Oja..En toch overleven ze het vaak als ze geraakt worden in hun romp in dit spel![]()
omdat het kan.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:16 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag bij die snipers in de sneeuw, met zo'n camouflagepak aan.. Waarom hebben ze een zwart geweer?
Ik had eigenlijk wel zin om hem te ownen.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:40 schreef KoningStoma het volgende:
Wat ik doe als iemand me uitdaagt is toestemmen en niet op komen dagen. Dan zijn ze uit de game en heb je er geen last meer van.
Ja, Scarface kwam toen uit.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:13 schreef Rossdale het volgende:
Gebrouwen in 1983, een verdomd goed jaar
zoiezo oneindig kunnen rennen met een .50cal sniper die humvee's verrot kan schieten...quote:Op donderdag 23 september 2010 12:54 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je gewoon een 1vs1 match met een bekende moeten doen (als dat nog kan, eerst kon dat volgens mij wel) en dan gewoon al dit soort achievements halen. Afhaalchinees, melden!quote:Op donderdag 23 september 2010 19:04 schreef mrPanerai het volgende:
Nooit gedacht dat ik hem ging halen:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kill an enemy by dropping a crate on him.
dat hebben al meer mensen geprobeerd (quote:Op donderdag 23 september 2010 21:28 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je gewoon een 1vs1 match met een bekende moeten doen (als dat nog kan, eerst kon dat volgens mij wel) en dan gewoon al dit soort achievements halen. Afhaalchinees, melden!
goedemorgenquote:Op donderdag 23 september 2010 21:28 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je gewoon een 1vs1 match met een bekende moeten doen (als dat nog kan, eerst kon dat volgens mij wel) en dan gewoon al dit soort achievements halen. Afhaalchinees, melden!
ja, daarom heb ik ze ook weer eraf gepleurdquote:Op vrijdag 24 september 2010 01:24 schreef Darkestrah het volgende:
Zeg, ik heb sinds eergisteren de Resurgence-maps gekocht, maar de mensen die spelen zijn veel beter dan 'eerst'. Speel ik nu alleen maar tegen mensen die ook die maps hebben?
Ja je speelt alleen tegen mensen met de mappack. Niveau vind ik ook altijd wat hoger liggen. De reden dat Koning Stoma ook een K/D ratio van 2,25 heeft: hij heeft geen van beide mappacks.quote:Op vrijdag 24 september 2010 01:24 schreef Darkestrah het volgende:
Zeg, ik heb sinds eergisteren de Resurgence-maps gekocht, maar de mensen die spelen zijn veel beter dan 'eerst'. Speel ik nu alleen maar tegen mensen die ook die maps hebben?
ik heb ze ook niet meer, en ik heb een k/d van 1.00quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:27 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja je speelt alleen tegen mensen met de mappack. Niveau vind ik ook altijd wat hoger liggen. De reden dat Koning Stoma ook een K/D ratio van 2,25 heeft: hij heeft geen van beide mappacks.
;~)
Ik heb de 1e wel, vrindquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:27 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja je speelt alleen tegen mensen met de mappack. Niveau vind ik ook altijd wat hoger liggen. De reden dat Koning Stoma ook een K/D ratio van 2,25 heeft: hij heeft geen van beide mappacks.
;~)
Ik moet zeggen dat ik ook niet zo weg ben van de maps. Ik heb nu nog een k/d ratio van 1.2, maar dat is nog meer net vol te houden. Ook probeer ik nu eindelijk wat andere wapens dan de SCAR-H, dus dan gaat het al snel wat minder goed.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:15 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja, daarom heb ik ze ook weer eraf gepleurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |