quote:Op donderdag 23 september 2010 10:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Klopt
En hulp met de straat oversteken ook
Maar jij komt uit Goor, en daar is het begrip tijd nog steeds niet helemaal begrepenquote:Op donderdag 23 september 2010 10:38 schreef Pettigrew81 het volgende:
Zitten jullie nu over jullie leeftijd te praten hier en ja 81 staat voor het geboortejaar 1981
FIxed, ik werk daar. Wonen zou ik daar nooit gaan doenquote:Op donderdag 23 september 2010 11:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Maar jij werkt Goor, en daar is het begrip tijd nog steeds niet helemaal begrepen![]()
Goor is smerig Goor is vies wie da nie weet is nie good wies.......
Dat scheelt inderdaad, dat is me daar pauper dorp #1!quote:Op donderdag 23 september 2010 11:25 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
FIxed, ik werk daar. Wonen zou ik daar nooit gaan doen
Ik werk in een apotheek, dus alles behalve dirtyquote:Op donderdag 23 september 2010 11:25 schreef Afhaalchinees het volgende:
Doe jij goor werk?
Ik voorspel een dirty jobs aflevering
Leugens...quote:Op donderdag 23 september 2010 11:42 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik werk in een apotheek, dus alles behalve dirty
Kom gezellig langsquote:
Komen daar geen smerige zieke kotsende mensen die je helemaal onderkwijlen en spugen met hun pusrochels?quote:Op donderdag 23 september 2010 11:42 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik werk in een apotheek, dus alles behalve dirty
het is geen geestelijk verstandelijk gehandicapten centrum daaroquote:Op donderdag 23 september 2010 11:56 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Komen daar geen smerige zieke kotsende mensen die je helemaal onderkwijlen en spugen met hun pusrochels?
bejaarden doen dat ookquote:Op donderdag 23 september 2010 12:18 schreef -SG- het volgende:
[..]
het is geen geestelijk verstandelijk gehandicapten centrum daaro
Maak daar maar een paar maanden vanquote:Op donderdag 23 september 2010 12:27 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
bejaarden doen dat ook
over een paar jaar horen we rossdale door de headset rochelen
quote:Op donderdag 23 september 2010 12:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
Maak daar maar een paar maanden van
quote:Op donderdag 23 september 2010 11:56 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Komen daar geen smerige zieke kotsende mensen die je helemaal onderkwijlen en spugen met hun pusrochels?
Scherp van je!quote:Op donderdag 23 september 2010 12:52 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]Dat heb ik in 3 jaar nog nooit gezien hier. Ik weet niet waar jij je medicijnen haalt, maar hier komen dat soort mensen niet. En hoe kunnen kotsende mensen je onderkwijlen? Gaat lastig samen.
OPEN JE OGEN! DE HOGE HEREN IN DEN HAAG!quote:Op donderdag 23 september 2010 12:52 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]Dat heb ik in 3 jaar nog nooit gezien hier. Ik weet niet waar jij je medicijnen haalt, maar hier komen dat soort mensen niet. En hoe kunnen kotsende mensen je onderkwijlen? Gaat lastig samen.
Wat ik me afvraag bij die snipers in de sneeuw, met zo'n camouflagepak aan.. Waarom hebben ze een zwart geweer?quote:Op donderdag 23 september 2010 12:54 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
OPEN JE OGEN! DE HOGE HEREN IN DEN HAAG!
Oja..En toch overleven ze het vaak als ze geraakt worden in hun romp in dit spel![]()
ja, wtf, ik knal ze door hun body, maar nog heb ik geen one shot killquote:Op donderdag 23 september 2010 12:54 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
OPEN JE OGEN! DE HOGE HEREN IN DEN HAAG!
Oja..En toch overleven ze het vaak als ze geraakt worden in hun romp in dit spel![]()
omdat het kan.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:16 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag bij die snipers in de sneeuw, met zo'n camouflagepak aan.. Waarom hebben ze een zwart geweer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |