Samen op een bankje voor de 013 zitten en dat stelletje schorriemorrie eens goed de oren wassen dat ze helemaal geen muzieksmaak meer hebben. Die jeugd van tegenwoordig met hun "koekoek boem boem" muziekquote:Op donderdag 23 september 2010 08:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het is goed hoor lieverdHop, dekentje, rollator, kunstklapper in, en dan gaan we lekker de eendjes voeren
quote:Op donderdag 23 september 2010 09:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook wel zo'n 6 jaar geleden onderdehand
quote:
Ah, ik denk dat ik het met jou op een bankje voor de 013 nog wel zou kunnen vinden!quote:Op donderdag 23 september 2010 09:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Samen op een bankje voor de 013 zitten en dat stelletje schorriemorrie eens goed de oren wassen dat ze helemaal geen muzieksmaak meer hebben. Die jeugd van tegenwoordig met hun "koekoek boem boem" muziek
Waarom denk ik bij jou en dit verhaal gelijk aan Benidorm Basterds..quote:Op donderdag 23 september 2010 09:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Samen op een bankje voor de 013 zitten en dat stelletje schorriemorrie eens goed de oren wassen dat ze helemaal geen muzieksmaak meer hebben. Die jeugd van tegenwoordig met hun "koekoek boem boem" muziek
013 en koekoek boem boem muziek? 013 is ongeveer mijn favoriete poppodium in Nederland.quote:Op donderdag 23 september 2010 09:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tilburgquote:Op donderdag 23 september 2010 09:13 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
013 en koekoek boem boem muziek? 013 is ongeveer mijn favoriete poppodium in Nederland.
Vast welquote:Op donderdag 23 september 2010 09:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah, ik denk dat ik het met jou op een bankje voor de 013 nog wel zou kunnen vinden!
Ik zat zelf meer aan Statler & Walldorf te denkenquote:Op donderdag 23 september 2010 09:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waarom denk ik bij jou en dit verhaal gelijk aan Benidorm Basterds..
Psssst, ik kom er ook regelmatigquote:Op donderdag 23 september 2010 09:13 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
013 en koekoek boem boem muziek? 013 is ongeveer mijn favoriete poppodium in Nederland.
Pierre en Rossdalequote:Op donderdag 23 september 2010 09:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vast wel
[..]
Ik zat zelf meer aan Statler & Walldorf te denken
[ afbeelding ]
Zeg even volgende keer! Dan kom ik wel even langs om te buurtenquote:Op donderdag 23 september 2010 09:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Psssst, ik kom er ook regelmatigNiet verder vertellen!
Je sigquote:Op donderdag 23 september 2010 09:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zeg even volgende keer! Dan kom ik wel even langs om te buurten
Metallica? Nee man, doe dan zoiets bijvoorbeeld:quote:Op donderdag 23 september 2010 09:24 schreef Parvus het volgende:
Ik denk ik doe een keer wat anders. Volgende keer zal ik er wel gewoon weer Metallica onder zetten zoals iedereen ;-----)
Jij was toch 24?quote:Op donderdag 23 september 2010 10:11 schreef KneusTeun het volgende:
Vergeleken met Rossdale voel ik me zelfs jong!![]()
Daar ben je nooit te oud voorquote:Op donderdag 23 september 2010 10:27 schreef kutkabouter het volgende:
maakt niet uit hoor, kudo's dat jullie je nog bezig houden met zorgeloze dingen als virtueel mensen afschieten en amerikaanse kutkinderen uitschelden
Geloof het wel... ja '86quote:
nouja, ik ken wat mensen die vroeger gameden en nu alles afzeiken wat ermee te maken heeftquote:
Dat heb jij goed gezien oude manquote:Op donderdag 23 september 2010 10:38 schreef Pettigrew81 het volgende:
Zitten jullie nu over jullie leeftijd te praten hier en ja 81 staat voor het geboortejaar 1981
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |