Eindelijk je quality gefixt zie ik, niceeee.quote:
Keer wat anders toch? ;Dquote:Op maandag 20 september 2010 23:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Eindelijk je quality gefixt zie ik, niceeee.
En wat een kutmuziek man.
Ja staat op 1080i.. Bij Vegas Pro moet je ook ergens selecteren dat ie 'upper field first' doet bij overgangen, dan heb je ook geen balkjes meer.quote:Op maandag 20 september 2010 23:43 schreef KoningStoma het volgende:
Heb je je xbox trouwens op 1080i staan? Daar konden die balkjes wel van komen.
Rustgevend muziekje Idoquote:
jij speelt dit gewoon teveelquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:41 schreef KoningStoma het volgende:
Dat heeft iedere zichzelf respecterende () mw2 speler af en toe.
Ik had vandaag telkens 40 - 2 enzo
Daarom moet je ook F1 2010 kopen en tegen de tijd dat Black Ops uit komt weer volop gaan knallenquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
OMG FUCKING NOOBS!
Dit bewijst maar weer dat dit gewoon echt een kutspel is.
ik speel het nu zo'n 6 dagen en begin het soms ook al aardig zat te worden.quote:Op woensdag 22 september 2010 00:16 schreef KoningStoma het volgende:
totaal 22 dagen ofzo
Ik schiet nu trouwens ook losse flodders. Vast compensatie voor all mn kills van vandaag.![]()
Je bent ook meer iemand voor Lips of Singstarquote:Op woensdag 22 september 2010 11:38 schreef -SG- het volgende:
[..]
ik speel het nu zo'n 6 dagen en begin het soms ook al aardig zat te worden.
ik heb lips, (gekregen ja, niet zelf gekocht) het aantal keer dat ik dat gespeeld heb is volgens mij wel op 1 hand te tellenquote:Op woensdag 22 september 2010 11:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je bent ook meer iemand voor Lips of Singstar
Lips, dat staat nog hoog op het verlanglijstjequote:Op woensdag 22 september 2010 11:57 schreef Rossdale het volgende:
Je hoeft je niet te schamen hoor, ik heb hem ook
Alleen heb ik hem gereviewd en dus niet gekocht
Ik zit nu op 13 dagen maar ik speel alleen nog maar in een volle party met vrienden dus dan is het altijd wel lachenquote:Op woensdag 22 september 2010 11:38 schreef -SG- het volgende:
[..]
ik speel het nu zo'n 6 dagen en begin het soms ook al aardig zat te worden.
zit jij pas op 6?quote:Op woensdag 22 september 2010 11:55 schreef -SG- het volgende:
[..]
ik heb lips, (gekregen ja, niet zelf gekocht) het aantal keer dat ik dat gespeeld heb is volgens mij wel op 1 hand te tellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |