Kijk dat is nou goede muziekquote:
Nou is me beeld compleet blisterquote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 15:55 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nou is me beeld compleet blister
Hardcode/Hardstylequote:Op woensdag 22 september 2010 16:57 schreef kutkabouter het volgende:
wat een kutmuziek inderdaad
dit is veel beter:
en dit na een ragequit om rustig te worden
groetjens vanuit delft
Waardeloze troll, voor zover je daarvan mag spreken.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:36 schreef KoningStoma het volgende:
Trouwens [ afbeelding ]
perpetuum mobile
Amenquote:Op donderdag 23 september 2010 08:40 schreef Rossdale het volgende:
Wat hebben jullie een bagger muzieksmaak zeg, kolere
quote:Op donderdag 23 september 2010 08:40 schreef Rossdale het volgende:
Wat hebben jullie een bagger muzieksmaak zeg, kolere
Wacht maar af, voor je het weet zitten we alleen nog maar: "En vroeger dit" "alles beter" etcquote:Op donderdag 23 september 2010 08:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De jonkies zijn wel diep weggezakt in die kloof ja
Vroeger was ook alles beter mien jong. Jaaaa toen opa rossdale nog een klein jongetje was, TOEN maakten ze pas muziek!quote:Op donderdag 23 september 2010 08:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wacht maar af, voor je het weet zitten we alleen nog maar: "En vroeger dit" "alles beter" etc
Jij bent toch ook al redelijk in de 20 of niet?
Gaat het niet om, het is gewoon leuk om te constateren dat Rossdale ongeveer 10 jaar ouder is dan de anderenquote:Op donderdag 23 september 2010 08:48 schreef Michhas het volgende:
Dat heeft er niet zoveel mee te maken
Ben ook niet de oudste maar die muziek hierboven vind ik ook vrij weinig aan
Dat ben ik geheel met je eens hahahaquote:Op donderdag 23 september 2010 08:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gaat het niet om, het is gewoon leuk om te constateren dat Rossdale ongeveer 10 jaar ouder is dan de anderen
(Behalve kneusteun en ik)
Het is goed hoor lieverdquote:Op donderdag 23 september 2010 08:58 schreef Rossdale het volgende:
Ach qua muzieksmaak ben ik nu ook weer niet ZO oudIk luister ook veel electro enzo, maar daar zit nog melodie in ipv die zo hard mogelijke beukmuziek. Van die tenenkrommende weekend-slamFM muziek
Slam FMquote:Op donderdag 23 september 2010 08:58 schreef Rossdale het volgende:
Ach qua muzieksmaak ben ik nu ook weer niet ZO oudIk luister ook veel electro enzo, maar daar zit nog melodie in ipv die zo hard mogelijke beukmuziek. Van die tenenkrommende weekend-slamFM muziek
Dat is voor mij ook wel zo'n 6 jaar geleden onderdehandquote:Op donderdag 23 september 2010 08:59 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb wel vaker als iemand tijdens een potje roept "Ik ben ff weg, ik wordt geroepen voor het eten" dat ik denk, wooooooow door je ouders geroepen worden om te eten, dat is al zo'n 10 jaar geleden
Ik zit op 5 jaar...quote:Op donderdag 23 september 2010 09:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook wel zo'n 6 jaar geleden onderdehand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |