Ik had eigenlijk wel zin om hem te ownen.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:40 schreef KoningStoma het volgende:
Wat ik doe als iemand me uitdaagt is toestemmen en niet op komen dagen. Dan zijn ze uit de game en heb je er geen last meer van.
Ja, Scarface kwam toen uit.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:13 schreef Rossdale het volgende:
Gebrouwen in 1983, een verdomd goed jaar
zoiezo oneindig kunnen rennen met een .50cal sniper die humvee's verrot kan schieten...quote:Op donderdag 23 september 2010 12:54 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
OPEN JE OGEN! DE HOGE HEREN IN DEN HAAG!
Oja..En toch overleven ze het vaak als ze geraakt worden in hun romp in dit spel![]()
Eigenlijk zou je gewoon een 1vs1 match met een bekende moeten doen (als dat nog kan, eerst kon dat volgens mij wel) en dan gewoon al dit soort achievements halen. Afhaalchinees, melden!quote:Op donderdag 23 september 2010 19:04 schreef mrPanerai het volgende:
Nooit gedacht dat ik hem ging halen:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kill an enemy by dropping a crate on him.
dat hebben al meer mensen geprobeerd (quote:Op donderdag 23 september 2010 21:28 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je gewoon een 1vs1 match met een bekende moeten doen (als dat nog kan, eerst kon dat volgens mij wel) en dan gewoon al dit soort achievements halen. Afhaalchinees, melden!
goedemorgenquote:Op donderdag 23 september 2010 21:28 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je gewoon een 1vs1 match met een bekende moeten doen (als dat nog kan, eerst kon dat volgens mij wel) en dan gewoon al dit soort achievements halen. Afhaalchinees, melden!
ja, daarom heb ik ze ook weer eraf gepleurdquote:Op vrijdag 24 september 2010 01:24 schreef Darkestrah het volgende:
Zeg, ik heb sinds eergisteren de Resurgence-maps gekocht, maar de mensen die spelen zijn veel beter dan 'eerst'. Speel ik nu alleen maar tegen mensen die ook die maps hebben?
Ja je speelt alleen tegen mensen met de mappack. Niveau vind ik ook altijd wat hoger liggen. De reden dat Koning Stoma ook een K/D ratio van 2,25 heeft: hij heeft geen van beide mappacks.quote:Op vrijdag 24 september 2010 01:24 schreef Darkestrah het volgende:
Zeg, ik heb sinds eergisteren de Resurgence-maps gekocht, maar de mensen die spelen zijn veel beter dan 'eerst'. Speel ik nu alleen maar tegen mensen die ook die maps hebben?
ik heb ze ook niet meer, en ik heb een k/d van 1.00quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:27 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja je speelt alleen tegen mensen met de mappack. Niveau vind ik ook altijd wat hoger liggen. De reden dat Koning Stoma ook een K/D ratio van 2,25 heeft: hij heeft geen van beide mappacks.
;~)
Ik heb de 1e wel, vrindquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:27 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja je speelt alleen tegen mensen met de mappack. Niveau vind ik ook altijd wat hoger liggen. De reden dat Koning Stoma ook een K/D ratio van 2,25 heeft: hij heeft geen van beide mappacks.
;~)
Ik moet zeggen dat ik ook niet zo weg ben van de maps. Ik heb nu nog een k/d ratio van 1.2, maar dat is nog meer net vol te houden. Ook probeer ik nu eindelijk wat andere wapens dan de SCAR-H, dus dan gaat het al snel wat minder goed.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:15 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja, daarom heb ik ze ook weer eraf gepleurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |