quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet meteen zo negatief, dan word het toch niets?
Oh kut nee, dat was iemand anders hè? Shitquote:
Oh, jij bedoelt -Engel-quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh kut nee, dat was iemand anders hè? Shitsorry
Nee, jij mag naar Nachtbaggerquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:13 schreef fonsoy het volgende:
Whehehehh
Is dit de nieuwe nachtbagger?
Ja, nee, sowwyquote:
Godver.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh, jij bedoelt -Engel-
Ik geloof dat dat doofpot materiaal is, babe
Myraela heeft geen rode aapjesquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, nee, sowwyIk haal je in de war met Engel.
Oh. Dat was wel een toffe meet overigensquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, nee, sowwyIk haal je in de war met Engel.
Niet?quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Myraela heeft geen rode aapjes
Die in Wierden? Ik vind het fucking hardcore van je dat je gewoon 2 weekenden tussen de nerds gaat zittenquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh. Dat was wel een toffe meet overigensDaar hadden er meer bij moeten zijn.
Ja!quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh. Dat was wel een toffe meet overigensDaar hadden er meer bij moeten zijn.
[insert matige treingrap]quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:16 schreef Loveless85 het volgende:
Wat is er met Socios gebeurt dan?
De stairways waren meer nieuwe mensen voor mij, die ik ook op het forum niet veel zie. Maar de Wierden meet zat vol met "mijn" mensen zegmaar. Kon ik gewoon niet missen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die in Wierden? Ik vind het fucking hardcore van je dat je gewoon 2 weekenden tussen de nerds gaat zitten
Hoi lovelessje.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:16 schreef Loveless85 het volgende:
Wat is er met Socios gebeurt dan?
quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:20 schreef Myraela het volgende:
Als iemand het vraagt. Ik heb niet dit topic geopend. Ik doe niet aan baggeren.
quote:
Dit is overduidelijk een goed topic, mijn beste.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:19 schreef reetveter het volgende:
Waarom mag een mod zoeen topic openen maar wij als gewone users niet.
Superieur volk!quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:19 schreef reetveter het volgende:
Waarom mag een mod zoeen topic openen maar wij als gewone users niet.
En mij niet noemen he?quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En Pietje, eigenlijk! Waar is die Dikke Hoer?
Geef eens een linkje dan?quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet zo negatief, man. Doe 's een relaxed muziekje posten ofzeaux.
Is er nou ergens een statistiek met hoeveel slotjes je hebt gezet? Want daar ben ik stiekem wel benieuwd naarquote:
Glowmouse kan dat tellen. Maar ik denk dat die al slaapt.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is er nou ergens een statistiek met hoeveel slotjes je hebt gezet? Want daar ben ik stiekem wel benieuwd naar
Maar jullie deden mij niet missen enzo.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga jou toch geen dikke hoer noemen, engelecupke?
Dat komt omdat ik je nummer heb, dus als ik echt een panische aanval van Liesjetekort heb, kan ik je altijd sms'en... Zeg maar...quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar jullie deden mij niet missen enzo.
Volgend jaar dan.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer dat ik niet naar de oksel meet kon. Heb ik je niet kunnen ontmoeten
IRGENDWO, IRGENDWANNquote:
help, waar gaat dit heenquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben vanaf vandaag iemand die programma's als The Voice kijkt...
Bedoel jequote:Op zaterdag 18 september 2010 00:30 schreef HiDiHo het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat dat met die gozer in die usericons is
Die gast van Oh Oh Cherso?quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:30 schreef HiDiHo het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat dat met die gozer in die usericons is
Geen idee? Zat ie in Idols ofzo?quote:
Ik ben niet voldoende.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer dat ik niet naar de oksel meet kon. Heb ik je niet kunnen ontmoeten
Dat programma dat ná Expeditie Robinson komt over die meute mongeaulen uit Den Haag die zuipen voor de kékséfers.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geen idee? Zat ie in Idols ofzo?
In Oh Oh Cherso dusquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geen idee? Zat ie in Idols ofzo?
Ik haat Sinterklaasquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:29 schreef naatje_1 het volgende:
TLK, sintmeet, bij huppel (als myr daar ook heen gaat...)
Niemand kan jou overtreffen. Vooral als je me vaker zo gaat bespringenquote:
Dat bespringen was oké. Gelukkig hebben we de foto's nog. Dat je me in mijn kont grijpt.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Niemand kan jou overtreffen. Vooral als je me vaker zo gaat bespringen
Maar die Friekin valt op neger en ik ben blank dus ik moet verder kijken.
En dat was zo leuk dat iedereen hem in zijn usericon heeftquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
In Oh Oh Cherso dusHilarisch programma over een stel Hagetokkies op een comazuipeiland.
Foto's zijn heilig.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:35 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dat bespringen was oké. Gelukkig hebben we de foto's nog. Dat je me in mijn kont grijpt.
Weet ik veelquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En dat was zo leuk dat iedereen hem in zijn usericon heeft
ergens een link?
quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En dat was zo leuk dat iedereen hem in zijn usericon heeft
ergens een link?
Grolsch beugeltjequote:
Fappen!?quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:41 schreef the_legend_killer het volgende:
ZOmeteen herhaling take me out dus dan ben ik ff weg
Alsof je niet kan fappen op een tv "programa", slimme kartoffel.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
TV programa slimme aardappel
Lijkt mij een puicke topicwending.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:42 schreef naatje_1 het volgende:
Ah, gaan we het over jokertje hebben?
Compleet Lavelossquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Foto's zijn heilig.
Ik heb zin in volgende week
quote:
Sluit je PC eens afquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsof je niet kan fappen op een tv "programa", slimme kartoffel.
Fap ze schatje.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Gaat echt leuk worden
Ik ga herhaling take me out kijkenzometeen op rtl 5
Wut?quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:08 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben er weer,
Hara is een schatje en sktpe is, naja skype, ik weerde mij kranig
Gaat te fur! Maar dat je het uiteindelijk over mij hebben is vrij logisch aangezien ik het antwoord op alles ben.quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jonguh, let niet zo op de typo's.
We hebben het ook over jou gehad
Denk je dat het mij zou staan?quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gaat te fur! Maar dat je het uiteindelijk over mij hebben is vrij logisch aangezien ik het antwoord op alles ben.
Lastig roddelen met jou als je het gelijk aan het slachtoffer gaat vertellenquote:Op zaterdag 18 september 2010 02:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Whut?
Ik vond het juist gezellig!
Vrije vertaling: roddeltante.quote:
Ik ben het antwoord op wereldvrede.quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk je dat het mij zou staan?
Ludo.
Wat vind je van bio?
Ludo.
Hoe deed je dit en dit kapsel?
Ludo.
Is dat je slaapkamer?
Ludo.
Ja antwoord op alles.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Lastig roddelen met jou als je het gelijk aan het slachtoffer gaat vertellen
Ik ben de chosen one voor de aanstaande trio was het niet?quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat was geen roddelen, dat weet hij.
Roddelen deden we over....naja andere mensen
quote:
Dat moet je misschien zelf nog even melden, dat ben ik vergeten.quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben de chosen one voor de aanstaande trio was het niet?
ik hoor bij de hatersquote:Op zaterdag 18 september 2010 02:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat jij mij kwam redden van de haters.
In Afrika ook.quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Op Discovery Channel gaat op het moment een negertje deaudt
Dat zou wel eens met elkaar in verband kunnen staan.quote:
gedissed!quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Op Discovery Channel gaat op het moment een negertje deaudt
quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:29 schreef LudoSanders het volgende:
Overigens zijn die avatars beetje MLN-materiaal.
sp3c!?quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:35 schreef liesje1979 het volgende:
En nu gaat er weer een negertje dood
Dat was een kind toch? Of een mens, elke drie seconden.quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:36 schreef liesje1979 het volgende:
En nu ook.
Heb ooit eens gehoord dat dat per seconde gaat, zo'n beetje
Negers zijn geen kinderen/mensenquote:Op zaterdag 18 september 2010 02:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat was een kind toch? Of een mens, elke drie seconden.
Ja, ik wilde er nog achter zetten "Jaja, kinderen en negers zijn ook mensen" maar ik achtte het niet nodig. Silly mequote:
Ook niet echt. Hij is niet écht zo van: NEGER!quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je kan sp3c moeilijk negertje noemen he? Dat is een neger.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ik wilde er nog achter zetten "Jaja, kinderen en negers zijn ook mensen" maar ik achtte het niet nodig. Silly me.
Wel!quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ook niet echt. Hij is niet écht zo van: NEGER!
Ik knijp de volgende keer mijn ogen dicht als een Jap.quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wel!
Je denkt hem maar een paar tinten donkerder hoor want het is mijn neger.
zeg jij nou maar nix gigantorquote:Op zaterdag 18 september 2010 02:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ook niet echt. Hij is niet écht zo van: NEGER!
Geef die negert van je 's een por!quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Stommerd!
kijk, dat durf ik nu, gewoon.
Ik dacht dat je dat vorige keer al deed, maar dat is iets wat aangeboren is?quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik knijp de volgende keer mijn ogen dicht als een Jap.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Stommerd!
quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat vorige keer al deed, maar dat is iets wat aangeboren is?
Mijn armen komen van mijn bank niet tot Zoetermeer, sorry.quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geef die negert van je 's een por!
Zo, jij hebt nogal noten op je zang. Op basis waarvan is dat gerechtvaardigd.quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Stommerd!
Ga dan ook samenwonen, dan kan je slaan wanneer je wilquote:Op zaterdag 18 september 2010 02:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn armen komen van mijn bank niet tot Zoetermeer, sorry.
Geef me je adres trouwens, wel zo handigquote:Op zaterdag 18 september 2010 02:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn armen komen van mijn bank niet tot Zoetermeer, sorry.
ja nu mag je je mond houden jongetje!quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ga dan ook samenwonen, dan kan je slaan wanneer je wil
Wat is je punt?quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:43 schreef sp3c het volgende:
ik hoef ook geen por als ik gelijk heb
en anders ook niet
Ja het werkt niet meer.quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zo, jij hebt nogal noten op je zang. Op basis waarvan is dat gerechtvaardigd.
Oh!quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Geef me je adres trouwens, wel zo handig
quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:45 schreef liesje1979 het volgende:
dat ik je als echt mens zag zeg maar.
in tegenstelling tot onze cult kenner heb ik geen puntquote:
Sindsdien ben ik een ander persoon, ik voel het zelf ook. Ik betrap me er zelf regelmatig op soms aardig gevonden te willen worden.quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja het werkt niet meer.
Ik denk dat het kwam doordat je ging kamperen, dat ik je als echt mens zag zeg maar.
Sorry
en je bent nog steeds blauw??quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sindsdien ben ik een ander persoon, ik voel het zelf ook. Ik betrap me er zelf regelmatig op soms aardig gevonden te willen worden.
Alsof dat iets met blauw zijn van doen heeft.quote:
Nee dat geloof ik niet!quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sindsdien ben ik een ander persoon, ik voel het zelf ook. Ik betrap me er zelf regelmatig op soms aardig gevonden te willen worden.
Eh. Bunkers? Die interesseren me helemaal niets.quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik niet!
Dat wil jij niet.
Volgende zomer kampingmeet in Zeeland. Hara, jij, Sp3c ik.
En Ian en Mera.
Gaan we bunkers kiekn.
Ja dag, dan hoeft Ludo maar drie stappen te verzetten en ik drie uur rijdenquote:Op zaterdag 18 september 2010 02:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik niet!
Dat wil jij niet.
Volgende zomer kampingmeet in Zeeland. Hara, jij, Sp3c ik.
En Ian en Mera.
Gaan we bunkers kiekn.
Je weet dat ik kamperen afgezworen heb.quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:52 schreef liesje1979 het volgende:
Op een camping met schommel, want schommels.
Je haar in de wind, een wapperende rok.....
En dan een waterijsje
Rok wordt wat moeilijk voor mij (quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:52 schreef liesje1979 het volgende:
Op een camping met schommel, want schommels.
Je haar in de wind, een wapperende rok.....
En dan een waterijsje
En bij aankomst mag je nog enkele keren 'rijden'quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja dag, dan hoeft Ludo maar drie stappen te verzetten en ik drie uur rijden
quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Rok wordt wat moeilijk voor mij ()
Op de bunker.quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En bij aankomst mag je nog enkele keren 'rijden'
Dat topic is zóóóó gisteren. MLN-materiaal wederom.quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:53 schreef liesje1979 het volgende:
We zitten niet in het bokstopic zie ik nu
Dat is jouw antwoord op de vraag waar je het ooit nog wel eens zou willen doen; op een bunker?quote:
in een bunker is het gezelligerquote:Op zaterdag 18 september 2010 02:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is jouw antwoord op de vraag waar je het ooit nog wel eens zou willen doen; op een bunker?
Als het maar met jou is, Ludo. Dan maakt het mij niet uit waar. Jeweettog.quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is jouw antwoord op de vraag waar je het ooit nog wel eens zou willen doen; op een bunker?
ja das een beetje een hemiste kans jaquote:Op zaterdag 18 september 2010 02:57 schreef liesje1979 het volgende:
beetje hemiste kans toch, ik twijfel of ik mijn schommelpost za quoten naar het bokstopic of ligt dat er te dik bovenop.
Of vroeger, toen ludo nog eng was
Ik zou dat een goed MLN-topic vinden, maar Ludo vindt het vast niet leuk als het bekend wordt dat hij niet eng meer is.quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:57 schreef liesje1979 het volgende:
beetje gemiste kans toch, ik twijfel of ik mijn schommelpost za quoten naar het bokstopic of ligt dat er te dik bovenop.
Of vroege, toen ludo nog eng was
hvjwjnmk ntb.quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als het maar met jou is, Ludo. Dan maakt het mij niet uit waar. Jeweettog.
Mijn imago, wat doe je?quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:57 schreef liesje1979 het volgende:
beetje gemiste kans toch, ik twijfel of ik mijn schommelpost za quoten naar het bokstopic of ligt dat er te dik bovenop.
Of vroege, toen ludo nog eng was
Zorgvuldig opgebouwd.quote:
Dat mag. Of ik het lees is een tweede.quote:
We doden elke 3 seconden negers, maar sure.quote:
Op een onbewoond eiheiheiland.quote:Op zaterdag 18 september 2010 03:03 schreef liesje1979 het volgende:
Voor Ludo
Dat ik het nog letterlijk mee kan zingen, pleit eindelijk eens voor mij
Da's fijn.quote:Op zaterdag 18 september 2010 03:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat mag. Of ik het lees is een tweede.
Ik kan niet luisteren, heb andere muziek op staan. Maar goed, ik ken hem nog wel.quote:Op zaterdag 18 september 2010 03:03 schreef liesje1979 het volgende:
Voor Ludo
Dat ik het nog letterlijk mee kan zingen, pleit eindelijk eens voor mij
IKinderen voor kinderen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 03:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Op een onbewoond eiheiheiland.
Oh!!quote:Op zaterdag 18 september 2010 03:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Op een onbewoond eiheiheiland.
Oké, de doodsteek was dit voor mijn internetpersoontje.quote:Op zaterdag 18 september 2010 03:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik kan niet luisteren, heb andere muziek op staan. Maar goed, ik ken hem nog wel.
Sterker nog, ik heb bij KvK gezongen.
whahahahahs.u kidding rightquote:Op zaterdag 18 september 2010 03:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik kan niet luisteren, heb andere muziek op staan. Maar goed, ik ken hem nog wel.
Sterker nog, ik heb bij KvK gezongen.
Als ik de baas zou zijn van het journaal kreeg jij mooi geen tieten1quote:Op zaterdag 18 september 2010 03:05 schreef JJH het volgende:
[..]
IKinderen voor kinderen.
Help HELP HELLUP!!!! Ik krijg tieten!
Sta ik bekend om grappen en grollen?quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 03:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als ik de baas zou zijn van het journaal kreeg jij mooi geen tieten1
say wtf?quote:Op zaterdag 18 september 2010 03:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
We doden elke 3 seconden negers, maar sure.
mijn moeder geeft moedersmavoquote:Op zaterdag 18 september 2010 03:08 schreef LudoSanders het volgende:
Wiens moeder deed hier de moedermavo?
En op woensdag leren ze kip, patat en appelmoes klaar te maken?quote:Op zaterdag 18 september 2010 03:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
mijn moeder geeft moedersmavo
maar das wat anders
Wist ik toen veel wat couscous was.quote:Op zaterdag 18 september 2010 03:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En op woensdag leren ze kip, patat en appelmoes klaar te maken?
Dat kunnen die tere kinderzieltjes toch niet hebben.quote:
Ik heb daar zo waanzinnig over gedroomd.quote:Op zaterdag 18 september 2010 03:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Wist ik toen veel wat couscous was.
Die luisterde ik net.quote:Op zaterdag 18 september 2010 03:14 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wel en de lek raakt mij nog steeds
Wel van 't Juiste merk mag ik hopen?quote:Op zaterdag 18 september 2010 03:14 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zie nog altijd die clip voor me met dat negertje en een pan soeprijst.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 03:13 schreef LudoSanders het volgende:
Stop met al die filmpjes, die posten je maar in het nachtbaggertopic. Dacht ik eindelijk een topic gevonden te hebben dat gevrijwaard was van deze onzin..
quote:Op zaterdag 18 september 2010 03:16 schreef LudoSanders het volgende:
Liesje was bang voor de bal Ludo.
Oeh, ze lacht om mijn grapje. Het juiste moment om een brandende vraag te stellen. Neuken?quote:
En vast een krokodil als huisdier?quote:Op zaterdag 18 september 2010 03:20 schreef Harajuku. het volgende:
IKW IL EEN KANGOEROE, EEN ECHTE KANGOEROE
Ach ja, Annemiek.quote:Op zaterdag 18 september 2010 03:20 schreef liesje1979 het volgende:
Die ken ik ook ja, bang voor de bal
Hier moest ik ook zo om janken.
Voor Hara
Kutfilmpjes inderdaad. Eén geluk, ik ben nog niet voorbij gekomen en mijn nummer is nog niet genoemd.quote:
Ik begin ondertussen toch een beetje nieuwgierig te worden.quote:Op zaterdag 18 september 2010 03:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kutfilmpjes inderdaad. Eén geluk, ik ben nog niet voorbij gekomen en mijn nummer is nog niet genoemd.
Je hebt een kvk nummer gezongen?quote:Op zaterdag 18 september 2010 03:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kutfilmpjes inderdaad. Eén geluk, ik ben nog niet voorbij gekomen en mijn nummer is nog niet genoemd.
das helemaal geen compliment jonge!quote:Op zaterdag 18 september 2010 03:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die twist in dat liedje ook.quote:Op zaterdag 18 september 2010 03:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En hij is niet eens de voorkant,....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |