quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet meteen zo negatief, dan word het toch niets?
Oh kut nee, dat was iemand anders hè? Shitquote:
Oh, jij bedoelt -Engel-quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh kut nee, dat was iemand anders hè? Shitsorry
Nee, jij mag naar Nachtbaggerquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:13 schreef fonsoy het volgende:
Whehehehh
Is dit de nieuwe nachtbagger?
Ja, nee, sowwyquote:
Godver.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh, jij bedoelt -Engel-
Ik geloof dat dat doofpot materiaal is, babe
Myraela heeft geen rode aapjesquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, nee, sowwyIk haal je in de war met Engel.
Oh. Dat was wel een toffe meet overigensquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, nee, sowwyIk haal je in de war met Engel.
Niet?quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Myraela heeft geen rode aapjes
Die in Wierden? Ik vind het fucking hardcore van je dat je gewoon 2 weekenden tussen de nerds gaat zittenquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh. Dat was wel een toffe meet overigensDaar hadden er meer bij moeten zijn.
Ja!quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh. Dat was wel een toffe meet overigensDaar hadden er meer bij moeten zijn.
[insert matige treingrap]quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:16 schreef Loveless85 het volgende:
Wat is er met Socios gebeurt dan?
De stairways waren meer nieuwe mensen voor mij, die ik ook op het forum niet veel zie. Maar de Wierden meet zat vol met "mijn" mensen zegmaar. Kon ik gewoon niet missen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die in Wierden? Ik vind het fucking hardcore van je dat je gewoon 2 weekenden tussen de nerds gaat zitten
Hoi lovelessje.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:16 schreef Loveless85 het volgende:
Wat is er met Socios gebeurt dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |