[insert matige treingrap]quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:16 schreef Loveless85 het volgende:
Wat is er met Socios gebeurt dan?
De stairways waren meer nieuwe mensen voor mij, die ik ook op het forum niet veel zie. Maar de Wierden meet zat vol met "mijn" mensen zegmaar. Kon ik gewoon niet missen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die in Wierden? Ik vind het fucking hardcore van je dat je gewoon 2 weekenden tussen de nerds gaat zitten
Hoi lovelessje.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:16 schreef Loveless85 het volgende:
Wat is er met Socios gebeurt dan?
quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:20 schreef Myraela het volgende:
Als iemand het vraagt. Ik heb niet dit topic geopend. Ik doe niet aan baggeren.
quote:
Dit is overduidelijk een goed topic, mijn beste.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:19 schreef reetveter het volgende:
Waarom mag een mod zoeen topic openen maar wij als gewone users niet.
Superieur volk!quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:19 schreef reetveter het volgende:
Waarom mag een mod zoeen topic openen maar wij als gewone users niet.
En mij niet noemen he?quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En Pietje, eigenlijk! Waar is die Dikke Hoer?
Geef eens een linkje dan?quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet zo negatief, man. Doe 's een relaxed muziekje posten ofzeaux.
Is er nou ergens een statistiek met hoeveel slotjes je hebt gezet? Want daar ben ik stiekem wel benieuwd naarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |