quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:
Doei!quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik moet aan witte tegels denken
Maargoed, houdoe!
Volgende week moet ik werken, daar heb ik niks aan.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Uhu droog 15 graden zon. Volgende week richting de 20 graden
Ideaal motorweer, maarja, laat ik die nou net even geen hebbenquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:53 schreef Duvel het volgende:
[..]
Volgende week moet ik werken, daar heb ik niks aan.
Lekker ! Kneuzen met zon.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Uhu droog 15 graden zon. Volgende week richting de 20 graden
Gecondoleerd, ik leef me je mee.quote:
Ik heb een 1-zitterquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ideaal motorweer, maarja, laat ik die nou net even geen hebben![]()
En gezien de geplande vakanties komend jaar gaat dat nog wel even duren![]()
Bij Anne achterop
Hear, hearquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Waarom kraak jij elke auto af terwijl je zelf de grootste schijtbak hebt die ooit gemaakt is?
Dat wordt het toch nog gezelligquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:57 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb een 1-zitter. Ik pas er wel achterop, maar dat past echt net.
Voorheen heb ik moeten zeuren om te mogen rijden btw.
Maar deze keer vroeg mijn vader mij mee voor morgenmiddag/zondag.
Viespeukquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat wordt het toch nog gezellig
Je mag de mijne wel lenen; if you break it, you've bought itquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ideaal motorweer, maarja, laat ik die nou net even geen hebben![]()
En gezien de geplande vakanties komend jaar gaat dat nog wel even duren![]()
Bij Anne achterop
Of verhuizen naar Mexicoquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je mag de mijne wel lenen; if you break it, you've bought it
Ninja editquote:
Ik zit TopGear te kijken, ik kom hier later op terug.quote:
I didquote:
Zou dat helpen ?quote:
niet ! het was je pa !quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, maar jij weet dat. Of eigenlijk, you did it
.
Let eens op, ik kraak niet elke auto af, alleen de schijtbakken (inclusief die van mezelf).quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Waarom kraak jij elke auto af terwijl je zelf de grootste schijtbak hebt die ooit gemaakt is?
Wijze katquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat heb ik de kat wijs gemaakt ja![]()
.
Ik zit het ook te kijken - half - maar het valt mij op dat de muziek is aangepast voor de Nederlandse versie. Bij de aankomst bij het Hotel Colditz draaide de Nederlandse aflevering één of ander deuntje wat ik niet ken, maar de UK-versie had daar de openingsmuziek van Where Eagles Darequote:Op vrijdag 17 september 2010 22:08 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik zit TopGear te kijken, ik kom hier later op terug.
huhquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
succes bij de ThaFreakjes in Anneland!
Wanna bet ??quote:
http://www.boston.com/big(...)embrance_and_re.htmlquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:22 schreef Sounddragon het volgende:
Er zijn ook mensen die feauteau's kijken op vrijdagavond hoor ik net; en dan nog beweren dat ze kleren aanhebben ook
Rightquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
http://www.boston.com/big(...)embrance_and_re.html
Daar was ik mee bezig
oeh, daar heeft iemand minpunten gescoordquote:
Dat zijn allemaal verre neven van mequote:Op vrijdag 17 september 2010 22:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik sluit me aan bij een of andere drugskartel en krijg protectie van gevaarlijke mexicanen
Heb je ook neven in Peru?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal verre neven van me
Ehm.. nee .. da's de produktieafdelingquote:
Dat laatste beweren we niet hoor.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:22 schreef Sounddragon het volgende:
Er zijn ook mensen die feauteau's kijken op vrijdagavond hoor ik net; en dan nog beweren dat ze kleren aanhebben ook
Ik zou deze niet kijken SD, voordat je zelf over je nek gaat. Whehehe. Smerig.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:38 schreef Paladijn het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)7/deadlift_fail.html
Ik had vanmiddag kramp in mijn kaken van het lachenquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:50 schreef BaraCuda het volgende:
Nog even door blijven gapen en m'n smoel blijft continu open staan
Ik vanavond nogquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag kramp in mijn kaken van het lachen. Een echte vrijdag
.
Bladel zuigt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Heb je ook nog iets leuks te vertellen?
ik moest nog aan jou denken toen ik in Tilburg de Mcd opzochtquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Daar woonde ik vroegah in de buurt
quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:21 schreef lipje het volgende:
[..]
ik moest nog aan jou denken toen ik in Tilburg de Mcd opzocht
Eh... Heb je gedronken?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:20 schreef lipje het volgende:
Dan issie vast niet vandaag getrouwd... wat een eind sturen in een Ayno voor hel kan zijn. en dan binnen 2 uur weer de deur uit zijn..
Ja natuurlijk. Maar niet genoeg om het gezellig te makenquote:
Nou... ik snap echt niet wat je daar zei of wilde zeggenquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:26 schreef lipje het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Maar niet genoeg om het gezellig te maken![]()
Ik heet geen Ook_Gek dat ik een drankorgel ben met spraakwaterval
als je meer alcohol op hebt snap je m welquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou... ik snap echt niet wat je daar zei of wilde zeggen.
Om te beginnen lessen denk ik, en ik las een SC geleden daarna ook nog met paps een rondje rijden geleuf ikquote:
Mjah, ik ga náár mijn werk ja, hoef om 07.00 pas te beginnenquote:
Ik zie je over 20min welquote:Op zaterdag 18 september 2010 03:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, ik ga náár mijn werk ja, hoef om 07.00 pas te beginnen
Als je straks VRRROOOOOOAAAAARRRRRR hoort, vlieg ik langs Utrecht
mwah, valt wel mee; het is meer die korte nacht die me gaat nekken vanavond denk ikquote:Op zaterdag 18 september 2010 03:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zie je over 20min welSucces met werken alvast. Wordt een lange dag zo te lezen.
Ik heb geen idee wat je krijgt, maar mijn ervaring is dat weekend + 12u + overnachting van huis weg, een leuke toeslag oplevert.quote:Op zaterdag 18 september 2010 03:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
mwah, valt wel mee; het is meer die korte nacht die me gaat nekken vanavond denk ik
3 uurtjes sturen ofzo, en dan 12 uur draaien, daarna hotelletje, relaxen en dan morgen nog een keertje 12 uur en dan meteen weer terug naar huus... zondagavond ergens rond 22.00 - 23.00 zou ik weer terug moeten zijn![]()
Lekker verdiend zo even snel in een weekendje..
psiesjh, én een niet al te bescheiden uurloontje ookquote:Op zaterdag 18 september 2010 03:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je krijgt, maar mijn ervaring is dat weekend + 12u + overnachting van huis weg, een leuke toeslag oplevert.
Tot morgen avondquote:Op zaterdag 18 september 2010 03:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
psiesjh, én een niet al te bescheiden uurloontje ook![]()
Ik ga de Benz aantrappen; laterZ
En boodschapjes (quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Om te beginnen lessen denk ik, en ik las een SC geleden daarna ook nog met paps een rondje rijden geleuf ik![]()
Pfff.. 3 uur slapen en dan je nest weer uit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
²
Wàt?quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:51 schreef Anne het volgende:
Uhh, voor degene (want; anoniem) die de TR heeft geplaatst: Dit is een Slowchat.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:03 schreef PeuRac het volgende:
en dan weer gaan liggen?
Goed idee *eten pakt*
Nou, nog een keertje dan. Dit is een slowchat. Daar mag het over gaan waar je wil dat het over gaat.quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:51 schreef Anne het volgende:
Uhh, voor degene (want; anoniem) die de TR heeft geplaatst: Dit is een Slowchat.
Want? wat ging er niet goed?quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:46 schreef Anne het volgende:
Ik vond de les vandaag niet zo goed gaan!
Mja, die draai waarbij je moet tegenhangen (en dat durf ik dus niet oid, dat gaat tegen mijn natuur inquote:
Moet jij niet in Dld zitten werken enzo?quote:
doe ik; ik ben net weer wakker gewordenquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet jij niet in Dld zitten werken enzo?
Jamaar jamaar jamaar, dat deed ik daarquote:
Je 2e les kun je dat allemaal ook niet. Met een paar lessen zie je ineens het licht en gaat het allemaal vanzelfquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Jamaar jamaar jamaar, dat deed ik daar. Maar er zat gewoon geen vooruitgang in voor mijn gevoel.
3equote:Op zaterdag 18 september 2010 13:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je 2e les kun je dat allemaal ook niet. Met een paar lessen zie je ineens het licht en gaat het allemaal vanzelf
We hebben met 4 kranen, na veel vijven en zessen een brokkie pijp in een sleuf gepleurd met alle 4 de kranen staand op één rups (:')) en dat zijn ze nu al 4 uur lang aan het dichtbakken. . .quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:17 schreef PeuRac het volgende:
Doe mij zo'n baan, slapen onder werktijdOoh wacht, die heb ik 4jr gehad
is toch altijd met rijlessen....quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Jamaar jamaar jamaar, dat deed ik daar. Maar er zat gewoon geen vooruitgang in voor mijn gevoel.
Nouja, bij de 6e a 7e les moet je ongeveer wel resultaat gaan zien.quote:
foon, maar ik verveel me de teringquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:20 schreef Anne het volgende:
Ben je nu in het hotel aan het internetten oid? Zo nee, via je telefoon? Is dat niet haske duur?
Ik dacht dat je in Dld ging werken, maar je zit ergens in Afrika?quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
We hebben met 4 kranen, na veel vijven en zessen een brokkie pijp in een sleuf gepleurd met alle 4 de kranen staand op één rups (:')) en dat zijn ze nu al 4 uur lang aan het dichtbakken. . .
Ik zit hier in een soort museumstuk waar ongeveer alles aan verrot is wat maar kapot kan, en alles wat met beveiliging te maken heeft, is overbrugd, omdat het anders niet te doen is... Klinkt het nog steeds leuk ??
Ga je mijn record qua telefoonrekening verbreken?quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
foon, maar ik verveel me de tering
Was het maar waar, daar is het nog mooi weerquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik dacht dat je in Dld ging werken, maar je zit ergens in Afrika?
ik hoop het niet, en weet ik nog nietquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:37 schreef Anne het volgende:
Oke *baalt al wat minder*
[..]
Ga je mijn record qua telefoonrekening verbreken?
Maar heb je wel internet ins Hotel?
Hier ookquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Was het maar waar, daar is het nog mooi weer
Had niet uitgemaaktquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:50 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.motor-forum.nl(...)otorrijbewijs-1.html
Net op tijd Anne
Okquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:47 schreef Anne het volgende:
Oke, anders bel ik.
Dinsdag mag ik met de gare Polo () naar mn werk, want dan wordt de Ibiza gefixt. Hij heeft de eerste week 1 op 10 gereden, btw. En vandaag en maandag rijd ik in de Benz. En ook al issie traaaaaaaaag, hij rijdt best lekker
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Gaat 't nou alweer over mijn boobjens?quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:13 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1118431/d8c14d9d/louis_c_k.html ben bij dat Anne een meisje is en niet een vrouw
hmm, motor fik?quote:
je bedoelt om die overdreven zware pooierbak wat lichter te makenquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Is dat niet van kunststof ofzo? Om voetgangers te beschermen
Je bent in zeeland?quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:30 schreef BaraCuda het volgende:
Zelfs de schapen hier achter zijn onder de indruk van m'n grasmaaiwerk![]()
Thanks!quote:
al die bakken ploffen rond de 2 ton, schijnt iets met amerikaanse degelijkheid te maken te hebbenquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:41 schreef BaraCuda het volgende:
M'n pa en ma staan zitten in duitsland met een waarschijnlijk kapotte lager in de versnellingsbak
Ze konden nog wel doorrijden naar het hotel, maar een tipjekoop geen Dodge Ramvan die rond de 200000 gelopen heeft
Wat een geld kost zo'n ding zeg
Waar kan ik solliciteren ?quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
We hebben met 4 kranen, na veel vijven en zessen een brokkie pijp in een sleuf gepleurd met alle 4 de kranen staand op één rups (:')) en dat zijn ze nu al 4 uur lang aan het dichtbakken. . .
Ik zit hier in een soort museumstuk waar ongeveer alles aan verrot is wat maar kapot kan, en alles wat met beveiliging te maken heeft, is overbrugd, omdat het anders niet te doen is... Klinkt het nog steeds leuk ??
Ligt het aan mij of sta ik er niet tussen ?quote:Op zondag 19 september 2010 00:12 schreef Anne het volgende:
Graaf van Anne voor de periode 01-08-2010 t/m 31-08-2010:
[ afbeelding ]
Jullie zitten allen wel een beetje aan elkaar verbonden![]()
.
Waar haal je dat dan weer vandaan?quote:Op zondag 19 september 2010 00:12 schreef Anne het volgende:
[ afbeelding ]
.
Ben jij serieus maar 1 jaar ouder dan mij?quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Had niet uitgemaakt. In 2013 ben ik 24.
Jeuj, ik sta in het midden van jouw levenquote:Op zondag 19 september 2010 00:12 schreef Anne het volgende:
[ afbeelding ]
.
Alleen tijdens een vakantie sta ik zo in het midden hoop ikquote:Op zondag 19 september 2010 00:12 schreef Anne het volgende:
[ afbeelding ]
.
En Brabanders naast elkaarquote:Op zondag 19 september 2010 07:08 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Jeuj, ik sta in het midden van jouw leven
OMFG! Ik link je aan Peterselieman, James1988, Socios, Dr_Flash, dennistd en Ascendancy! Lang leve het treinentopic!quote:Op zondag 19 september 2010 00:12 schreef Anne het volgende:
[ afbeelding ]
.
Niet. Dat zou ik erger vindenquote:Op zondag 19 september 2010 09:19 schreef Duvel het volgende:
Of er komt een heel gemene onweerswolk over die heuvel gerold.
Tot het de buren of je eigen huis is natuurlijkquote:Op zondag 19 september 2010 09:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Niet. Dat zou ik erger vinden![]()
![]()
.
Zei ik dat hardop?.
*kuch* mijn eigen huis zou ik niet erg vinden, dan ben ik daar vanaf. *kuch*quote:Op zondag 19 september 2010 09:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Tot het de buren of je eigen huis is natuurlijk
De resultaten daarvan kunnen nu ook in een plaatje gezet worden. Om het overzichtelijk te houden, gaat hij niet verder dan vriendjes van vriendjes, en maximaal 10 vriendjes p.p.quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen maand:
Sounddragon
Alexxxxx
BaraCuda
Duvel
PeuRac
Alfisti
ook_gek
Xtreem
Barcaconia
lipje
invine
2cv
Ml-etje
Dingest
BrandX
Paladijn
Pheno
senesta
ThaFreak
donroyco
static
Harajuku.
yvonne
Greys
remlof
ReMcOrE
Sjoegerd
Renesite
rubbereend
vlad
Houniet
Netsplitter
wc-eend
Symphonic
PP.
o.us
Deeltjesversneller
Insomaniac
Surveillance-Fiets
Mirjam
Rewimo
RitseB
LudoSanders
Snakey
z80
GlowMouse
Turquaz52
MPG
-jos-
Rekkie
Wat een geinig tooltje!quote:Op zondag 19 september 2010 09:29 schreef Anne het volgende:
Die graaf is gebaseerd op dit lijstje wat er bij mij dan uitrolt
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php
[..]
De resultaten daarvan kunnen nu ook in een plaatje gezet worden. Om het overzichtelijk te houden, gaat hij niet verder dan vriendjes van vriendjes, en maximaal 10 vriendjes p.p.
Dus je staat er niet bij 2cv, omdat je blijkbaar steeds niet binnen de 10 valt bij mensen![]()
.
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
Alexxxxx (PTA)
hermandeperman (PTA)
Hugster (PTA)
BaraCuda (PTA)
BoJo (PTA)
Sjoewe (PTA)
PeuRac (PTA)
ook_gek (PTA)
Sounddragon (PTA)
Fugie (PTA)
Xtreem (PTA)
Paladijn (PTA)
lipje (PTA)
vlad (PTA)
Renesite
Youp (PTA)
Heintje
Tommy_Kuklinski (PTA)
M5 (PTA)
Tjabbo (PTA)
tonks
Klonk
Fwnk (PTA)
Alfisti (PTA)
ThaFreak (PTA)
Mukie (PTA)
Dark_Angelus
BazzoS (PTA)
yvonne
2cv (PTA)
Nolius
Googolplexian (PTA)
Jaguarized (PTA)
Tiemie
t0n (PTA)
Sjoegerd (PTA)
Barcaconia (PTA)
Teardrop-nl
senesta
the_legend_killer
AQuila360
Messenga
Biogarde
snellejelle
Houniet
Zosk
vosss
Dangel (PTA)
Boy_Snakeye
Dagonet
Al bijna twee uur.quote:Op zondag 19 september 2010 09:36 schreef Sounddragon het volgende:
Goedemorgen deze morgen; zijn jullie ook al wakker ??
sort off, in de wacht om een stukkie in de sleuf te mikkenquote:
bij mij ging hij om 05.45quote:
Laat lekker staan joh, dan krijg je een groter pandquote:Op zondag 19 september 2010 10:04 schreef Anne het volgende:
Godverdomme. Ik heb een mede-aanvrager bij mijn inschrijving in Nijmegen. En ik krijg dat niet weg. Hoereding! Moet ik er weer per se heen. Godverdegodver.
Ja, maar gaan ze me dan niet weigeren als ik dan ineens toch geen 2e persoon heb?quote:Op zondag 19 september 2010 10:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Laat lekker staan joh, dan krijg je een groter pand
geloof ik niks vanquote:Op zondag 19 september 2010 10:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, maar gaan ze me dan niet weigeren als ik dan ineens toch geen 2e persoon heb?
Of als die 2e persoon iemand anders blijkt te zijn?
Ik krijg alleen dit lijstje, maar geen plaatjequote:Op zondag 19 september 2010 09:29 schreef Anne het volgende:
Die graaf is gebaseerd op dit lijstje wat er bij mij dan uitrolt
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php
[..]
De resultaten daarvan kunnen nu ook in een plaatje gezet worden. Om het overzichtelijk te houden, gaat hij niet verder dan vriendjes van vriendjes, en maximaal 10 vriendjes p.p.
Dus je staat er niet bij 2cv, omdat je blijkbaar steeds niet binnen de 10 valt bij mensen![]()
.
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen week:
Yuki
Evie
Good.vs.Evil
Jofunu-kun
YipYip
kitao
littledrummergirl
Barbusse
Duimelot
RealZeus
Godtje
xFriendx
djayzz
Sounddragon
Graseter
JoeBravo
-Engel-
Lotusss
vencodark
stbabylon
skippy22
Samzz
Boudibou
Myraela
Rupsebeest
Feitosa
Memento-Mori
Techno
rival
Cue_
Ang3l
tijnbrein
Spezza19
Lily-Ella
Watertornado
Anne
Duvel
Mister1977
El_Matador
little-miss-sunshine
vlad
Nouk84
Flippiee
BaraCuda
Alexxxxx
Ripley
De_Kardinaal
Skaai
Catkiller
Bos81
Ik vind het niet heel aanlokkelijk eigenlijk.quote:Op zondag 19 september 2010 10:23 schreef Anne het volgende:
Oh ja, kijk SD, ik heb brood!!
[ afbeelding ]
Het ziet er eigenlijk wel smerig uit. Maar zo smaakt het niet.
Edit: Oh ja, nu zie je meteen aan de aangevreten kaas dat als ik iets maak qua eten, dat de helft al tijdens het maken wordt opgevreten![]()
.
Iddquote:Op zondag 19 september 2010 10:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik vind het niet heel aanlokkelijk eigenlijk.
Ja muts, misschien ziet er al beter uit als je niet tijdens het smeren al begint met consumeren.quote:
Dat plaatje moet je hier aanvragen, flappie: Vriendjesgraaf van augustus 2010quote:Op zondag 19 september 2010 10:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik krijg alleen dit lijstje, maar geen plaatje![]()
[..]
Dat, of gebruik tenminste een mesquote:Op zondag 19 september 2010 10:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja muts, misschien ziet er al beter uit als je niet tijdens het smeren al begint met consumeren.
Wees gerust hoorquote:Op zondag 19 september 2010 10:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja muts, misschien ziet er al beter uit als je niet tijdens het smeren al begint met consumeren.
quote:
Jij bent *echt* lui hequote:Op zondag 19 september 2010 10:49 schreef Anne het volgende:
[..]
. Je gaat toch geen mes gebruik om wat kaas te snijden. Dat pluk je er toch gewoon af joh, gek.
Het straalt er aan alle kanten van afquote:
quote:Op zondag 19 september 2010 10:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het straalt er aan alle kanten van af
quote:Op zondag 19 september 2010 10:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het straalt er aan alle kanten van af
quote:Op zondag 19 september 2010 10:55 schreef Anne het volgende:
Moet ik voortaan een dagboekje bij gaan houden om het tegendeel te bewijzen of wat?
quote:Lief dagboek,
Vandaag heb ik een kaasschaaf gepakt in plaats van gepulk.
ja ja, ik ga vooruit.
Morgen ga ik proberen een lepel te gebruiken voor de jam in plaats van met mijn vinger door de pot te roeren.
En dat ziet er niet uitquote:Op zondag 19 september 2010 11:00 schreef Anne het volgende:
[..]
. Ik heb alleen de randjes van mijn plakje kaas geplukt
!
quote:
Ik wilde t net zelf zeggen jaquote:Op zondag 19 september 2010 11:18 schreef Anne het volgende:
whehe, Peu, bij jou is het zo links de singlechat en rechts de ptachat.
[ afbeelding ]
Dan was t vast een mooi feestjequote:
BBC is free-to-air, dus je zou em met een antenne uit de lucht moeten kunnen plukkenquote:Op zondag 19 september 2010 11:47 schreef BaraCuda het volgende:
Godverkut! Op die KUTschotel zit geen BBC![]()
Mis ik MotoGP
Zie je mij al met een antenne de BBC opzoeken?quote:Op zondag 19 september 2010 11:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
BBC is free-to-air, dus je zou em met een antenne uit de lucht moeten kunnen plukken
Dat had ik best grappig gevondenquote:Op zondag 19 september 2010 11:53 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zie je mij al met een antenne de BBC opzoeken?
Tegen de tijd dat ik die gevonden heb is de race over
Ik zag wel BBC HD op de schotel voorbij komen, maar daar hebben we geen abbo opquote:
Zwaar irritantquote:Op zondag 19 september 2010 11:58 schreef Anne het volgende:
Die kat van mij is echt zó aanhankelijkpff. Als ik ergens zit en hij kan écht écht écht niet op schoot, gaat ie zo liggen dat ie me in ieder geval wel aan kan raken
![]()
.
[ afbeelding ]
Ze hebben met zijn tweetjes tegenwoordig ook MIJN bank in beslag genomen. Da's wel irritant.quote:Op zondag 19 september 2010 12:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zwaar irritantonze kat wil wel altijd in de buurt zijn, maar gaat dan gewoon op een hoekje van t bureau liggen. Hij wil wel aanwezig zijn, maar ook geen last van je hebben
Dat is bij mij heel makkelijk, als ik ergens wil zitten/lopen/liggen, dan schuif ik em gewoon weg. Vind die niet altijd even leuk, maar hij weet t heel goed.quote:Op zondag 19 september 2010 12:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Ze hebben met zijn tweetjes tegenwoordig ook MIJN bank in beslag genomen. Da's wel irritant.
Ze hebben een best grote bank tot hun beschikking (4 persoons), een krabpaal, 2 mandjes, 6 stoelen en dan gaan ze op de mijne liggen (loveseat). Is altijd een gevecht als ik thuis kom
.
Een lief kindjequote:Op zondag 19 september 2010 12:09 schreef Anne het volgende:
In Duitsland is het ruk. Ik ga dadelijk maar eens even wat wassen en daarna beginnen met onkruid plukken
. Anders wordt het toch niet gedaan.
quote:Op zondag 19 september 2010 12:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Een lief kindjeEen uitzondering
Les 1:quote:Op zondag 19 september 2010 12:05 schreef BaraCuda het volgende:
Is er een LOI cursus "spaans in 10 minuten" beschikbaar ergens?
10 minuten, niet 10 jaarquote:Op zondag 19 september 2010 12:23 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Les 1:
Olé betekend Hoera
Volgende week les 2
Ah! Engelse stream gevonden.quote:Op zondag 19 september 2010 12:26 schreef Alfisti het volgende:
Ook niets op duitse zenders te vinden?
Daar zat ik net aan te denken zegquote:
Het is maar net Zeeland hoor. Uurtje rijden vanaf Tilburg.quote:Op zondag 19 september 2010 12:46 schreef Alfisti het volgende:
Jammer dat het zo'n kolere eind rijden is naar Zeeland
quote:Op zondag 19 september 2010 13:01 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Heb je nou je kleine buurmeisje ingeschakeld om de tuin te doen?
ik heb passende voor je, maar die wil je niet twutquote:
Haha een kleine kinder vinger!quote:
Wat schattigquote:
Klopt. Ik moet voortaan ook wel aan het beeld gaan voldoen wat de SC'ers hier van mij denken (lui).quote:Op zondag 19 september 2010 13:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik heb passende voor je, maar die wil je niet twut
Hoezo mijn reactie heb ik gemaakt op feiten!quote:
Ik zal de volgende keer mijn boobjens erbij posten.quote:Op zondag 19 september 2010 13:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoezo mijn reactie heb ik gemaakt op feiten!
Een kleine vinger <-- kan van een kind zijn
Kleine nagel <-- kleine nagel wat van een kind kan zijn
Geen puber/vrouwelijke eigenschappen op de achtergrond <-- geen puber dus een kind
Tot dat tegen bewijs geleverd is blijft het een kinder vinger!
Ik vond die vinger/hand eigk nogal in het beeld zittenquote:Op zondag 19 september 2010 13:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer mijn boobjens erbij posten.
Ja en? Jij bent een billenmeneer.quote:Op zondag 19 september 2010 14:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik vond die vinger/hand eigk nogal in het beeld zitten
Correct, maar die stonden niet op die fotoquote:
Nee, wat dat betreft zijn filmpjes leuker.quote:Op zondag 19 september 2010 14:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Correct, maar die stonden niet op die foto
Sgoe, wacht maar ff, dan stuur ik nog wel watquote:Op zondag 19 september 2010 14:14 schreef Anne het volgende:
Als ik die foto van gisteren moet posten van je werk, moet je maar even roepen.
gok dat het een gasleiding is, aangezien ze er bij de A35 ook mee bezig zijn en die doorloopt tot in DLDquote:
ghehe, daarnet was het nog iets gekker, maar toen durfde ik niet te stoppen om een foto te makenquote:Op zondag 19 september 2010 14:44 schreef densmee het volgende:
maar 6,3 ton te zwaar
een 20% boven swl
yep, gas inderdaadquote:Op zondag 19 september 2010 14:57 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
gok dat het een gasleiding is, aangezien ze er bij de A35 ook mee bezig zijn en die doorloopt tot in DLD
Je blaast straks weer langs Utc? Of ga je nu via Dld naar de A3/A12?quote:Op zondag 19 september 2010 14:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ghehe, daarnet was het nog iets gekker, maar toen durfde ik niet te stoppen om een foto te maken
Het kreng ligt erin, ik post dit lopend richting auto:p
Ben je klaar voor vandaag?quote:Op zondag 19 september 2010 14:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ghehe, daarnet was het nog iets gekker, maar toen durfde ik niet te stoppen om een foto te maken
Het kreng ligt erin, ik post dit lopend richting auto:p
Wát staat er nu in de fik?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |