quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:
Doei!quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik moet aan witte tegels denken
Maargoed, houdoe!
Volgende week moet ik werken, daar heb ik niks aan.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Uhu droog 15 graden zon. Volgende week richting de 20 graden
Ideaal motorweer, maarja, laat ik die nou net even geen hebbenquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:53 schreef Duvel het volgende:
[..]
Volgende week moet ik werken, daar heb ik niks aan.
Lekker ! Kneuzen met zon.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Uhu droog 15 graden zon. Volgende week richting de 20 graden
Gecondoleerd, ik leef me je mee.quote:
Ik heb een 1-zitterquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ideaal motorweer, maarja, laat ik die nou net even geen hebben![]()
En gezien de geplande vakanties komend jaar gaat dat nog wel even duren![]()
Bij Anne achterop
Hear, hearquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Waarom kraak jij elke auto af terwijl je zelf de grootste schijtbak hebt die ooit gemaakt is?
Dat wordt het toch nog gezelligquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:57 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb een 1-zitter. Ik pas er wel achterop, maar dat past echt net.
Voorheen heb ik moeten zeuren om te mogen rijden btw.
Maar deze keer vroeg mijn vader mij mee voor morgenmiddag/zondag.
Viespeukquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat wordt het toch nog gezellig
Je mag de mijne wel lenen; if you break it, you've bought itquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ideaal motorweer, maarja, laat ik die nou net even geen hebben![]()
En gezien de geplande vakanties komend jaar gaat dat nog wel even duren![]()
Bij Anne achterop
Of verhuizen naar Mexicoquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je mag de mijne wel lenen; if you break it, you've bought it
Ninja editquote:
Ik zit TopGear te kijken, ik kom hier later op terug.quote:
I didquote:
Zou dat helpen ?quote:
niet ! het was je pa !quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, maar jij weet dat. Of eigenlijk, you did it
.
Let eens op, ik kraak niet elke auto af, alleen de schijtbakken (inclusief die van mezelf).quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Waarom kraak jij elke auto af terwijl je zelf de grootste schijtbak hebt die ooit gemaakt is?
Wijze katquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat heb ik de kat wijs gemaakt ja![]()
.
Ik zit het ook te kijken - half - maar het valt mij op dat de muziek is aangepast voor de Nederlandse versie. Bij de aankomst bij het Hotel Colditz draaide de Nederlandse aflevering één of ander deuntje wat ik niet ken, maar de UK-versie had daar de openingsmuziek van Where Eagles Darequote:Op vrijdag 17 september 2010 22:08 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik zit TopGear te kijken, ik kom hier later op terug.
huhquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
succes bij de ThaFreakjes in Anneland!
Wanna bet ??quote:
http://www.boston.com/big(...)embrance_and_re.htmlquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:22 schreef Sounddragon het volgende:
Er zijn ook mensen die feauteau's kijken op vrijdagavond hoor ik net; en dan nog beweren dat ze kleren aanhebben ook
Rightquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
http://www.boston.com/big(...)embrance_and_re.html
Daar was ik mee bezig
oeh, daar heeft iemand minpunten gescoordquote:
Dat zijn allemaal verre neven van mequote:Op vrijdag 17 september 2010 22:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik sluit me aan bij een of andere drugskartel en krijg protectie van gevaarlijke mexicanen
Heb je ook neven in Peru?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal verre neven van me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |