-minder persoonlijk worden.-quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:38 schreef polderturk het volgende:
[..]
Doe niet zo belachelijk oompaloompa. Nose in = nose out
Jij zegt dat haar naam inclusief 'North Carolina' niet de vinden is op internet, en dat is gewoon wel zo.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
Waarom post ze dan nu nog alsof ze in North Carolina woont?![]()
Dus jij weet zeker dat die persoon die in de gastenboeken staat een andere is dan die ik gevonden heb? Tja, eerst beweer je dat die naam i.c.m. 'North Carolina' sowieso niet te vinden is... en als dat gewoon niet waar blijkt, kom je weer met een ander non-argument aanzetten.quote:En er zijn meer hondjes die fikkie heten...
Dit is gedaan op de manier zoals ze in films ook crowds creëren. Of de personen echt bestaan.. geen idee. Vast wel, maar mogelijk licht gewijzigd zodat ze zichzelf zo 1, 2, 3 niet herkennen. Gokje hoor...quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:41 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
dan zijn we het daar gewoon niet over eens. Misschien kun je jouw verhaal aannemelijker maken door een functie er aan toe te delen?
Ik neem aan dat je dus denkt dat al die mensen nep zijn. Waarom? Bestaan ze wel en zijn ze na gemaakt of zijn ze helemaal van scratch gemaakt? Waar waren dan de mensen die er normaal zouden zijn? Zijn die ingelicht en allemaal omgekocht om hun mond te houden? Wie heeft dat betaald? Waarom heeft die persoon dat betaald? Hoeveel zou een redelijke schatting zijn dat dat allemaal gekost heeft? Was er voor die doelen niet een goedkoper gemakkelijker plan geweest? Iemand die zo goed honderden mensen maakt, waarom zou die het opeens verprutsen door een extreme amateursfout als twee mensen die in elkaar zitten te maken? Waarom zou dat niet opgevallen zijn in montage terwijl alle andere veel minder opvallende details wel kloppen?
Tja.. als je alles lettelijk neemt....quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:43 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Jij zegt dat haar naam inclusief 'North Carolina' niet de vinden is op internet, en dat is gewoon wel zo.
[..]
Dus jij weet zeker dat die persoon die in de gastenboeken staat een andere is dan die ik gevonden heb? Tja, eerst beweer je dat die naam i.c.m. 'North Carolina' sowieso niet te vinden is... en als dat gewoon niet waar blijkt, kom je weer met een ander non-argument aanzetten.
Dit is dus een van de redenen waarom ik geen zin meer heb in deze non-discussie.
Doe eens niet zo kinderachtig zeg. Tuurlijk zie ik wat je bedoelt. Zie je ook waar ik het over heb?quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zie je het nu ook of nog steeds niet?
IMHO snap je al niet en je hebt ook moeite met het interpreteren van smiley's
Sorry hoor, maar wie reageert er nou telkens als een kleuter? Ik ben klaar met het gifje in combinatie met jullie 2.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:47 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Doe eens niet zo kinderachtig zeg. Tuurlijk zie ik wat je bedoelt. Zie je ook waar ik het over heb?
Wellicht omdat je iets wilt zien wat er mogelijk niet is?quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zo geloofwaardig is het imho niet altijd gedaan. Op sommige beelden is het zelfs zo slecht, dat ik me werkelijk afvraag waarom niemand het ziet.
Asltublieft oompaloompa, ieder persoon met een stel ogen kan zien dat nose in = nose out. Ik heb al een aantal pogingen gezien de nose in=nose out te ontkrachten maar iedere poging was debieler en lachwekkender dan de ander.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:42 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
wow, extreem fijne manier van discussiëren. Hier kan ik zeker wat mee, je hebt me overtuigd!
[..]
het is iets makkelijker mij belachelijk te maken dan op mijn vragen in te gaan nietwaar?
Als ik letterlijk zoek op "Barbara Bolin, Shelby, North Carolina" komt ze voor in 1 .pdf van 1 gastenboek met 1 berichtje.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
Tja.. als je alles lettelijk neemt....
Daarnaast zie ik niet in waar die dame met het eigen bedrijf de tijd vandaan zou moeten halen om +/- 2500 gastenboeken vol te krabbelen op regelmatige basis.
en waarom? Wat is de functie daarvan?quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dit is gedaan op de manier zoals ze in films ook crowds creëren. Of de personen echt bestaan.. geen idee. Vast wel, maar mogelijk licht gewijzigd zodat ze zichzelf zo 1, 2, 3 niet herkennen. Gokje hoor...
excuses aanvaardquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:51 schreef polderturk het volgende:
[..]
Asltublieft oompaloompa, ieder persoon met een stel ogen kan zien dat nose in = nose out. Ik heb al een aantal pogingen gezien de nose in=nose out te ontkrachten maar iedere poging was debieler en lachwekkender dan de ander.
Mijn excuses overigens voor mijn vorige reactie.
Sorry oompa maar voor mij ben je nu net iemand die ontkent dat de wereld rond is. Ik neem je niet meer serieus.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:56 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
en waarom? Wat is de functie daarvan?
Logische gevolgtrekking is dus dat er geen echte mensen waren -> waar zijn die dan heen?
en waarom mochten er sowieso geen echte mensen zijn?
[..]
excuses aanvaard
Voor mij persoonlijk lijken de twee beelden gewoon niet genoeg op elkaar. Het eerste beeld lijkt een beetje op een bolling zoals een raket / vliegtuig heeft, een "bolle" punt. Het tweede beeld lijkt meer op een geodriehoek, een punt waar onder de lijn horizontaal is, boven een hoek van 45 graden maakt.
Ga maar naar de Legacy memorial en open de gastenboeken van diverse personen. Open vervolgens de list view om de namen van de reaguurders alfabetisch gerangschikt te krijgen. Barbara Bolin zul je opmerkelijk vaak tegenkomen, alsmede diverse andere namen die ik nu even niet paraat heb... Oja... eentje weet ik er uit mijn hoofd. Doug Abraham (de feliciteer meneerquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:53 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Als ik letterlijk zoek op "Barbara Bolin, Shelby, North Carolina" komt ze voor in 1 .pdf van 1 gastenboek met 1 berichtje.
Waar zijn die andere 2500 berichten dan? Of heb ik het weer te letterlijk genomen?
dat kan, ik gooi het maandag wel even door fotoshop (help me herinneren) en laat dat de pixels inkleuren die niet hetzelfde zijn naar gradatie van afwijkendheid.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:57 schreef polderturk het volgende:
[..]
Sorry oompa maar voor mij ben je nu net iemand die ontkent dat de wereld rond is. Ik neem je niet meer serieus.
oompa, om dit te kunnen doen dien je de originele beelden te hebben. Niet de beelden van het internet of van youtube. De resolutie daarvan is gewoon te laag. In september clues hebben ze het met een video gedaan die een veel hogere resolutie heeft, en daar past de nose in in de nose out. Met jouw fotosoep zal het je niet lukken oompa. Kijk naar de september clues video. De nose in past gewoon in de nose out. Je kunt het ook met je blote ogen zien zonder het inzoomen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:00 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
dat kan, ik gooi het maandag wel even door fotoshop (help me herinneren) en laat dat de pixels inkleuren die niet hetzelfde zijn naar gradatie van afwijkendheid.
Neem aan dat je dat een juiste methode vindt aangezien daar van weinig subjectiviteit sprake kan zijn?
overigens vind ik het jammer dat je 1 post na je excuus alweer zo'n toon bezigt
En dan nog, waarom zou het dan nog steeds niet kunnen dat iemand meerdere berichten plaatst? Misschien zitten er mensen tussen die zich, om wat voor reden dan ook, extreem betrokken voelen bij de ramp. Misschien familieleden verloren (en zich daarom ook betrokken voelen bij de andere mensen die mensen verloren hebben), al hun personeelsleden verloren...quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ga maar naar de Legacy memorial en open de gastenboeken van diverse personen. Open vervolgens de list view om de namen van de reaguurders alfabetisch gerangschikt te krijgen. Barbara Bolin zul je opmerkelijk vaak tegenkomen, alsmede diverse andere namen die ik nu even niet paraat heb... Oja... eentje weet ik er uit mijn hoofd. Doug Abraham (de feliciteer meneer)
Hier is het goed van de andere kant te zien...quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:10 schreef polderturk het volgende:
Wat ook opvallend is, is dat de nose out de exact zelfde kleur heeft als de nose in. Je ziet dat de nose in gevolgd wordt door een lichtgevend explosiewolk.
Vraag aan oompa, wat is de nose out als het geen nose out is?
Waarom voldoet de "schroot/verwrongen resten van het vliegtuig etc" verklaring voor jou niet?quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:26 schreef polderturk het volgende:
Ik heb nog geen verklaring gezien voor de nose out:
Graag een verklaring hiervoor van de deniers.
Nee, je zou moet twijfelen aan je eigen gelijk.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:14 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En dan nog, waarom zou het dan nog steeds niet kunnen dat iemand meerdere berichten plaatst? Misschien zitten er mensen tussen die zich, om wat voor reden dan ook, extreem betrokken voelen bij de ramp. Misschien familieleden verloren (en zich daarom ook betrokken voelen bij de andere mensen die mensen verloren hebben), al hun personeelsleden verloren...
Jij hebt 4787 posts op FOK gemaakt in nog niet eens 2 jaar tijd. Het merendeel van jouw posts gaan over 9/11. Zou ik om die reden moeten twijfelen aan jouw bestaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |