Ja vet kut man, geen filters en zakken hoeven wisselenquote:
kaasquote:
Zojuist een stuk Zaanlander overjarig gekocht, met stukjes zout erinquote:
voor vanavond?quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Zojuist een stuk Zaanlander overjarig gekocht, met stukjes zout erin.
In de bonus bij de Appie!
Als jij daar zin in hebtquote:
wat een baasquote:
Neem jij dan nog wat chips mee?quote:
Je lijkt mijn vrouw wel! Die vind oude kaas smerig. Van jou kan ik het nog wel begrijpen, maar een blonde blauwogige hollandse vrouw moet toch alle soorten kaas lekker vinden...quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:12 schreef Ayca het volgende:
Ik hou eigenlijk alleen van jonge kaas.
Whehehquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Je lijkt mijn vrouw wel! Die vind oude kaas smerig. Van jou kan ik het nog wel begrijpen, maar een blonde blauwogige hollandse vrouw moet toch alle soorten kaas lekker vinden...
Enige kaas die ik niet eet is blauwaderschimmelkaasquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat hangt weer sterk van het soort af. De zachtere vind ik wel lekker, maar de scherpe niet.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:21 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Enige kaas die ik niet eet is blauwaderschimmelkaas
we hebben geen chips meer.... ik zal wel even naar de overkant gaan.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Neem jij dan nog wat chips mee?
Heb ik nog wel wat lekkere dipsausjes thuis liggen.
Voor mij is kaas net als een vrouw. Jong of oud, als er maar gaten in zitten, dan is het goed!quote:
Wokkels/hamka's/nibbits.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:22 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
we hebben geen chips meer.... ik zal wel even naar de overkant gaan.
voorkeur?
Ik bedenk me net dat dit niet helemaal waar is, mozarella en fetakaas gaat er ook wel in.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:12 schreef Ayca het volgende:
Ik hou eigenlijk alleen van jonge kaas.
hoe kom je er op....quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Voor mij is kaas net als een vrouw. Jong of oud, als er maar gaten in zitten, dan is het goed!
Sorry, ik wist niet dat er een leeftijdsgrens voor chips bestond.quote:
Die maak ik er zelf wel in dan.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:23 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
hoe kom je er op....
en schimmelkaas met gaten...?
Dat zijn ook jonge kazen...quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:23 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat dit niet helemaal waar is, mozarella en fetakaas gaat er ook wel in.![]()
Ik hou gewoon niet van oude kaas.
nee, die komt niet.quote:
welke nibbit?quote:
Bij deze.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat er een leeftijdsgrens voor chips bestond.
Jammer.quote:
Ringetjes.quote:[..]
welke nibbit?
Zeg mevrouw die mensen uitlacht om de spelling, het is 'bij dezen'.quote:
check. neem wel wat mee.quote:
wou je chips voor de sausjes of ringetjes?quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:31 schreef Bart het volgende:
Alleen hoef je daar weer geen dipsaus bij.
Helemaal toppie, bedankt bij dezenquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Zeg mevrouw die mensen uitlacht om de spelling, het is 'bij dezen'.
En die leeftijdsgrens is alleen als je je druk maakt om je leeftijd (wat ik ook had toen ik jouw leeftijd had hoor). Maar dat ben ik ontgroeid, dus ik mag weer Nibbits eten.
is je vrouw er ook?quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:33 schreef Bart het volgende:
Ik wil chips voor dipsausjes, Marjolein wil ringetjes, kijk jij maar wie je gehoor geeft.
Persoonlijk vind ik 'bij dezen' dermate oubollig ogen (omdat niemand eigenlijk weet dat 'bij deze' niet correct is), dat ik het niet gebruik. In plaats daarvan gebruik ik 'hierbij'. Een perfect synoniem!quote:
Die is er ook jaquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:34 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
is je vrouw er ook?
ik neem wel naturel chips, hamkas en ringetjes mee
wendy weet het nog niet zeker of ze komt, ze beslist het op de laatste momentquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Die is er ook ja. Maar ze zal wel achter d'r laptopje zitten, of fröbelen ofzo.
het is vrijdagavond ga weekend hebben ipv meester spelenquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik 'bij dezen' dermate oubollig ogen (omdat niemand eigenlijk weet dat 'bij deze' niet correct is), dat ik het niet gebruik. In plaats daarvan gebruik ik 'hierbij'. Een perfect synoniem!
schoolmeester of sm-meester?quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:43 schreef lynda het volgende:
[..]
het is vrijdagavond ga weekend hebben ipv meester spelen
Ik speel geen meester, ik weet gewoon veelquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:43 schreef lynda het volgende:
[..]
het is vrijdagavond ga weekend hebben ipv meester spelen
Alleen verkeerdquote:
jumquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:59 schreef Bart het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Voor mij is kaas net als een vrouw. Jong of oud, als er maar gaten in zitten, dan is het goed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
Ik drink met cryothic een glaasje frisquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:23 schreef Bart het volgende:
Erwin en ik drinken gezellig een biertje.
Ja.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:58 schreef douche-eendje het volgende:
Bart wat ben je toch weer heerlijk subtiel!
Waarom dan fris?quote:
Ik drink niks meer anders moet ik vannacht er weer uit om te pissen, weet je hoe irritantquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik drink een bulmers om jouw subtiliteit te vieren
Amsterdammersquote:
Oh echt?quote:Op zaterdag 18 september 2010 08:52 schreef Kleurdoos het volgende:
alkmaar mag wel wat meer koopzondagen
en heerhugowaard een H&M (maar die is onderweg)
Ayca hoe spreek je jouw naam eigenlijk uit (even aannemend dat je nickname ook je echte naam is, zoals toffe mensen dat natuurlijk hebben)? Ai-sa of A-ie-sa?quote:
Ik dacht gewoon aikaquote:Op zaterdag 18 september 2010 09:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Ayca hoe spreek je jouw naam eigenlijk uit (even aannemend dat je nickname ook je echte naam is, zoals toffe mensen dat natuurlijk hebben)? Ai-sa of A-ie-sa?
Oh ja Ai-ka kan natuurlijk ook nog! Of A-ie-ka...quote:
Ja je wordt ook een dagje ouder hequote:Op zaterdag 18 september 2010 10:04 schreef Bart het volgende:
Alhoewel ik me kan herinneren ergens een keer gehoord te hebben dat Turken de 'c' als 'ts' uitspreken, dan zou het zelfs nog Ai-tsa of A-ie-tsa kunnen zijn. Maar ik weet niet of het klopt wat ik me herinner...
Eenschquote:Op zaterdag 18 september 2010 08:55 schreef Bart het volgende:
Elke stad mag meer koopzondagen... Debiele overheid die daarin wil reguleren. Laat winkels lekker zelf bepalen wanneer ze open zijn, voor mijn part elke zondag. Serieus, zondagsrust is wel zo'n achterhaald fenomeen
.
Deelden ze uit gisteren en er was nog over.quote:
Gewoon in de Middenwaard?quote:Op zaterdag 18 september 2010 08:57 schreef Kleurdoos het volgende:
zondagen zijn gemaakt om mij te irriteren![]()
en de H&m moet er voor t einde van t jaar zijn geloof ik![]()
en ja , ik woon er nog
Neuh. Ik verveelde me dood boven, het drukst dat ik het had was met de laatste ronde.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:54 schreef Ener-G het volgende:
Haha was 't nog wat? Ik heb om half 12 een zeiltje over de lichttafel gehangen en naar huis gegaan omdat ik me de tyfus verveelde, er stond toch niemand meer op de dansvloer.
Het bandje was wel erg tof
hoe ging het werken met petra?quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh. Ik verveelde me dood boven, het drukst dat ik het had was met de laatste ronde.
Ergerlijk.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:12 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
hoe ging het werken met petra?
hoezo dat? zat ze op der irritante praat troon?quote:
Dus ik zat toch goed met c = ts?quote:
Pics?quote:
jij met je picsquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Dus ik zat toch goed met c = ts?
[..]
Pics?
Absoluutquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:57 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
jij met je pics![]()
was wel gezellig gister, toch?
dat spel met die zen ballen is echt fout...quote:
Welnee man, Peggle is tofquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:06 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
dat spel met die zen ballen is echt fout...
omdat het fout is, is het een tof spelquote:
En morgen weer spierpijn?quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:50 schreef douche-eendje het volgende:
HoiWeer even een paar uur wezen schilderen bij mn buuf.
Lekker klusjequote:Op zaterdag 18 september 2010 19:15 schreef douche-eendje het volgende:
Vast wel. Morgenochtend weer naar de opvang, konijnenhokken soppen
Wanneer ga je weer daten?quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:25 schreef douche-eendje het volgende:
Ach, dan is mijn nutteloze zondag ook nog nuttig
Huh? Waarom?quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:15 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Als ik een nieuwe date heb kunnen vinden
Ohquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:44 schreef douche-eendje het volgende:
Iets met hoe ik het "verder zie tussen ons" en dat niet in de context van een date.![]()
He die heb ik gister ook gehoord, maar dan de vrouwen-versiequote:Op zaterdag 18 september 2010 21:48 schreef douche-eendje het volgende:
Gelukkig zijn er meer mannen dan kerken enzo
Ben ik zo erg of is hij zo erg?quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zou bijna zeggen, zal ik hem aan je voorstellen![]()
Maar nee dat doe ik niet
Ik ken jou helemaal niet zo goed dus daar ga ik niet over oordelenquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:02 schreef douche-eendje het volgende:
Ben ik zo erg of is hij zo erg?
Wat weet je allemaal dan?quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee zo erg is het nietmaar als ik moet uitgaan op basis van wat ik weet...
![]()
[..]
Hoi
Ok hij komt op fok dus dan kan ik sowieso niet teveel zeggenquote:
Ja subtiel he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Next subject...
Ik heb dan altijd wel iets leuks om te doen. Duurt alleen niet zo heel lang, maar ach, dat maakt niet zo heel veel uit. Daarna kun je tv gaan kijken of lezen of gamen of een wandeling maken...quote:
Programmaquote:De Hout zit vol talent. Cultuurpark de Hout biedt het meest open podium van Nederland op zondagmiddag 19 september. Het podium in de muzieknis is voor iedereen die de Hout een warm hart toedraagt. Vrijwilligers tonen hun eigen kunsten aan alle vrienden van de Hout. Zo is er dit jaar naast de programmering op het hoofdpodium nog een extra open podium voor iedereen die zijn kunsten wil tonen.
Hoezo?quote:Op zondag 19 september 2010 10:46 schreef LovelyLady het volgende:
Leuke bonus maar moet tussen 16:00 en 17:00 thuis zijn
Het is geen Lowlands hoorquote:
eerder brak van vannacht. ging pas 7 uur naar bed...quote:
Dat is... laatquote:Op zondag 19 september 2010 17:02 schreef ErwinDikkie het volgende:
eerder brak van vannacht. ging pas 7 uur naar bed...
en het is een beetje stil hier
of vroeg... tis maar hoe je het bekijktquote:
dat kan ookquote:
tosti makenquote:
Valt toch best mee?quote:Op zondag 19 september 2010 17:02 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
eerder brak van vannacht. ging pas 7 uur naar bed...
en het is een beetje stil hier
ik heb het levendiger gezienquote:
Nee, 7 uur knurft.quote:
oh jaquote:
Het was half tien.quote:
drink je een bakkie koffie mee?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2010 08:43:19 ]
Waar? Ik ga zo weer eentje pakkenquote:Op maandag 20 september 2010 08:36 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
drink je een bakkie koffie mee?
virtueel hier een bakkie doenquote:Op maandag 20 september 2010 08:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waar? Ik ga zo weer eentje pakken
eendjequote:
Ik doe niet andersquote:Op maandag 20 september 2010 08:45 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
virtueel hier een bakkie doen
Hoi Eendjequote:
Bijdehandquote:Op maandag 20 september 2010 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoe pauper, ze hebben m'n fietslamp van m'n fiets gejat. (Dus niet zo'n los ding, maar gewoon een normale lamp)
Pootje waar 'ie aan zat is verbogen met een tang en lamp is eraf geschroefd. Ik bedoel, whut? Wie neemt in godsnaam z'n gereedschapskist mee naar de kroeg?
Lekker is datquote:Op maandag 20 september 2010 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoe pauper, ze hebben m'n fietslamp van m'n fiets gejat. (Dus niet zo'n los ding, maar gewoon een normale lamp)
Pootje waar 'ie aan zat is verbogen met een tang en lamp is eraf geschroefd. Ik bedoel, whut? Wie neemt in godsnaam z'n gereedschapskist mee naar de kroeg?
Gefeliciteerdquote:Op maandag 20 september 2010 20:15 schreef MdMa98 het volgende:
![]()
Hele weekend druk geweest, zelf 30 geworden, lekker gegeten bij ctaste in a`dam! cadeautje van mijn vriendin.
`s Avonds nog visite tot half twee in den ochtendgloren..
Zondag verjaardag met familie en ook de verjaardag van mijn nichtje![]()
Druk druk druk!
quote:Op maandag 20 september 2010 21:15 schreef Ayca het volgende:
Gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
Nog 35 en je bent bejaard.![]()
![]()
![]()
quote:
zal me niets verbazen. volgens mij is iedereen op mn kantoor al ziek geweest. behalve ik...quote:Op dinsdag 21 september 2010 08:54 schreef lynda het volgende:
Mogguh![]()
Griepje te pakken wat rondgaat?
Vriend zit al een week thuis mij aan te steken![]()
Schooltijd
doe je goed... maximaal uigeslapen vandaag?quote:Op dinsdag 21 september 2010 08:58 schreef lynda het volgende:
Hehe halve klas ook..
Danke! Jij werk ze.
Al heb ik nog 17 minuten tot de les begint.. over 10 minuten weg gaan en ik ben nog op tijd
Terug naar huis gaan danquote:Op dinsdag 21 september 2010 08:51 schreef ErwinDikkie het volgende:
mogguh![]()
ik snap niet wat ik op mn werk doe. ik voel me beroerd..
ik zou graag willen. heb om half 10 een werkoverleg, die al 3 x verschoven is. en ik heb een stapel werk dat gister af moest.quote:Op dinsdag 21 september 2010 08:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Terug naar huis gaan dan
Goedemorgen
Ja maar ziek is ziek... althans als je echt niet meer kan.quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:25 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik zou graag willen. heb om half 10 een werkoverleg, die al 3 x verschoven is. en ik heb een stapel werk dat gister af moest.
Jep... jouw schuldquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:03 schreef douche-eendje het volgende:
Ha! Het eend-virus gaat verder!
ik maak vandaag af en als ik morgen net zo belabberd ben blijf ik thuisquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar ziek is ziek... althans als je echt niet meer kan.
Anders paracetamol en veel water drinken
hoezo gewoon eten? ik eet normaalquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Moet je wel gewoon eten, Erwin? Scheelt Wendy weer.
Aangezien je je zo belabberd voelt...quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:21 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
hoezo gewoon eten? ik eet normaal
het heerst weet je nog wel?quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aangezien je je zo belabberd voelt...
ik in principe wat de pot schaft en als ik er echt geen trek in heb laat ik het staanquote:
quotefaalquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:33 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik in principe wat de pot schaft en als ik er echt geen trek in heb laat ik het staan
dat zei ik toch? ik vreet het toch? en als niet meer moet dan laat ik het staan.quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quotefaal
En je vreet het maar dan.
Brok chagerijn ben je.quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:25 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
dat zei ik toch? ik vreet het toch? en als niet meer moet dan laat ik het staan.
mij boeit mij die quote faal niet
mag het een keer? ik kom niet aan mn eigen werk toe. ik ben ziek en toch zit nog op mn werkquote:
Zeurtje.quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:34 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
mag het een keer? ik kom niet aan mn eigen werk toe. ik ben ziek en toch zit nog op mn werk
het is niet zoveel meer, maar moet vandaag af. dat gaat wel lukkenquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:42 schreef IJsdraakje het volgende:
En misschien wat minder op fok als je niet aan je werk toekomt...
Wat zit je dan te miepen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:45 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
het is niet zoveel meer, maar moet vandaag af. dat gaat wel lukken
quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat zit je dan te miepen.
Whee, andermans rotzooi wegflikkeren!
mijn rotzooi?quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat zit je dan te miepen.
Whee, andermans rotzooi wegflikkeren!
Ja, mijn god, wat een bende.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:18 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
mijn rotzooi?of ben je niet bij je zus aan het helpen?
Wij zijn gewoon goed Lyn!quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:45 schreef lynda het volgende:
Dus op bart en mij na is iedereen van de meet al besmet geweest met het eend virus?
Er ligt er hier ook al 1 een paar dagen ziek thuis
Bedankt LL![]()
Tuurlijk niet.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:40 schreef douche-eendje het volgende:
Jullie krijgen het nog wel....
Nah die heeft iedereen op, dus dat kan het niet zijn...quote:
Dat ziet eruit als WvW....quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:47 schreef lynda het volgende:
Trouwens.. mensen die een spelletje wel leuk vinden:
FOK!Mafia #76: Met animo check voor een nieuwe start
Is zelfde idee! Gezelligquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:50 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat ziet eruit als WvW....Vanavond even lezen, kans is groot dat ik mee ga doen
.
Juist daarom.. zij heeft de ziektekiemen verspreidquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Nah die heeft iedereen op, dus dat kan het niet zijn...
Dan zou ik toch ook ziek moeten zijn?quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:02 schreef lynda het volgende:
[..]
Juist daarom.. zij heeft de ziektekiemen verspreid
Wij hebben gewoon een goede weerstandquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Dan zou ik toch ook ziek moeten zijn?
Dat is waar.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:19 schreef lynda het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon een goede weerstand
quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:19 schreef lynda het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon een goede weerstand
Wacht maar, het douche-eendje virus is sterk en zal uiteindelijk jullie ook te pakken krijgenquote:
Dat dacht ik ook.... had vorig jaar het virus-dieet. Eerst gewone influenza, daarna de mexicaanse versie. Dacht dat het toen wel leuk genoeg was geweest, kreeg ik het noro-virus! 8 kilo in 2 maanden afgevallen zonder moeite te doen!quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Zolang het mij maar overslaat, ben genoeg ziek geweest voor de komende 5 jaar.
Dat is toch een mindere manier om af te vallen hoorquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:44 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.... had vorig jaar het virus-dieet. Eerst gewone influenza, daarna de mexicaanse versie. Dacht dat het toen wel leuk genoeg was geweest, kreeg ik het noro-virus! 8 kilo in 2 maanden afgevallen zonder moeite te doen!
Ik vind het prima, maar ik kan het je niet garanderenquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Zolang het mij maar overslaat, ben genoeg ziek geweest voor de komende 5 jaar.
Het is wel effectiefquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is toch een mindere manier om af te vallen hoor
[..]
Ik vind het prima, maar ik kan het je niet garanderen
Zit je hier nou gewoon te flirten met mij?quote:
jij ziet weer dingen die er niet zijnquote:Op woensdag 22 september 2010 08:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Zit je hier nou gewoon te flirten met mij?
Ik zie iemand die naar me knipoogt.quote:Op woensdag 22 september 2010 09:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij ziet weer dingen die er niet zijn
Dat zegt niksquote:Op woensdag 22 september 2010 09:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zie iemand die naar me knipoogt.
Ik zeg toch ook niets? Ik vraag het.quote:
Ik heb ook water gekookt, ik krijg straks visitequote:Op woensdag 22 september 2010 09:19 schreef Bart het volgende:
Ik drink geen koffie. Maar een kop thee zal er wel in gaan.
http://www.pathe.nl/bioscoop/alkmaar/tarievenquote:Op woensdag 22 september 2010 22:20 schreef lynda het volgende:
Iemand van jullie toevallig wat gehoord over de prijzen bij de (vanaf nu officieel) bioscoop Pathe Alkmaar?
Inderdaad, twee films per maand en je hebt 'm er al uitquote:Op woensdag 22 september 2010 23:57 schreef lynda het volgende:
Aah die pagina werkte toen straks niet![]()
Wel duurder geworden dus.. Nu wel tijd om unlimited pas aan te vragen
Filmhuis hebben we in Alkmaar ook, Provadja. Deze week draait Ondine, dus denk dat ik maar eens weer een avondje film ga kijkenquote:Op donderdag 23 september 2010 12:51 schreef LovelyLady het volgende:
Wij hebben niet eens een bioscoop, maar een filmhuis
Heerlijk!quote:Op donderdag 23 september 2010 12:43 schreef lynda het volgende:
Voor de liefhebbers:
Hierbij willen wij je informeren dat de Pathé Unlimited kaart vanaf 7-10-2010 geaccepteerd en verkocht gaat worden bij de bioscoop Harmonie Alkmaar.
Staat dat ding op naam ofzo? Anders kom ik hem af en toe wel ff lenenquote:Op donderdag 23 september 2010 12:43 schreef lynda het volgende:
Voor de liefhebbers:
Hierbij willen wij je informeren dat de Pathé Unlimited kaart vanaf 7-10-2010 geaccepteerd en verkocht gaat worden bij de bioscoop Harmonie Alkmaar.
Hendig!quote:Op donderdag 23 september 2010 12:43 schreef lynda het volgende:
Voor de liefhebbers:
Ja, het wordt nķg duurderquote:Op donderdag 23 september 2010 14:07 schreef Ayca het volgende:
Harmonie wordt Pathe? Wist ik helemaal niet...
Gaat er nog iets veranderen behalve de naam?
Als je mijn tv ziet, verander je van gedachten. Dat garandeer ik je.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:14 schreef Bart het volgende:
Thuisbios is veel relaxter. Pauze wanneer je wil, geen irritante kutlui die gaan lopen bellen, bier is 83x goedkoper.
Inderdaad!quote:Op donderdag 23 september 2010 14:14 schreef Bart het volgende:
Thuisbios is veel relaxter. Pauze wanneer je wil, geen irritante kutlui die gaan lopen bellen, bier is 83x goedkoper.
Ja en pasfoto.. In Amsterdam weet ik dat de controle geen fuck voorstelt maar geen idee hoe dat in Alkmaar gaat zijnquote:Op donderdag 23 september 2010 13:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Staat dat ding op naam ofzo? Anders kom ik hem af en toe wel ff lenen.
Ja, beneden wel ja.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:19 schreef Ayca het volgende:
Oh nee we hebben wel een led tv hier.(na 15 jaar een beeldbuis gehad te hebben, dat wel
)
Als je mijn tv ziet, dan hoef je ook niet naar de biosquote:Op donderdag 23 september 2010 14:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je mijn tv ziet, verander je van gedachten. Dat garandeer ik je.
Seagalquote:Op donderdag 23 september 2010 14:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, beneden wel ja.
Maar de voornaamste gebruiker kijkt het liefst naar Steven Seagal films. Dus tsja.
Het is wat minder als ik ķķk alle films ken.quote:
Ik gooide altijd m'n gordijnen dicht.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:28 schreef Ayca het volgende:
Voelen jullie je ook zo ongemakkelijk als de glazenwasser komt?
Ik probeer dan altijd naar een andere kamer te gaan, maar volgens mij valt het op.![]()
Als hij al bezig was?quote:Op donderdag 23 september 2010 14:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik gooide altijd m'n gordijnen dicht.
Nah, van te voren. Al zou ik het zo doen, trouwens.quote:
Op tien hoog zonder balkon is dat niet tof hoor.quote:
Haha okequote:Op donderdag 23 september 2010 14:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, van te voren. Al zou ik het zo doen, trouwens.
En ik bedoel, srsly. Dit was ok op m'n studentenhokje, maar ik wil wat aaaaanders.
[ afbeelding ]
En m'n kozijn is vies. Bah. *Poetsdoek pakken gaat*
Idem... ik heb ook zo'n huge oud ding (okay, pas 3 jaar oud) maar dat ding begint te zoemen als hij te lang aanstaatquote:Op donderdag 23 september 2010 14:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, van te voren. Al zou ik het zo doen, trouwens.
En ik bedoel, srsly. Dit was ok op m'n studentenhokje, maar ik wil wat aaaaanders.
[ afbeelding ]
En m'n kozijn is vies. Bah. *Poetsdoek pakken gaat*
Tv kijken nooit, ik heb hier niet eens kabel. Maar voor films enzo is het wel prettig als je een beetje fijn kan kijken. M'n pc is ook niet alles. (Vooral omdat 'ie net achter een printer verstopt staat als ik in m'nquote:Op donderdag 23 september 2010 14:40 schreef Ayca het volgende:
[..]
Haha oke![]()
Ik kijk eigenlijk vrijwel nooit meer tv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |