Welnee man, Peggle is tofquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:06 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
dat spel met die zen ballen is echt fout...
omdat het fout is, is het een tof spelquote:
En morgen weer spierpijn?quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:50 schreef douche-eendje het volgende:
HoiWeer even een paar uur wezen schilderen bij mn buuf.
Lekker klusjequote:Op zaterdag 18 september 2010 19:15 schreef douche-eendje het volgende:
Vast wel. Morgenochtend weer naar de opvang, konijnenhokken soppen
Wanneer ga je weer daten?quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:25 schreef douche-eendje het volgende:
Ach, dan is mijn nutteloze zondag ook nog nuttig
Huh? Waarom?quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:15 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Als ik een nieuwe date heb kunnen vinden
Ohquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:44 schreef douche-eendje het volgende:
Iets met hoe ik het "verder zie tussen ons" en dat niet in de context van een date.![]()
He die heb ik gister ook gehoord, maar dan de vrouwen-versiequote:Op zaterdag 18 september 2010 21:48 schreef douche-eendje het volgende:
Gelukkig zijn er meer mannen dan kerken enzo
Ben ik zo erg of is hij zo erg?quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zou bijna zeggen, zal ik hem aan je voorstellen![]()
Maar nee dat doe ik niet
Ik ken jou helemaal niet zo goed dus daar ga ik niet over oordelenquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:02 schreef douche-eendje het volgende:
Ben ik zo erg of is hij zo erg?
Wat weet je allemaal dan?quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee zo erg is het nietmaar als ik moet uitgaan op basis van wat ik weet...
![]()
[..]
Hoi
Ok hij komt op fok dus dan kan ik sowieso niet teveel zeggenquote:
Ja subtiel he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Next subject...
Ik heb dan altijd wel iets leuks om te doen. Duurt alleen niet zo heel lang, maar ach, dat maakt niet zo heel veel uit. Daarna kun je tv gaan kijken of lezen of gamen of een wandeling maken...quote:
Programmaquote:De Hout zit vol talent. Cultuurpark de Hout biedt het meest open podium van Nederland op zondagmiddag 19 september. Het podium in de muzieknis is voor iedereen die de Hout een warm hart toedraagt. Vrijwilligers tonen hun eigen kunsten aan alle vrienden van de Hout. Zo is er dit jaar naast de programmering op het hoofdpodium nog een extra open podium voor iedereen die zijn kunsten wil tonen.
Hoezo?quote:Op zondag 19 september 2010 10:46 schreef LovelyLady het volgende:
Leuke bonus maar moet tussen 16:00 en 17:00 thuis zijn
Het is geen Lowlands hoorquote:
eerder brak van vannacht. ging pas 7 uur naar bed...quote:
Dat is... laatquote:Op zondag 19 september 2010 17:02 schreef ErwinDikkie het volgende:
eerder brak van vannacht. ging pas 7 uur naar bed...
en het is een beetje stil hier
of vroeg... tis maar hoe je het bekijktquote:
dat kan ookquote:
tosti makenquote:
Valt toch best mee?quote:Op zondag 19 september 2010 17:02 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
eerder brak van vannacht. ging pas 7 uur naar bed...
en het is een beetje stil hier
ik heb het levendiger gezienquote:
Nee, 7 uur knurft.quote:
oh jaquote:
Het was half tien.quote:
drink je een bakkie koffie mee?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2010 08:43:19 ]
Waar? Ik ga zo weer eentje pakkenquote:Op maandag 20 september 2010 08:36 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
drink je een bakkie koffie mee?
virtueel hier een bakkie doenquote:Op maandag 20 september 2010 08:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waar? Ik ga zo weer eentje pakken
eendjequote:
Ik doe niet andersquote:Op maandag 20 september 2010 08:45 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
virtueel hier een bakkie doen
Hoi Eendjequote:
Bijdehandquote:Op maandag 20 september 2010 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoe pauper, ze hebben m'n fietslamp van m'n fiets gejat. (Dus niet zo'n los ding, maar gewoon een normale lamp)
Pootje waar 'ie aan zat is verbogen met een tang en lamp is eraf geschroefd. Ik bedoel, whut? Wie neemt in godsnaam z'n gereedschapskist mee naar de kroeg?
Lekker is datquote:Op maandag 20 september 2010 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoe pauper, ze hebben m'n fietslamp van m'n fiets gejat. (Dus niet zo'n los ding, maar gewoon een normale lamp)
Pootje waar 'ie aan zat is verbogen met een tang en lamp is eraf geschroefd. Ik bedoel, whut? Wie neemt in godsnaam z'n gereedschapskist mee naar de kroeg?
Gefeliciteerdquote:Op maandag 20 september 2010 20:15 schreef MdMa98 het volgende:
![]()
Hele weekend druk geweest, zelf 30 geworden, lekker gegeten bij ctaste in a`dam! cadeautje van mijn vriendin.
`s Avonds nog visite tot half twee in den ochtendgloren..
Zondag verjaardag met familie en ook de verjaardag van mijn nichtje![]()
Druk druk druk!
quote:Op maandag 20 september 2010 21:15 schreef Ayca het volgende:
Gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
Nog 35 en je bent bejaard.![]()
![]()
![]()
quote:
zal me niets verbazen. volgens mij is iedereen op mn kantoor al ziek geweest. behalve ik...quote:Op dinsdag 21 september 2010 08:54 schreef lynda het volgende:
Mogguh![]()
Griepje te pakken wat rondgaat?
Vriend zit al een week thuis mij aan te steken![]()
Schooltijd
doe je goed... maximaal uigeslapen vandaag?quote:Op dinsdag 21 september 2010 08:58 schreef lynda het volgende:
Hehe halve klas ook..
Danke! Jij werk ze.
Al heb ik nog 17 minuten tot de les begint.. over 10 minuten weg gaan en ik ben nog op tijd
Terug naar huis gaan danquote:Op dinsdag 21 september 2010 08:51 schreef ErwinDikkie het volgende:
mogguh![]()
ik snap niet wat ik op mn werk doe. ik voel me beroerd..
ik zou graag willen. heb om half 10 een werkoverleg, die al 3 x verschoven is. en ik heb een stapel werk dat gister af moest.quote:Op dinsdag 21 september 2010 08:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Terug naar huis gaan dan
Goedemorgen
Ja maar ziek is ziek... althans als je echt niet meer kan.quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:25 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik zou graag willen. heb om half 10 een werkoverleg, die al 3 x verschoven is. en ik heb een stapel werk dat gister af moest.
Jep... jouw schuldquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:03 schreef douche-eendje het volgende:
Ha! Het eend-virus gaat verder!
ik maak vandaag af en als ik morgen net zo belabberd ben blijf ik thuisquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar ziek is ziek... althans als je echt niet meer kan.
Anders paracetamol en veel water drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |