Nja, jammer dat je er niet bij bent... maar pokeravond met vrienden is toch ook tofquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Voice of Holland neem ik op.Dat wil ik echt gaan volgen, jammer dat dat niet live met jullie gaat...
Ik zat dus te wachten tot iemand anders sloot omdat ik niks wistquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:02 schreef Myraela het volgende:
Zet er maar een toffe TT in Benny, ik weet niets.
Je bent ziek?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:05 schreef Zeroku het volgende:
Maak ervan 'wens hier Zero beterschap'.
Wel opvallend, de MSP niet kennen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:07 schreef Loveless85 het volgende:
"Waar Benny goede muziek leert kennen"
Gisteren had ik zo'n 40 graden koorts, twee dichte oren, een keel van schuurpapier en een hoofd van betonquote:
*meldt*quote:
Beterschap, anders kun je niet mee vissen binnenkorts.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gisteren had ik zo'n 40 graden koorts, twee dichte oren, een keel van schuurpapier en een hoofd van beton. Vandaag begonnen met medicatie en helpt een heleboel.
quote:
Hoi kuikentjequote:
Hoi Patjequote:
Rotzak!quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:09 schreef iBenny het volgende:
Lache... de ik zag in die balk waar je de TT in veranderd, de TT veranderen
Beetje wel jaquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wel opvallend, de MSP niet kennen.
Beterschap!quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gisteren had ik zo'n 40 graden koorts, twee dichte oren, een keel van schuurpapier en een hoofd van beton. Vandaag begonnen met medicatie en helpt een heleboel.
Thanksquote:
Beterschap...quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gewoon om een goed beeld erbij te krijgen.... welke kleur?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:14 schreef Loveless85 het volgende:
Kletterend op de WC-pot, met stukjes en brokjes.
Valt mij op, in mijn omgeving. Gisteren vroeger gestopt omdat de leraar zich niet lekker voelde. Mijn vader heeft griep en op het werk waren een aantal mensen ook al niet lekker.quote:
Naja, als ik ze niet in mag nemen gaat het wel echt rap achteruit. Gisteren lag ik van 9 uur 's avonds tot 3 uur 's middags te bed en ik kon nog niet eens de trap aflopen zonder 4 keer te stoppen onderweg.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Beterschap...
Goed, dat het helpt... zal het ook wel snel over zijn he
Een foto zegt meer dan 1000 woorden.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon om een goed beeld erbij te krijgen.... welke kleur?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
Komt vast door de veranderingen van het weer zo zo plotselingquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Valt mij op, in mijn omgeving. Gisteren vroeger gestopt omdat de leraar zich niet lekker voelde. Mijn vader heeft griep en op het werk waren een aantal mensen ook al niet lekker.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Een foto zegt meer dan 1000 woorden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had een tubgirl verwacht![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is nog steeds lekker weer.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Komt vast door de veranderingen van het weer zo zo plotseling
Ik wel hoor.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:14 schreef Patje1987 het volgende:
Valt me op dat extreem veel mensen zich niet lekker voelen of ziek zijn.
Ligt aan wat je hebt gegetenquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
om eerlijk te zijn heb ik geen koorts of zo maar om nu te zeggen dat ik me prima voelquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:14 schreef Patje1987 het volgende:
Valt me op dat extreem veel mensen zich niet lekker voelen of ziek zijn.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:22 schreef Patje1987 het volgende:
Ik weet niet waar iedereen last van heeft maar ik voel me prima en ben gelukkig
quote:
Een hyperactieve drol...?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Smurfenkauwgom met veel kleurstof bijvoorbeeld. Wat wordt dat?
Kauwgom mag je toch niet doorslikken!quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Blauwe poep met witte bonkjesquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij bent wel scherp.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kauwgom mag je toch niet doorslikken!
Ik zou de laatste twee niet willen. Ik denk niet dat ze een volwaardige plaat af kunnen leveren. Linkin Park vind ik siewosie niets aan.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:28 schreef Loveless85 het volgende:
Hoop nieuwe muziek in aantocht trouwens
Nieuwe album van Manic Street Preachers
Nieuwe album van Linkin Park
Nieuw album van Skunk Anasie
Skunk Anasie niet? Why not?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zou de laatste twee niet willen. Ik denk niet dat ze een volwaardige plaat af kunnen leveren. Linkin Park vind ik siewosie niets aan.
Neequote:Op vrijdag 17 september 2010 11:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Is het jullie wel eens overkomen dat je een pashokje binnen wilde stappen waar al iemand half uitgekleed stond?
Nope...quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Is het jullie wel eens overkomen dat je een pashokje binnen wilde stappen waar al iemand half uitgekleed stond?
Het nieuwe werk, van wat ik gehoord heb, vind ik erg wisselvallig. Een aantal zijn absoluut niet radio-waardig.quote:
Nou, de winkel waar ik zo naartoe ga om de broeken te halen. Vorig jaar ging ik daar de mist in. Ik dacht niet na en met een ferme ruk deed ik zomaar het pashokjesdoek van een bezet hokje opzij. Een blonde mooie dame in ondergoed schrok zich rot. Tenminste, dat dacht ik in een flits te zien. Ik als een gek het doek weer terugroetsjen en toen schaamde ik me dood.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope...
Wat heb je nou weer gedaan?
Oh ik hoorde die single en die vond ik wel aardig. Dus ben ook wel ff benieuwd. Maar zal ook vast geen vaste plek krijgen danquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het nieuwe werk, van wat ik gehoord heb, vind ik erg wisselvallig. Een aantal zijn absoluut niet radio-waardig.
En toch nog vrijgezel nuquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nou, de winkel waar ik zo naartoe ga om de broeken te halen. Vorig jaar ging ik daar de mist in. Ik dacht niet na en met een ferme ruk deed ik zomaar het pashokjesdoek van een bezet hokje opzij. Een blonde mooie dame in ondergoed schrok zich rot. Tenminste, dat dacht ik in een flits te zien. Ik als een gek het doek weer terugroetsjen en toen schaamde ik me dood.Met een hoop zelfspot kon ik de boel rechtbreien.
De hamvraag is natuurlijk; was het een grote oma-onderbroek of een klein stringetjequote:Op vrijdag 17 september 2010 11:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nou, de winkel waar ik zo naartoe ga om de broeken te halen. Vorig jaar ging ik daar de mist in. Ik dacht niet na en met een ferme ruk deed ik zomaar het pashokjesdoek van een bezet hokje opzij. Een blonde mooie dame in ondergoed schrok zich rot. Tenminste, dat dacht ik in een flits te zien. Ik als een gek het doek weer terugroetsjen en toen schaamde ik me dood.Met een hoop zelfspot kon ik de boel rechtbreien.
Op dat moment was mij die informatie blijkbaar heel even niet bekend.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De hamvraag is natuurlijk; was het een grote oma-onderbroek of een klein stringetje
En je wist niet dat als het gordijn DICHT is, het hokje bezet is?
Een hipster?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Op dat moment was mij die informatie blijkbaar heel even niet bekend.
Ze had zo'n strak wit mini-boxerachtig ding aan. Daar is een naam voor, maar dat moet Benny maar vragen.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
20:00uur vind ik een prima tijdquote:
Jij vergeet dingen ook niet echt snel hequote:Op vrijdag 17 september 2010 11:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Op dat moment was mij die informatie blijkbaar heel even niet bekend.
Ze had zo'n strak wit mini-boxerachtig ding aan. Daar is een naam voor, maar dat moet je Benny maar vragen.
We zitten vaak dan al allemaal te wachten tot het begintquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
20:00uur vind ik een prima tijd
Sommige dingen moet je ook niet vergeten.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij vergeet dingen ook niet echt snel he
Das waarquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je ook niet vergeten.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Klopt, daar heb je ook gelijk in![]()
Ik zal hem ook eens vragen op te houden
Jezus kerel, laat het zelf dan ook eens rusten. Iedereen was het alweer vergeten, begin jij uren na dato er weer over.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Je had het weer neer gezet he Miauw
-voorletterquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Je had het weer neer gezet he Miauw
Maar dat was de nummer1 toen ik het levenslicht zagquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit is nog ouder dan If You Tolerate This, en dit ken je dan weer wel
Oh wauw....quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar dat was de nummer1 toen ik het levenslicht zag
Ok. Point takenquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar dat was de nummer1 toen ik het levenslicht zag
Ik heb nooit gezegd dat je kwijt maar als jij het zegt neem ik het wel van je aan hoorquote:
Zeg ouwe relschopper je hebt wel met iedereen mot hequote:Op vrijdag 17 september 2010 11:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jezus kerel, laat het zelf dan ook eens rusten. Iedereen was het alweer vergeten, begin jij uren na dato er weer over.
Lees maar terug...quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:58 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Zeg ouwe relschopper je hebt wel met iedereen mot he! Waar ging dit over
?
Daar hebben we de nieuwe eigenaar van het TAL-kaartje voorquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:56 schreef Rauzer het volgende:
Ik ben het subforum vergeten benny: [VOH] Jennifer Ewbank, de zus van...
Ik heb heul niet met iedereen motquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:58 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Zeg ouwe relschopper je hebt wel met iedereen mot he! Waar ging dit over
?
Whutquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daar hebben we de nieuwe eigenaar van het TAL-kaartje voor
quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat je kwijt maar als jij het zegt neem ik het wel van je aan hoor
Sorry.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daar hebben we de nieuwe eigenaar van het TAL-kaartje voor
quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb heul niet met iedereen mot
Dit is toch geen mot
True, maar in dat geval is het dezelfde ergernis als gister. Een Verboden Woord hier, maar diegene die het niet wil horen blijft er zelf wel continu naar hinten en over doorgaan...quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:00 schreef Rauzer het volgende:
[..]
[ afbeelding ] = ergernis = mot.
Hoho, wie begon er vanochtend nou over?quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
True, maar in dat geval is het dezelfde ergernis als gister. Een Verboden Woord hier, maar diegene die het niet wil horen blijft er zelf wel continu naar hinten en over doorgaan...
Haha ja ik hoor jou altijd mopperen over regen. Heozo is het nu wel leuk dan?quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, het regende. En voor het eerst vind ik het leuk dat het regent.
Okquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:02 schreef Myraela het volgende:
KOM OP MENSEN! ALLEMAAAL OVER HET WEER PRATEN! DAN VERGETEN WE DE DRAMA!!!!!!!!!!!!!!!
Doe zulke dingen maar via de skaaipsquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
True, maar in dat geval is het dezelfde ergernis als gister. Een Verboden Woord hier, maar diegene die het niet wil horen blijft er zelf wel continu naar hinten en over doorgaan...
Zeg, nu is het klaar hoor!quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hoho, wie begon er vanochtend nou over?
No offense Miauw
Dus de echte naam van pgr is bekend maar die mag niet genoemd worden hier? Nou ja, maar over ophouden dan iddquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
*zucht*quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
No offense Miauw
Van wiequote:Op vrijdag 17 september 2010 12:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
We spelen monopoly...
En myr heeft het TAL-kaartje overgekocht
Oh dat weet ik niet. Misschien was het Miauw, maar nu net ga je uren later weer iets quoten terwijl het allang weer over iets anders ging en niemand er meer aan dacht. Laat het zelf dan ook rusten denk ik dan.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
No offense Miauw
Hoi Bolkequote:Op vrijdag 17 september 2010 12:04 schreef Rauzer het volgende:
Ik heet trouwens Bolke, maar ik verbied jullie om me zo te noemen.
Lennertquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:04 schreef Myraela het volgende:
Komop. Lekker boeiend. Het is maar een naam. Die vele meisjes hebben. Dat je der toevallig eentje leuk vind is ook niet echt wereldnieuws. Jullie mogen ook gewoon de naam zeggen van de jongens die ik leuk vind hoor.
HET drama. Denk ikquote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:04 schreef Rauzer het volgende:
Ik heet trouwens Bolke, maar ik verbied jullie om me zo te noemen.
Is goed Henkquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:05 schreef Patje1987 het volgende:
Ik hou mijn echte naam liever verborgen
Ja, ik zei die naam min of meer. Maar het was klaar en laten we het nu maar over Margaretha's hebben als dat wel magquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet. Misschien was het Miauw, maar nu net ga je uren later weer iets quoten terwijl het allang weer over iets anders ging en niemand er meer aan dacht. Laat het zelf dan ook rusten denk ik dan.
En sowieso; maak niet zo'n probleem van een voornaam en trek het je niet zo aan. Zou je een hoop ergernis schelen. Niemand gaat haar opzoeken ofzo (wat met zo'n voornaam ook vrij onmogelijk is).
Smerigste pizza ever.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ik zei die naam min of meer. Maar het was klaar en laten we het nu maar over Margaretha's hebben als dat wel mag![]()
Wie kent Margaretha?
Akkoord Barryquote:
Dat zijn van die hele goedkope pizza's met niks erop toch?quote:
Jeetje Bolke, doe niet zo kinderachtigquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:06 schreef Rauzer het volgende:
Benny zou je de posts van miauw en Lovegay ff willen editen?
Had dan niet zo'n homonaam genomen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:07 schreef Loveless85 het volgende:
Oh en Benny, ik wil niet dat mensen me Lovegay noemen, kan je dat vanaf nu ook even overal weg-editten?
Dank
Pizza Margaretha?quote:
Ja ik wil 'm al tijden wijzigen. Maar er is nooit zo'n actiequote:Op vrijdag 17 september 2010 12:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Had dan niet zo'n homonaam genomen.
Ik at net nog zo'n pizza...quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ik zei die naam min of meer. Maar het was klaar en laten we het nu maar over Margaretha's hebben als dat wel mag![]()
Wie kent Margaretha?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:08 schreef Loveless85 het volgende:
Post anders nog ff een foto Miauw, kunnen we daar weer over rellen
Ik d8 toen ik in het begin hier kwam dat Loveless een meisje wasquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Had dan niet zo'n homonaam genomen.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:07 schreef Loveless85 het volgende:
Oh en Benny, ik wil niet dat mensen me Lovegay noemen, kan je dat vanaf nu ook even overal weg-editten?
Dank
Ja ik heb dat vaker. Misschien had ik een zekere andere naam als nickname moeten nemen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik d8 toen ik in het begin hier kwam dat Loveless een meisje was
In Lquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik wil 'm al tijden wijzigen. Maar er is nooit zo'n actie
En in wát?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik heb dat vaker. Misschien had ik een zekere andere naam als nickname moeten nemen.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
InzatnetnoginMirneenhetwasfantasties?
Die mag ook.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
InzatnetnoginMirneenhetwasfantasties?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:10 schreef Rauzer het volgende:
[ afbeelding ] Myraela : Had dan niet zo'n homonaam genomen.
retweeted by Rauzer half a minute ago
quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:10 schreef Rauzer het volgende:
[ afbeelding ] Myraela : Had dan niet zo'n homonaam genomen.
retweeted by Rauzer half a minute ago
Hoe oud ben jij eigenlijk D?quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:12 schreef D. het volgende:
Ik ben nog bij het concert van Vanilla Ice geweest
Ik ben pas 36quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk D?
Die kan je wel waarmaken toch?quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat schept teveel verwachtingen.
volgend jaar augustus weerquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wanneer ben jij jarig eigenlijk?
Ik doe mijn best.quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik doe mijn best.
Zeg, nu we het er toch over hebben. Als een vrouw na de seks in huilen uitbarst, is dat dan goed of slecht?
Lenntastic?quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:18 schreef Loveless85 het volgende:
Er moet gewoon bij voorkeur geen LOVE meer in. Dat maakt het al stukken minder gay denk ik
Svensational ofzo, dat lijkt me nou es leuk.
Schreeuwde ze tijdens de seks " Nee" terwijl ze hard om zich heen sloeg en probeerde weg te komen?quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik doe mijn best.
Zeg, nu we het er toch over hebben. Als een vrouw na de seks in huilen uitbarst, is dat dan goed of slecht?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Schreeuwde ze tijdens de seks " Nee" terwijl ze hard om zich heen sloeg en probeerde weg te komen?
Myrsteriousquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:18 schreef Loveless85 het volgende:
Er moet gewoon bij voorkeur geen LOVE meer in. Dat maakt het al stukken minder gay denk ik
Svensational ofzo, dat lijkt me nou es leuk.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Schreeuwde ze tijdens de seks " Nee" terwijl ze hard om zich heen sloeg en probeerde weg te komen?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, wel dingen als 'Hier moet je voor bijbetalen' ,'Dit is niet inclusief' en 'Ben je nou nog niet klaar, het is net als met bellen hoor, 1 minuut langer is een vol uur betalen'
Oh. Dan was het vast positief.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, wel dingen als 'Hier moet je voor bijbetalen' ,'Dit is niet inclusief' en 'Ben je nou nog niet klaar, het is net als met bellen hoor, 1 minuut langer is een vol uur betalen'
quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat had ik gezien/gehoordquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:24 schreef iBenny het volgende:
Wat erg
SBS6 verpest speelfilm met reclame
Bij SBS is 30% programma, 30% reclame, en 40%reclame voor programma'squote:Op vrijdag 17 september 2010 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Reclame voor je eigen programma's moeten maken
Ik hoop dat Dreamworks er van op de hoogte wordt gesteldquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:28 schreef Loveless85 het volgende:
Ja ik hoorde het van de week al hier volgens mij.
Ze deden het natuurlijk al vaker bij hun eigen shows, maar dit slaat echt alles. Wat mij betreft pakt Dreamworks ze ook keihard aan voor het doelbewust gebruiken van die film. Onderbreken kunnen ze weinig tegen doen lijkt me, maar echt net doen alsof er interactie is tussen die film en die SBS-meuk misschien wel.
Je zou er bijna Popstars om boycotten.
Overigens die Belg na dat fragment, wat een baas
Mja.. ze gaan nu wel erg ver.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:28 schreef Loveless85 het volgende:
Ja ik hoorde het van de week al hier volgens mij.
Ze deden het natuurlijk al vaker bij hun eigen shows, maar dit slaat echt alles. Wat mij betreft pakt Dreamworks ze ook keihard aan voor het doelbewust gebruiken van die film. Onderbreken kunnen ze weinig tegen doen lijkt me, maar echt net doen alsof er interactie is tussen die film en die SBS-meuk misschien wel.
Je zou er bijna Popstars om boycotten.
Overigens die Belg na dat fragment, wat een baas
Dat is echt belachelijk.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:24 schreef iBenny het volgende:
Wat erg
SBS6 verpest speelfilm met reclame
ik had een briefje in de anonieme ideeenbus gegooid. Ik had niet verwacht dat ze het zouden uitvoerenquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
JA SBS-MEVROUW, LEG DAT MAAR EENS UIT
Ja ik heb het al bij meer SBS programma's gezien. Was het ook niet bij Popstars dit jaar dat Beau kwam inbreken voor die gefaalde zaterdagavondshow? En Nance voor d'r homemade porn verborgen camera videos?quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:34 schreef -Miauw- het volgende:
Dat was vorig jaar bij Popstars ok zo irritant, toen maakten ze reclame voor Uri Geller. Kwam dat Jokerfiguur optreden ofzo
Kloptquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik heb het al bij meer SBS programma's gezien. Was het ook niet bij Popstars dit jaar dat Beau kwam inbreken voor die gefaalde zaterdagavondshow? En Nance voor d'r homemade porn verborgen camera videos?
Nance, wat?quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik heb het al bij meer SBS programma's gezien. Was het ook niet bij Popstars dit jaar dat Beau kwam inbreken voor die gefaalde zaterdagavondshow? En Nance voor d'r homemade porn verborgen camera videos?
Grrrrrr ja, irritant!quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:36 schreef Myraela het volgende:
Sowieso die reclames die ergens "subtiel" in een hoekje staan, maar eigenlijk gewoon het halve beeld innemen. Ook met gordon toen.
Ja wat dat betreft is SBS echt een inteelt-kliekje. Ook al die 'verrassings' gastoptredens van dat soort lui in andere SBS-shows ineens.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt
En 4 weken voor het begin van een programma een apart aftel-programma na HvN elke avond__!
Nee, die zijn nu voorbij... vanavond de vervolgrondes.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja wat dat betreft is SBS echt een inteelt-kliekje. Ook al die 'verrassings' gastoptredens van dat soort lui in andere SBS-shows ineens.
Wat is het eigenlijk toch ook een pauperzender
Ik heb overigens ook de laatste 3 of 4 weken Popstars gemist, maar geloof als ik nu weer inval ik eigenlijk amper iets gemist heb? Want ze zitten nog steeds in auditierondes of niet?
ja, echt heel erg slecht. Te lang, niet pakkend, slecht gewoonquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:37 schreef iBenny het volgende:
En die namen voor de programmas
De leukste verborgen cameragrap van Nederland... De zaterdagavondshow met Beau en Marc_marie... enz..
Ohwww....dat ken ik dus ook niet.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
DE BESTE VERBORGEN CAMERA GRAP VAN NEDERLAND
Ik heb een stukje gezien... ben maar weggezapt, want het was echt té slechtquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ohwww....dat ken ik dus ook niet.
Oh ja klopt, volgens mij hoorde ik daar op de radio reclame voor.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, die zijn nu voorbij... vanavond de vervolgrondes.
Moet je nagaan... zoveel reclame en het helpt nog niet
quote:Rotterdam beste festivalstad van de wereld
Rotterdam is, in de categorie middelgrote steden, uitgeroepen tot 2010 IFEA World Festival & Event City. De prijsuitreiking was gisteravond tijdens de jaarlijkse conferentie van the International Festivals and Events Association in Saint Louis, Verenigde Staten. Winnaars in de overige categorieën zijn Taupo, Edinburgh en Sydney.
afbeelding
Feestelijk Rotterdam
Goed festivalklimaat
In het juryrapport wordt Rotterdam geprezen vanwege het positieve klimaat voor festivals. De stad heeft veel professionele organisatoren met creatieve ideeën, daarnaast is er een goede infrastructuur. Bovendien werken alle diensten en partijen in de stad goed samen om evenementen mogelijk te maken. Rotterdam heeft gewonnen in de categorie 500.000 tot 1 miljoen inwoners.
“Fantastisch dat de vakjury zo lovend over Rotterdam is”, vindt Dominic Schrijer, wethouder Stedelijke Economie. “Deze prijs is een bekroning op de inspanningen van de afgelopen 20 jaar om van Rotterdam een evenementenstad te maken met internationale allure. Een mooie beloning voor de inspanningen en een stimulans voor de toekomst.”
IFEA Award
Deze award is in het leven geroepen om de wereldwijde festival- en evenementensector te stimuleren en zorgt voor een vergelijking tussen festivalsteden over de hele wereld. Voor het slagen van een festival is een positieve samenwerking met de lokale omgeving onontbeerlijk. De inzendingen zijn beoordeeld door een internationale vakjury bestaande uit experts uit de branche. Naast Rotterdam wonnen Taupo (NZ) in de categorie tot 100.000 inwoners, Edinburgh (UK) in de categorie 100.000 tot 500.000 inwoners en Sydney (AU) in de categorie meer dan 1 miljoen inwoners.
Rotterdam Festivals
Rotterdam Festivals, Rotterdam Marketing en Rotterdam Topsport verzorgden samen de inzending voor de prijs. Johan Moerman, directeur Rotterdam Festivals, de stichting die het evenementenbeleid in Rotterdam coördineert: “Wij zijn zeer blij met de internationale waardering voor het evenementenklimaat in de stad. Rotterdammers houden van festivals, bezoeken ze trouw of werken enthousiast mee als vrijwilliger. De waarde die festivals hebben voor de stad, de aantrekkingskracht die ze nationaal en internationaal te weeg brengen, blijven ook in economisch uitdagende tijden van groot belang. De prijs markeert en bewijst dit.”
Ook alquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ja klopt, volgens mij hoorde ik daar op de radio reclame voor.
Ik vind de show kijken wel leuk, maar ik wil niet vooraf 100 keer 'gewaarschuwd' worden dat ik het niet mag missen omdat het de meest spraakmakende geweldig leuke fantastische bladiebla van de wereld isquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:38 schreef Loveless85 het volgende:
Ik hoop op oprecht dat ze afgeserveerd worden met Popstars dit jaarIk vind het een leuke show, maar hoe ze het nu proberen te melken begint gewoon echt sneu te worden.
Precies.. de tijd met Wendy was wel beter.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, met Wendy van Dijk
Mensen de meest debiele dingen laten doen
Ik vind ook (heb ik al tig keer gezegd geloof ik) dat ze die hele items om kandidaten heen dit jaar schaamteloos melken. Vroeger kreeg je daar een paar items van, over een paar goeie en een paar slechte.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind de show kijken wel leuk, maar ik wil niet vooraf 100 keer 'gewaarschuwd' worden dat ik het niet mag missen omdat het de meest spraakmakende geweldig leuke fantastische bladiebla van de wereld is
Ga je dit weekend over?quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:42 schreef Myraela het volgende:
Ik ga verder met inpakken. Greotjens.
Is goed... morgen verhuis je toch?quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:42 schreef Myraela het volgende:
Ik ga verder met inpakken. Greotjens.
Volgens mij komt er gewoon weinig echt talent op Popstars af...quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind ook (heb ik al tig keer gezegd geloof ik) dat ze die hele items om kandidaten heen dit jaar schaamteloos melken. Vroeger kreeg je daar een paar items van, over een paar goeie en een paar slechte.
Dit jaar maken ze bij zo'n beetje iedereen een item, en tonen ze sowieso heeel veeel middelmatige audities die ze dan nog spannend proberen te maken met 2e kansen, 'ruzie' in de jury, etc. etc.
En wat draag jij vandaag voor roods dan?quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:48 schreef -Miauw- het volgende:
Néééé hè! Mijn onderbuurman draait wéér Lady in Red
hihiquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En wat draag jij vandaag voor roods dan?
Oehquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:48 schreef -Miauw- het volgende:
Néééé hè! Mijn onderbuurman draait wéér Lady in Red
Ga anders even bij Vaduz's winkel in het pashokje staan, dan horen we zo wel van hem of een stringetje of hipster wasquote:
Vaduz toch?quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ga anders even bij Rauzer's winkel in het pashokje staan, dan horen we zo wel van hem of een stringetje of hipster was
quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ga anders even bij Rauzer's winkel in het pashokje staan, dan horen we zo wel van hem of een stringetje of hipster was
Jij beest!quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb me in weten te houden bij de dame in het pashokje ernaast.
Kom maar langsquote:
Je bent al 2x gequotequote:
Dit klinkt vrij porno.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:55 schreef -Miauw- het volgende:
Oeeeh ik heb mijn eerste grote mensen televisie gekocht
Doen we een pre-meetquote:
Wat voor eentje?quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:55 schreef -Miauw- het volgende:
Oeeeh ik heb mijn eerste grote mensen televisie gekocht
Hoeveel inches heeft ie?quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Laat ik het dan maar niet over het aantal inches hebben
een pre-meet-meetquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
pre-matuur, pre-historisch, pre-nataal. Welke pre?
Ik stik van de rode dingenquote:
En of hij een afstandsbediening heeft zodat je hem uit kan zettenquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:59 schreef Loveless85 het volgende:
Maar het gaat niet alleen om de lengte natuurlijk. Ook om de dikte.
En wat hij wel/niet kan
Is dat het eerste waar je aan denkt als je dat leest ja?quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En of hij een afstandsbediening heeft zodat je hem uit kan zetten
quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En of hij een afstandsbediening heeft zodat je hem uit kan zetten
Een dikkequote:Op vrijdag 17 september 2010 13:01 schreef -Miauw- het volgende:
Een Sony, past precies bij mijn laptop![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is dat het eerste waar je aan denkt als je dat leest ja?
Heb je de hoop op een man van vlees en bloed al opgegeven en je gericht op de apparatuur die je met afstandsbediening en batterijen kan bedienen?
Bakbeestquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:01 schreef -Miauw- het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is Henk?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:01 schreef -Miauw- het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het enige wat ik mis in mijn leven op het moment is een afstandsbediening zodat ik mijn tv uit kan zettenquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is dat het eerste waar je aan denkt als je dat leest ja?
Heb je de hoop op een man van vlees en bloed al opgegeven en je gericht op de apparatuur die je met afstandsbediening en batterijen kan bedienen?
Bedankt voor de mooie woordspelingquote:
Ja, volgens mij is 'ie nogal hugequote:Op vrijdag 17 september 2010 13:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een dikke
Maar triniton's zijn goeie dingen
Maar geen trek in een LCD'tje? Die kosten nl. tegenwoordig ook echt geen fortuin meerquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bedankt voor de mooie woordspeling![]()
[..]
Ja, volgens mij is 'ie nogal huge
quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wie is Henk?Hahahaha ik schrok al! Nee hè, heb ik nu weer iets van mijn collega meegestuurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
Zoeen?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
het enige wat ik mis in mijn leven op het moment is een afstandsbediening zodat ik mijn tv uit kan zetten
Heb je hem van je collega gekocht dan?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahahaha ik schrok al! Nee hè, heb ik nu weer iets van mijn collega meegestuurd
Nee, ik heb geen playstation 3quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahahaha ik schrok al! Nee hè, heb ik nu weer iets van mijn collega meegestuurd
Die dingen zien er niet uitquote:
Helemaal zelf en alleen ge-uploadquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:03 schreef Loveless85 het volgende:
Ook helemaal op Tinypic geupload zelf Miauw? Of was dit de Marktplaats link?
Op het rooster ermee!quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:04 schreef Symphonic het volgende:
Pffffff lekker van die collega's die op vrijdag nog aankomen met allerhande zeikklusjes
Ok, helaasch.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen playstation 3
Ja je klinkt echt als een vrouw jaquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Helemaal zelf en alleen ge-upload![]()
Ja, die flatscreens zijn niet zo prijzig meer maar ik heb net een nieuwe bank, ik moet echt even zuinig aan doen. En ik wil eigenlijk nog liever nieuwe 'raambkleding' dan een spiksplinternieuwe tv.
Oh neeee ik klink echt als een huisvrouwwwwwwwwwwww
Nee, van iemand die hier om de hoek woontquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb je hem van je collega gekocht dan?
Zoiets jaquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ok, helaasch.
Sony move ziet er ook echt uit als een vibrator
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |