Oh is dat volgende week al weer! Morgen dus al de laatste My name is.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:52 schreef Pisces29 het volgende:
Ze spoileren vanwege de concurrentie van The Voice volgende week, ze moeten wel
Dag Silenusquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:53 schreef Silenus het volgende:
Mensen, tot de volgende keer, fijne week, love you, hvj, wjnmk.![]()
![]()
Ciaotjes muppiequote:Op vrijdag 10 september 2010 22:53 schreef Silenus het volgende:
![]()
Niet te breken skatje laat ze mar hatequote:Op vrijdag 10 september 2010 22:53 schreef Silenus het volgende:
![]()
De laatste alquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh is dat volgende week al weer! Morgen dus al de laatste My name is.
Tvwdmwevjoefwtquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:53 schreef Silenus het volgende:
![]()
Nee, maar vanaf nu af aan wel geloof ik. Vink niet zo leukquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:54 schreef D. het volgende:
Ik kan het me niet meer herinneren, maar bij XFA waren de audities toch niet voor publiek, of wel?
By Piscesquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:54 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga ook lekker sluiten, tot volgende week ergens weer allemaal, het was weer gezellig![]()
![]()
Doeg Karinaquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:54 schreef Karina het volgende:
Ik ga nog heel even gamenTot volgende week of tot morgen bij My name is
Ik vind het wel wat hebbenquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, maar vanaf nu af aan wel geloof ik. Vink niet zo leuk
Oquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zwaaide eigenlijk naar hen die gingen, ik heb mijn fles nog niet leeg
en die fles moet leeg?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ik moet wel ff rekenen, en dat gaat wat moeilijk na een halve fles whiskey
Ik heb ook nog een halve fles wijn maar ik kan niet meer denk ikquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:03 schreef D. het volgende:
[..]
moet niet, maar dat ruimt wel lekker op
Ik keek nog heel even de afloop van HgT (videoband was vol), wat een teleurstellingquote:
Maar ik speelde vals he, ik begon met een halve flesquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een halve fles wijn maar ik kan niet meer denk ik
You fraud!quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:08 schreef D. het volgende:
[..]
Maar ik speelde vals he, ik begon met een halve fles
Die komt op de site van SBS, maar ik denk dat ze die pas plaatsen na de herhaling op tvquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:58 schreef editoor het volgende:
Is er misschien op internet een link te vinden van de uitzending van vandaag?
*verschrikt rondkijktquote:Op zaterdag 11 september 2010 09:35 schreef Pisces29 het volgende:
Jeetje D. nieuwe ochtend, zit je hier nog aan de bar?
Nou, mooi... opgelost dan toch?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:41 schreef D. het volgende:
Ik heb even gekeken, maar de SBS stream heeft zelf 2 pauzes ingelast.
Die kunnen we dus aanhouden
Daar hebben ze nu toch een plaats vrijquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou, mooi... opgelost dan toch?
Dussss....
Morgen 20:00uur hierzo POP terugkijken ivm VOI die tegelijkertijd wordt uitgezonden.
Ik hoop nog steeds dat er moment komt dat ze verstandig zullen zijn en POP gewoon naar de zaterdag zullen verplaatsen.
Precies... En voor zover ik het heb kunnen vinden, zal dat tot minimaal eind oktober ook zo zijn. Misschien dat ze er zelf ook wel rekening mee houden.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:45 schreef D. het volgende:
[..]
Daar hebben ze nu toch een plaats vrij
In mijn herinnering waren dergelijke shows toch altijd op zaterdagavond?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies... En voor zover ik het heb kunnen vinden, zal dat tot minimaal eind oktober ook zo zijn. Misschien dat ze er zelf ook wel rekening mee houden.
Klopt... tot Popstars op vrijdag werd geprogrammeerd.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:21 schreef D. het volgende:
[..]
In mijn herinnering waren dergelijke shows toch altijd op zaterdagavond?
Volgens mij las ik ergens dat SBS nu Zaterdagavondfilms gaat programmeren op het plekkie van die flopquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies... En voor zover ik het heb kunnen vinden, zal dat tot minimaal eind oktober ook zo zijn. Misschien dat ze er zelf ook wel rekening mee houden.
Das ook wel een goeie vraag.... ik hoop het welquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:35 schreef D. het volgende:
Ik zit ineens te denken...
Staat de show zaterdagavond eigenlijk wel al online?
We gaan er vooralsnog van uitquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das ook wel een goeie vraag.... ik hoop het wel
Jawel hoorquote:
Silenus kijkt ook altijd Popstarsquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:13 schreef D. het volgende:
[..]
Voice of Holland
Het programma waar 83% van de POP-kijkers vanavond op zal afstemmen
Oh wacht, ik wist het serieus niet.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Silenus kijkt ook altijd Popstarsen deed een fopje
quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:35 schreef Silenus het volgende:
(Overigens, had PSV niet gewoon VOH moeten halen zodat ze CL hadden gehaald ipv EL?)
Ja he? VOH is wel leuk, maar dit is toch vermakelijker, vlotter.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
Kom volgende week weer hier spieken ws
Kijkt veel lekkerder wegquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja he? VOH is wel leuk, maar dit is toch vermakelijker, vlotter.
Ik vond het ook tegenvallen, die tattoojongen was goed, maar voor de rest, nee, niet dat ik dacht dat het anders was dan wat je hier ziet bij Popstars.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kijkt veel lekkerder wegen álles zou talent zijn bij VOH, nou nee hoor. Ik heb er 2 kunnen tellen.
Vooral dat laatste viel me vies tegen, die families en zielige verhalen, ik had verwacht dat ze dat helemaal niet zouden doen, alleen audities en de jury die ging stemmen, maar helaas. Waarom denken ze dat we dat leuk vinden?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:31 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had 1 Suri-meid gezien in een voorstukje, waar ze beginnen met een voorbeeld van een slechte auditie en dan komt die meid en gaat d'r strot open.
Ik dacht er daar 30 van te krijgen vanavond, viel dat even tegen.![]()
Het is nog geen kwart van wat ik er van verwacht had, en de montage en dat My name is/HGT gezeik over familie en geneuzel dóór de auditie heen...
Omdat dat bij HGT ook weken scoordequote:Op vrijdag 17 september 2010 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Vooral dat laatste viel me vies tegen, die families en zielige verhalen, ik had verwacht dat ze dat helemaal niet zouden doen, alleen audities en de jury die ging stemmen, maar helaas. Waarom denken ze dat we dat leuk vinden?
Ik vond hem wel leuk zingen en lekker vrolijk, maar de tekst kwijtraken is wel faal ja.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:36 schreef raptorix het volgende:
Ik vind dat als je nu consequent bent je hem ook weg moet stemmen, tekst vergeten is OUT!
Zeker prettige stem, maar in de lifeshows kan je ook niet permitteren om je tekst kwijt te raken.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond hem wel leuk zingen en lekker vrolijk, maar de tekst kwijtraken is wel faal ja.
Als ze iemand leuk genoeg vinden of er genoeg talent in zien dan prikken ze er doorheen, maar ja consequent, neequote:Op vrijdag 17 september 2010 22:36 schreef raptorix het volgende:
Ik vind dat als je nu consequent bent je hem ook weg moet stemmen, tekst vergeten is OUT!
Nee, ik vond het een beetje saai en langdradig en niet zo geweldig als ik had verwacht. Ik dacht dat er echt GEWELDIGE zangers en zangeressen zouden komen, niet dus.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:40 schreef Koen66 het volgende:
Hmmmm niet iedereen zo enthousiast over VOH dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |