Oh is dat volgende week al weer! Morgen dus al de laatste My name is.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:52 schreef Pisces29 het volgende:
Ze spoileren vanwege de concurrentie van The Voice volgende week, ze moeten wel
Dag Silenusquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:53 schreef Silenus het volgende:
Mensen, tot de volgende keer, fijne week, love you, hvj, wjnmk.![]()
![]()
Ciaotjes muppiequote:Op vrijdag 10 september 2010 22:53 schreef Silenus het volgende:
![]()
Niet te breken skatje laat ze mar hatequote:Op vrijdag 10 september 2010 22:53 schreef Silenus het volgende:
![]()
De laatste alquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh is dat volgende week al weer! Morgen dus al de laatste My name is.
Tvwdmwevjoefwtquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:53 schreef Silenus het volgende:
![]()
Nee, maar vanaf nu af aan wel geloof ik. Vink niet zo leukquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:54 schreef D. het volgende:
Ik kan het me niet meer herinneren, maar bij XFA waren de audities toch niet voor publiek, of wel?
By Piscesquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:54 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga ook lekker sluiten, tot volgende week ergens weer allemaal, het was weer gezellig![]()
![]()
Doeg Karinaquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:54 schreef Karina het volgende:
Ik ga nog heel even gamenTot volgende week of tot morgen bij My name is
Ik vind het wel wat hebbenquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, maar vanaf nu af aan wel geloof ik. Vink niet zo leuk
Oquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zwaaide eigenlijk naar hen die gingen, ik heb mijn fles nog niet leeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |