Nja, jammer dat je er niet bij bent... maar pokeravond met vrienden is toch ook tofquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Voice of Holland neem ik op.Dat wil ik echt gaan volgen, jammer dat dat niet live met jullie gaat...
Ik zat dus te wachten tot iemand anders sloot omdat ik niks wistquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:02 schreef Myraela het volgende:
Zet er maar een toffe TT in Benny, ik weet niets.
Je bent ziek?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:05 schreef Zeroku het volgende:
Maak ervan 'wens hier Zero beterschap'.
Wel opvallend, de MSP niet kennen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:07 schreef Loveless85 het volgende:
"Waar Benny goede muziek leert kennen"
Gisteren had ik zo'n 40 graden koorts, twee dichte oren, een keel van schuurpapier en een hoofd van betonquote:
*meldt*quote:
Beterschap, anders kun je niet mee vissen binnenkorts.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gisteren had ik zo'n 40 graden koorts, twee dichte oren, een keel van schuurpapier en een hoofd van beton. Vandaag begonnen met medicatie en helpt een heleboel.
quote:
Hoi kuikentjequote:
Hoi Patjequote:
Rotzak!quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:09 schreef iBenny het volgende:
Lache... de ik zag in die balk waar je de TT in veranderd, de TT veranderen
Beetje wel jaquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wel opvallend, de MSP niet kennen.
Beterschap!quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gisteren had ik zo'n 40 graden koorts, twee dichte oren, een keel van schuurpapier en een hoofd van beton. Vandaag begonnen met medicatie en helpt een heleboel.
Thanksquote:
Beterschap...quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gewoon om een goed beeld erbij te krijgen.... welke kleur?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:14 schreef Loveless85 het volgende:
Kletterend op de WC-pot, met stukjes en brokjes.
Valt mij op, in mijn omgeving. Gisteren vroeger gestopt omdat de leraar zich niet lekker voelde. Mijn vader heeft griep en op het werk waren een aantal mensen ook al niet lekker.quote:
Naja, als ik ze niet in mag nemen gaat het wel echt rap achteruit. Gisteren lag ik van 9 uur 's avonds tot 3 uur 's middags te bed en ik kon nog niet eens de trap aflopen zonder 4 keer te stoppen onderweg.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Beterschap...
Goed, dat het helpt... zal het ook wel snel over zijn he
Een foto zegt meer dan 1000 woorden.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon om een goed beeld erbij te krijgen.... welke kleur?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
Komt vast door de veranderingen van het weer zo zo plotselingquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Valt mij op, in mijn omgeving. Gisteren vroeger gestopt omdat de leraar zich niet lekker voelde. Mijn vader heeft griep en op het werk waren een aantal mensen ook al niet lekker.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Een foto zegt meer dan 1000 woorden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had een tubgirl verwacht![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is nog steeds lekker weer.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Komt vast door de veranderingen van het weer zo zo plotseling
Ik wel hoor.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:14 schreef Patje1987 het volgende:
Valt me op dat extreem veel mensen zich niet lekker voelen of ziek zijn.
Ligt aan wat je hebt gegetenquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
om eerlijk te zijn heb ik geen koorts of zo maar om nu te zeggen dat ik me prima voelquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:14 schreef Patje1987 het volgende:
Valt me op dat extreem veel mensen zich niet lekker voelen of ziek zijn.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:22 schreef Patje1987 het volgende:
Ik weet niet waar iedereen last van heeft maar ik voel me prima en ben gelukkig
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |