.
.

Moggequote:

Welnee, ik zag gewoon niets in MyAT totdat jij die post maakte...quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:13 schreef Diaan73 het volgende:
Zo, zijn jullie wakker? En gewacht totdat er een nieuw topic geopend is zeker...

quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:13 schreef Diaan73 het volgende:
Zo, zijn jullie wakker? En gewacht totdat er een nieuw topic geopend is zeker...

Yeah right.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Mogge
[..]
Welnee, ik zag gewoon niets in MyAT totdat jij die post maakte...

dat is wel eerlijk!!quote:

Da's minder... Je kon geen dagje vrij nemen?quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:26 schreef Diaan73 het volgende:
Pff ik heb zo geen zin vandaag.... vannacht heeft Peace liggen spoken, die heeft al ruim 2 dagen koorts en sinds gisterenavond zware hoofdpijn. Mn moeder belde gisterenavond dat ze ook ziek was.. dus voor vandaag moeten improviseren. Maar goed, ik zit op mn werk en ik zit vandaag zo goed als alleen... dus kan lekker een beetje suffig blijven.

quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Da's minder... Je kon geen dagje vrij nemen?
 mijn enige collega die ook altijd op vrijdag werkt, is vandaag vrij ivm een begrafenis. Er moet altijd bezetting zijn op de afdeling... dus niet mogelijk. Als ik zelf ziek zou zijn, is het natuurlijk een ander verhaal.
 mijn enige collega die ook altijd op vrijdag werkt, is vandaag vrij ivm een begrafenis. Er moet altijd bezetting zijn op de afdeling... dus niet mogelijk. Als ik zelf ziek zou zijn, is het natuurlijk een ander verhaal.

Dan heb je dus alle tijd op deze grap op te zetten.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:26 schreef Diaan73 het volgende:
Maar goed, ik zit op mn werk en ik zit vandaag zo goed als alleen... dus kan lekker een beetje suffig blijven.

We kunnen hier (nog niet!!waarschijnlijk wel vanaf eind novemberquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan heb je dus alle tijd op deze grap op te zetten.
 ) geen youtube filmpjes kijken en luisteren.
 ) geen youtube filmpjes kijken en luisteren.   

Tja, dan zul je nu eerst naar huis moeten om het filmpje te kijken om daarna weer naar je werk te gaan om het uit te voeren.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We kunnen hier (nog niet!!waarschijnlijk wel vanaf eind november) geen youtube filmpjes kijken en luisteren.

quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tja, dan zul je nu eerst naar huis moeten om het filmpje te kijken om daarna weer naar je werk te gaan om het uit te voeren.
 dan ben ik 2 uur verder... nee, ik blijf maar hier. Ik ga tussen de middag even de stad in en een lekkere reep chocolade kopen voor mezelf. Dan komt het wel goed vandaag denk ik.
 dan ben ik 2 uur verder... nee, ik blijf maar hier. Ik ga tussen de middag even de stad in en een lekkere reep chocolade kopen voor mezelf. Dan komt het wel goed vandaag denk ik. 

We moeten alleen nog voor het andere gedeelte  andere werkgever dus andere bankhet formulier nog opsturen, ga ik vandaag doen, ben benieuwd hoe lang het daar duurt...
 We moeten alleen nog voor het andere gedeelte  andere werkgever dus andere bankhet formulier nog opsturen, ga ik vandaag doen, ben benieuwd hoe lang het daar duurt...   

Die Ellen blijft toch wel een veelzijdige dame.
  Die Ellen blijft toch wel een veelzijdige dame.

Ik weet wie ze is en dan houdt het op...
 Ik weet wie ze is en dan houdt het op...

Ik heb het nog niet gezienquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:09 schreef Etcetera het volgende:
Het is vrijdagochtend, tijd voor Oh Oh Cherso met behulp van Uitzending Gemist
 wel opgenomen
 wel opgenomen  

en
 en  en
 en  en dan weer
 en dan weer  

quote:
 En meestal is dat wel een goede zet.
  En meestal is dat wel een goede zet. 
Ik ben benieuwd.quote:Mijn gezichtsuitdrukkingen tijdens Oh Oh Cherso zijn vooralen
en
en dan weer

quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:07 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb helemaal niets met Ellen ten Damme..Ik weet wie ze is en dan houdt het op...

Heb vannacht nog een stukje gekeken, ik begin me steeds meer te irriteren aan die mongool van een Joker.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:09 schreef Etcetera het volgende:
Het is vrijdagochtend, tijd voor Oh Oh Cherso met behulp van Uitzending Gemist

Het is bijna zielig
 Het is bijna zielig  

quote:

Herstel: ik kan 'm zonder ondertiteling inderdaad nauwelijks verstaan. Nuchter of nietquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:23 schreef Etcetera het volgende:
Vooral als hij drank op heeft is Jokertje inderdaad niet te verstaanHet is bijna zielig

Of een Ctrl+X voor eventuele emo'squote:

quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Of een Ctrl+X voor eventuele emo's

Veel te rustig op m'n werk maar weer wel lekker druk met thuis verbouwen, dus ik klaag ook nietquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:19 schreef B.ertha het volgende:
Prima, ik mag niet klagen
Druk wel, ze gaan er meteen vol in bij de master, maar dat hoort erbij.
Verder gelukkig en gezond!
Hoe is het met jou dan?

Ja, dit weekend boven beginnen met de electra, daarna de rest van de installaties boven erin en dan kunnen de wanden en plafonds dicht worden gezet en beginnen we beneden van voor af aanquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:26 schreef B.ertha het volgende:
Ik zag inderdaad al wat foto's voorbijkomen. Vlot lekker, zo te zien

Vertel mij wat...quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:19 schreef B.ertha het volgende:
Prima, ik mag niet klagen
Druk wel, ze gaan er meteen vol in bij de master, maar dat hoort erbij.
Verder gelukkig en gezond!

Zolang de master er bij mij maar niet vol in gaatquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vertel mij wat...
Maarre... da's lang geleden...

1,5 maand, zag ik netquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vertel mij wat...
Maarre... da's lang geleden...

Zo, helemaal klaar voor de nachtdienst.
 Zo, helemaal klaar voor de nachtdienst. 

Gezellig. Blijf je lang?quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |