Hmm, dat zou best kunnen. Was op 2 september dat ik al dat geklooi begon.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:38 schreef 9611Niels het volgende:
Maar mijn laatste post dus: http://www.androidplanet.(...)nieuwe-inlogmethode/
Misschien heeft het hiermee te maken?
Kan het zijn dat je lader gewoon stuk is?quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:18 schreef Thorical het volgende:
Wat is dat toch dat het weer de ene keer wel en de andere keer niet laadt? Tevens v P.
Ik denk dat Thorical bedoelt: het weerbericht in de weerwidget,.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:04 schreef mac_this het volgende:
[..]
Kan het zijn dat je lader gewoon stuk is?
ben er achteraan geweest, omdat ik vond dat het draadje van de lader op zijn minst 2 jaar mee moet gaan, en is van december2009-juli2010 geleeft, en heb toen een andere gekregen, en wat krijg ik?! een VS lader.!
Oh, haha. dat zal ook kunnen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:38 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Ik denk dat Thorical bedoelt: het weerbericht in de weerwidget,.
Het was niet de update naar 2.1, die had ik al een tijd... Wat heeft deze toegevoegd?quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:54 schreef -J-D- het volgende:
Ik vind het eerder vaag dat je die update nu pas hebt gekregen.
Bekend probleem, ik moet mijn APN-instellingen inmiddels iedere dag resetten omdat 'ie het weer in HTC's klok/weer-widget niet meer kan updaten.quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:18 schreef Thorical het volgende:
Wat is dat toch dat het weer de ene keer wel en de andere keer niet laadt? Tevens v P.
Wat doet dat in de praktijk voor je batterijduur?quote:Op woensdag 22 september 2010 16:01 schreef HeatWave het volgende:
Overclocken tot 691Mhz, dat scheelt echt bakken qua snelheid, dan issie wel redelijk werkbaar met 2.1.
En hoe doe je dat?quote:Op woensdag 22 september 2010 16:01 schreef HeatWave het volgende:
Overclocken tot 691Mhz, dat scheelt echt bakken qua snelheid, dan issie wel redelijk werkbaar met 2.1.
Ik merk niet echt verschil. Heel soms heb ik dat de telefoon even ontzettend traag is maar meestal reageert hij redelijk snel. Toch ben ik ook wel geïnteresseerd in zo'n overclock app. Hoe werkt dat precies?quote:Op woensdag 22 september 2010 11:52 schreef DDDDDaaf het volgende:
Toch ook maar eens voor een sneller Android-toestel gaan kijken: de Hero is imho veel te langzaam voor 2.1, laat staan froyo. Vóór de update was ik ontzettend tevreden over mijn Hero, na de update vind ik het maar een waardeloos baggertoestel geworden.
quote:Die neiging heb ik, ondanks dat het een baggertoestel is, nog iedere keer weten te onderdrukken.
quote:lucky bastard.
quote:Wat doet ie verkeerd dan?Op donderdag 28 oktober 2010 22:57 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Die neiging heb ik, ondanks dat het een baggertoestel is, nog iedere keer weten te onderdrukken.
quote:- Geregeld vastlopen (het toestel herstart spontaan);
quote:kan niet. achter de batterij zit zo'n wit stickertjd, en die Is bij hem roze/paars. bij mij altijd zit geweest.Op vrijdag 29 oktober 2010 07:50 schreef Schanulleke het volgende:
Hij heeft hem omgeruild met de jouwe...
quote:Als je scherm het regelmatig niet doet, kun je hem opsturen naar HTC, kijken ze het na / zetten ze er een nieuw scherm in. Komt helaas vaker voor, deze klacht...Op vrijdag 29 oktober 2010 08:53 schreef -J-D- het volgende:
Ik vind mijn Hero zo matig dat ik hem niet wil doorverkopen op internet. Dat kan je niemand aandoen.
De onderkant van het scherm doet het soms niet en het toestel is na een clean install nog zo sloom... echt tegenvallend.
Heb ondertussen de Desire HD.
quote:Is alleen niet gratis lijkt me?Op vrijdag 29 oktober 2010 20:10 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Als je scherm het regelmatig niet doet, kun je hem opsturen naar HTC, kijken ze het na / zetten ze er een nieuw scherm in. Komt helaas vaker voor, deze klacht...
quote:Als het scherm inderdaad in de garantieperiode kapot is gegaan (dus je hebt hem niet laten vallen en er zit geen waterschade aan etc) dan gebeurt vervanging wel degelijk gratis. Da's het voordeel van garantie. Enige nadeel is dat je hem een week of 2 kwijt bent. En dan valt pas op hoe krakkemikkig je oude telefoon toch eigenlijk ook al weer was.......
quote:Hoe doe je dat?Op vrijdag 29 oktober 2010 20:55 schreef Cpt. het volgende:
Overigens draaide mijn Hero ook kut op de stock 2.1 rom. Maar toen ik een custom 2.1 en nu een 2.2 rom er op zette liep ie 450 keer beter, dat was echt fantastisch!
quote:Mwah, heb het toestel vorig jaar september geleverd gekregen van smartphoneshop.nl.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:46 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Als het scherm inderdaad in de garantieperiode kapot is gegaan (dus je hebt hem niet laten vallen en er zit geen waterschade aan etc) dan gebeurt vervanging wel degelijk gratis. Da's het voordeel van garantie. Enige nadeel is dat je hem een week of 2 kwijt bent. En dan valt pas op hoe krakkemikkig je oude telefoon toch eigenlijk ook al weer was.......
Heb je tip opgevolgd... toestel is vandaag opgehaald.quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 20:46 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Als het scherm inderdaad in de garantieperiode kapot is gegaan (dus je hebt hem niet laten vallen en er zit geen waterschade aan etc) dan gebeurt vervanging wel degelijk gratis. Da's het voordeel van garantie. Enige nadeel is dat je hem een week of 2 kwijt bent. En dan valt pas op hoe krakkemikkig je oude telefoon toch eigenlijk ook al weer was.......
En 8 dagen later terug met een nieuw scherm.quote:Op donderdag 4 november 2010 20:49 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Heb je tip opgevolgd... toestel is vandaag opgehaald.
HTC is inderdaad niet lullig met garantie is mijn ervaring. Maar goed, doet ie het nu inderdaad weer goed? Dat is natuurlijk het belangrijkste!quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:40 schreef -J-D- het volgende:
En 8 dagen later terug met een nieuw scherm.
Het viel binnen de garantie.
En nu ook betere prestaties?quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:40 schreef -J-D- het volgende:
[..]
En 8 dagen later terug met een nieuw scherm.
Het viel binnen de garantie.
Die heeft HTC uit Android 2.1 voor de Hero gesloopt, de accu raakt er onnodig snel leeg door en de Hero wordt er alleen nóg maar trager van.quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:14 schreef Pandora73 het volgende:
Zijn er ook gratis bewegende wallpapers voor de Hero? Dus bijvoorbeeld landschapjes die donker worden als het avond wordt enzo? Kan er weinig over vinden, en in de Market bij Live Wallpapers alleen maar betaalde... (De Desire van mijnheeft ze er gewoon gratis standaard inzitten...)
Het scherm doet het weer, maar het toestel is erg traag, zeker nu ik de Desire HD gewend benquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:40 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
HTC is inderdaad niet lullig met garantie is mijn ervaring. Maar goed, doet ie het nu inderdaad weer goed? Dat is natuurlijk het belangrijkste!
Hahaha ja okee, maar dat is ook geen vergelijking hè... Een gemiddelde laptop van een jaar oud kun je ook niet vergelijken met een nieuwe gaming-desktop...quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:43 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Het scherm doet het weer, maar het toestel is erg traag, zeker nu ik de Desire HD gewend ben
Jammer, wou net de Nexusmod erop gooienquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:23 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Die heeft HTC uit Android 2.1 voor de Hero gesloopt, de accu raakt er onnodig snel leeg door en de Hero wordt er alleen nóg maar trager van.
Klopt. Morgen maar eens op marktplaats zettenquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:54 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Hahaha ja okee, maar dat is ook geen vergelijking hè... Een gemiddelde laptop van een jaar oud kun je ook niet vergelijken met een nieuwe gaming-desktop...![]()
Maar wel fijn dat ie het nu weer doet!
download hier de nieuwste software:quote:Op zondag 14 november 2010 13:38 schreef Tware het volgende:
Aangezien mijn G2 (tmobile versie) niet autmatisch update, iemand een idee hoe het te installeren zonder dat de phone verneukt wordt. Ik kan op internet tot nu toe alleen vinden hoe het werkt met een gewone hero. Ik heb nog 1.5![]()
Yup dat is de manier, zo heb ik het ook gedaan.quote:Op maandag 15 november 2010 15:35 schreef MaxPowers het volgende:
[..]
download hier de nieuwste software:
http://www.t-mobile.nl/telefoon/software-updates/android
Als het goed is krijg je na installatie op je telefoon een bericht dat je je telefoon kan updaten (naar 2.1), dat gaat dan via de telefoon zelf, beste is als je wifi heb.
Ik zou wel eerst alles backuppen. want je bent wel al je gegevens kwijt.
Ik heb het maar op Fok! te koop aangebodenquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:03 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Klopt. Morgen maar eens op marktplaats zetten
Ehm,, apartquote:Op zondag 28 november 2010 21:12 schreef Schanulleke het volgende:
Bij mij op mijn Hero doet hij het wel. Ik heb Eclair.
Er zijn al enkele weken storingen in de Market.quote:Op zondag 28 november 2010 21:05 schreef rickyszz het volgende:
De Android Market doet het hier niet, op de Legend van m'n broer wel (Froyo)
Ja, bij mij helaas ook komt waarschijnlijk door de banners!quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:22 schreef Pandora73 het volgende:
Meer mensen die Angry Birds op de Hero onspeelbaar vinden? Bij mij loopt ie zooooooo traag
Hij heet daarom ook niets voor niets Hero!quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:01 schreef 9611Niels het volgende:
Vandaag mijn Hero in een emmer water laten vallen (!!!!! ) maar hij werkt nog vlekkeloos, beter dan voorheen zelfs
de laatste tijd kon ik niet meer naar links scrollen en nu wel weer, alleen alle waterschadestickertjes kleurden wel direct dieprood maar ik had toch geen garantie meer
Welke ROM heb je geïnstalleerd?quote:Op woensdag 22 december 2010 18:23 schreef geldwolf het volgende:
ik heb zelf 2.2 (custom 2.2) en dat werk heel donders!
Floyo 2.2http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=784689quote:Op woensdag 22 december 2010 18:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Welke ROM heb je geïnstalleerd?
Ik moet ook maar eens verdere stappen nemen, nu heb ik alleen nog maar root access, maar moet ook nog even kijken hoe ik nou zo'n ROM geïnstalleerd krijg.
Gaat die dan echt sneller en mis je dan niet HTC Sense?quote:Op woensdag 22 december 2010 18:23 schreef geldwolf het volgende:
ik heb zelf 2.2 (custom 2.2) en dat werk heel donders!
Thanks, ik zal eens gaan kijken.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:37 schreef geldwolf het volgende:
[..]
Floyo 2.2http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=784689
Met root-access is het zo gebeurt.
Gewoon uit de market Rom Manager downloaden en dan Flash Clokworkmod Recovery en klaar is kees
Het zou mij niks verbazen als Sense het juist langzamer maakt.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:05 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Gaat die dan echt sneller en mis je dan niet HTC Sense?
Ah, oke is zal morgen eens kijkenquote:Op woensdag 22 december 2010 19:49 schreef geldwolf het volgende:
@rickyszz
ik gebruik nu Launcherpro en dat vind ik fijner werken als sense
Je hebt ook 2.2 rom's met sense
Nice snel alles backuppen maar!quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:38 schreef wikwakka2 het volgende:
Tof, het werkt uitstekend! Wat is floyo snel vergeleken met Sense 2.1 zeg.
Apps op SD kaartquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:24 schreef 9611Niels het volgende:
Wat is het verschil tussen 2.1 met en 2.2 zonder Sense dan?
Ja wedde, er zijn ook roms met 2.2 en sensequote:Op vrijdag 24 december 2010 14:38 schreef wikwakka2 het volgende:
Tof, het werkt uitstekend! Wat is floyo snel vergeleken met Sense 2.1 zeg.
Vreemd genoeg ging hij gisteren maar een uur of 6 mee, en vandaag staat hij na een uur of 8 nog steeds op 100%quote:Op zondag 26 december 2010 14:13 schreef geldwolf het volgende:
Hoelang doen jullie met de batterij? hier is ie dramatisch slecht.
Anderhalf dag met normaal gebruik en licht op volle standquote:Op zondag 26 december 2010 14:13 schreef geldwolf het volgende:
Hoelang doen jullie met de batterij? hier is ie dramatisch slecht.
Het schijnt slomer te zijn als 2.2 maar het is nog in beta!quote:Status:
- Camera: NO (won't be soon...)
- Sensors: NO
- USB Mount as mass storage: NO (seems kernel related)
- GPS: NO
- Hudge APN list: missing
- Trackball: YES
- Bluetooth: YES
- Hardware keys: YES
- Wifi: YES
- Sound: YES
- EGL: YES
- GSM network: YES
- 3G/GPRS/Edge: YES but always shows up the 3G icon
Hoe moet ik die lijst lezen? Worden de camera en GPS in 2.3 niet meer ondersteund of zo?quote:Op maandag 27 december 2010 11:51 schreef geldwolf het volgende:
Android 2.3 is uit voor de Hero (beta)
[..]
Het schijnt slomer te zijn als 2.2 maar het is nog in beta!
Ik wacht wel ff tot er toestellen zijn met echt betere processors zijn om te upgraden.quote:Op maandag 27 december 2010 11:51 schreef geldwolf het volgende:
Android 2.3 is uit voor de Hero (beta)
[..]
Het schijnt slomer te zijn als 2.2 maar het is nog in beta!
oquote:Op maandag 27 december 2010 19:09 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Hoe moet ik die lijst lezen? Worden de camera en GPS in 2.3 niet meer ondersteund of zo?
Is er een update beschikbaar?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:17 schreef Duvel het volgende:
Meer mensen vandaag een problematische update binnen gekregen? Telefoon blijft hangen op "hero" startscherm.
Andere mensen hadden het en hebben het laten maken door HTCquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:43 schreef Duvel het volgende:
Zou ik doen, ben nu voor de tweede keer vanavond een poging aan het doen 'm aan de gang te krijgen.
Bronquote:Beste mensen,
ik heb mijn HTC Hero laten mee nemen door de HTC courier.
Ik had HTC gemaild over mijn probleem en ze hebben toegegeven dat het hun fout is.
Nu wordt ie (binnen de garantie) gemaakt.
Dus nu afwachten tot ik m terug heb!!
ik mis m haha. groetjes!
PS> als je ook het zelfde probleem als mij heb, ga geen rare dingen downloaden en installeren voor je HERO !!! want dan valt het namelijk buiten de garantie, dan kunnen ze jou de schuld geven dat je er illegale roms heb opgezet.!
vandaar dat ik dat niet heb gedaan. nu valt de fout binnen garantie en gaan ze m kosteloos ophalen,repareren en brengen!
Groetjes, Janis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:52 schreef rickyszz het volgende:
Btw; Weet iemand ook wat er ''eigenlijk'' veranderd is, tot nu toe niks van gemerkt had juist erop gehoopt dat er 2.3 erop zou komen te staanEen of andere update van de twitter-app of zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
Nou, poe poe.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
Een of andere update van de twitter-app of zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |