Ik merk niet echt verschil. Heel soms heb ik dat de telefoon even ontzettend traag is maar meestal reageert hij redelijk snel. Toch ben ik ook wel geïnteresseerd in zo'n overclock app. Hoe werkt dat precies?quote:Op woensdag 22 september 2010 11:52 schreef DDDDDaaf het volgende:
Toch ook maar eens voor een sneller Android-toestel gaan kijken: de Hero is imho veel te langzaam voor 2.1, laat staan froyo. Vóór de update was ik ontzettend tevreden over mijn Hero, na de update vind ik het maar een waardeloos baggertoestel geworden.
quote:Die neiging heb ik, ondanks dat het een baggertoestel is, nog iedere keer weten te onderdrukken.
quote:lucky bastard.
quote:Wat doet ie verkeerd dan?Op donderdag 28 oktober 2010 22:57 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Die neiging heb ik, ondanks dat het een baggertoestel is, nog iedere keer weten te onderdrukken.
quote:- Geregeld vastlopen (het toestel herstart spontaan);
quote:kan niet. achter de batterij zit zo'n wit stickertjd, en die Is bij hem roze/paars. bij mij altijd zit geweest.Op vrijdag 29 oktober 2010 07:50 schreef Schanulleke het volgende:
Hij heeft hem omgeruild met de jouwe...
quote:Als je scherm het regelmatig niet doet, kun je hem opsturen naar HTC, kijken ze het na / zetten ze er een nieuw scherm in. Komt helaas vaker voor, deze klacht...Op vrijdag 29 oktober 2010 08:53 schreef -J-D- het volgende:
Ik vind mijn Hero zo matig dat ik hem niet wil doorverkopen op internet. Dat kan je niemand aandoen.
De onderkant van het scherm doet het soms niet en het toestel is na een clean install nog zo sloom... echt tegenvallend.
Heb ondertussen de Desire HD.
quote:Is alleen niet gratis lijkt me?Op vrijdag 29 oktober 2010 20:10 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Als je scherm het regelmatig niet doet, kun je hem opsturen naar HTC, kijken ze het na / zetten ze er een nieuw scherm in. Komt helaas vaker voor, deze klacht...
quote:Als het scherm inderdaad in de garantieperiode kapot is gegaan (dus je hebt hem niet laten vallen en er zit geen waterschade aan etc) dan gebeurt vervanging wel degelijk gratis. Da's het voordeel van garantie. Enige nadeel is dat je hem een week of 2 kwijt bent. En dan valt pas op hoe krakkemikkig je oude telefoon toch eigenlijk ook al weer was.......
quote:Hoe doe je dat?Op vrijdag 29 oktober 2010 20:55 schreef Cpt. het volgende:
Overigens draaide mijn Hero ook kut op de stock 2.1 rom. Maar toen ik een custom 2.1 en nu een 2.2 rom er op zette liep ie 450 keer beter, dat was echt fantastisch!
quote:Mwah, heb het toestel vorig jaar september geleverd gekregen van smartphoneshop.nl.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:46 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Als het scherm inderdaad in de garantieperiode kapot is gegaan (dus je hebt hem niet laten vallen en er zit geen waterschade aan etc) dan gebeurt vervanging wel degelijk gratis. Da's het voordeel van garantie. Enige nadeel is dat je hem een week of 2 kwijt bent. En dan valt pas op hoe krakkemikkig je oude telefoon toch eigenlijk ook al weer was.......
Heb je tip opgevolgd... toestel is vandaag opgehaald.quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 20:46 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Als het scherm inderdaad in de garantieperiode kapot is gegaan (dus je hebt hem niet laten vallen en er zit geen waterschade aan etc) dan gebeurt vervanging wel degelijk gratis. Da's het voordeel van garantie. Enige nadeel is dat je hem een week of 2 kwijt bent. En dan valt pas op hoe krakkemikkig je oude telefoon toch eigenlijk ook al weer was.......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |