Je moet even naar dat OUD topic gaan waar Leandra naar linked en daar posten:quote:Op donderdag 16 september 2010 12:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maakt ook niet uit, misschien weet laysa hoe het nog zat, maar is al heel lang geleden hoor toen in het begin dat ik hier af en toe probeerde mee te posten
Checked. Nope: Cc,quote:
The simple truth. My TT. Can't handle it? Get the pestpokken out of the kitchen!quote:
Ik heb deze Shakespearian twist volgens mij al heel vaak gebruikt. Gemakkelijke TT's.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb er zelfs één over de Grote Dolf himself.
[SC # 57] To Gert Or Not To Gert.
Nou ja, ze zit een beetje langer dan jij op FOK!, dus an sich is het niet ondenkbaar dat Cc zich al eens tijden bediend had van "to ..... or not to....." TT's.quote:
Ik zeg toch niet dat het mijn TT is, vuilakje!quote:Op donderdag 16 september 2010 12:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
The simple truth. My TT. Can't handle it? Get the pestpokken out of the kitchen!
Bewijsch!quote:Op donderdag 16 september 2010 12:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ja, ze zit een beetje langer dan jij op FOK!, dus an sich is het niet ondenkbaar dat Cc zich al eens tijden bediend had van "to ..... or not to....." TT's.
Nee.... de "To be or not to be" is zelfs al een dikke 400 jaar oudquote:Op donderdag 16 september 2010 12:23 schreef Copycat het volgende:
Lieve Ian. Die is gewoon niet echt origineel. Live with it.
En Ian maar denken dat het zijn geniale ingeving is geweest.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:24 schreef Leandra het volgende:
Nee.... de "To be or not to be" is zelfs al een dikke 400 jaar oud
Thnxquote:Op donderdag 16 september 2010 12:18 schreef Toverheks het volgende:
![]()
mooie foto`s leandra je hebt een prachtige buik
Ja, z'n schudspier zat ff los, en toen kwam de ingeving vraagquote:Op donderdag 16 september 2010 12:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
En Ian maar denken dat het zijn geniale ingeving is geweest.
Will.I.Am.
Oeh, met m'n Ginkelse heide foto's als onderdeel van de OPquote:Op donderdag 16 september 2010 12:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb er zelfs één over de Grote Dolf himself.
[SC # 57] To Gert Or Not To Gert.
Sorry. Dat heb ik dan gemist, jouw ding (...) . Shakespeare ken ik iets beter.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Jullie zijn allemaal dik en lelijk. Ik bedoelde alleen maar dat zo'n TT, mede als het immer meegeven van het nummer #999, een tijdje lang mijn "ding" is geweest.
Maar krijg vooral allemaal het nona
Ik mail!quote:
Oeh, die is vast notewaardigquote:Op donderdag 16 september 2010 12:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Jullie zijn allemaal dik en lelijk. Ik bedoelde alleen maar dat zo'n TT, mede als het immer meegeven van het nummer #999, een tijdje lang mijn "ding" is geweest.
Een greep uit de collectie:quote:Op donderdag 16 september 2010 12:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sorry. Dat heb ik dan gemist, jouw ding (...) . Shakespeare ken ik iets beter.
Niet wie de eerste was. Ik deed het alleen vroeger ook. Maar je krijgt meteen de linksche elite over je heen hier als je een beetje een eigen mening hebt.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:30 schreef Toverheks het volgende:
ben allang blij dat ik weet wat To be or not to be betekend, gaan jullie er nog over ruzie maken ook wie de eerste was
Die was nageaapt van #666quote:Op donderdag 16 september 2010 12:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Thnx, ik heb het idee dat ik nu ook meer buik heb dan met Jr. en de mensen die m'n buik van 19 jaar geleden kennen hebben dat ook....quote:Op donderdag 16 september 2010 12:21 schreef Deisyy het volgende:
Mooie buik Leandra en een flinke ook![]()
Mijn buuv is rond dezelfde tijd als jij uitgerekend en heeft het kamertje klaar, rood-wit geblokte gordijntjes hangen er voor de ramen.
Ik gok een meisje!
links of rechts maakt me allemaal geen pest uitquote:Op donderdag 16 september 2010 12:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet wie de eerste was. Ik deed het alleen vroeger ook. Maar je krijgt meteen de linksche elite over je heen hier als je een beetje een eigen mening hebt.
Ik heb je laatst zien rellen en dat stelde geen kut voor dus ga je gang.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
links of rechts maakt me allemaal geen pest uitophouden ermee want anders breekt echt hier de pleuris uit en zal ik even mijn mond hier gaan open doen
Jonguh, mijn eerste kleuterschoolwerkje heette To Strik or not to Strik.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Niet wie de eerste was. Ik deed het alleen vroeger ook. Maar je krijgt meteen de linksche elite over je heen hier als je een beetje een eigen mening hebt.
ik wil hier niet rellen, jullie zijn me allemaal even lief dus datquote:Op donderdag 16 september 2010 12:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb je laatst zien rellen en dat stelde geen kut voor dus ga je gang.
Nee hoor dat staat wel ongeveer vast; William Shakespeare in Hamlet, zo rond 1600quote:Op donderdag 16 september 2010 12:30 schreef Toverheks het volgende:
ben allang blij dat ik weet wat To be or not to be betekend, gaan jullie er nog over ruzie maken ook wie de eerste was
En dan nu een pic van je borstenquote:Op donderdag 16 september 2010 12:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx, ik heb het idee dat ik nu ook meer buik heb dan met Jr. en de mensen die m'n buik van 19 jaar geleden kennen hebben dat ook....
Nou begon ik nu ook wel met wat meer buik, maar dat zal vooral de leeftijd zijn, vergeleken met andere 28 weken buiken lijkt hij nog wel mee te vallen trouwens, maar de ruimte in de breedte is dan ook dusdanig dat het niet per se naar voren hoeft met groeien
hahahha zie je wel Cc heeft ook al een veterdiplomaquote:Op donderdag 16 september 2010 12:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jonguh, mijn eerste kleuterschoolwerkje heette To Strik or not to Strik.
Dat valt nu nog mee, alleen slapen is wat lastiger, verder is dat regelmatige "Hoi mam" getrappel in m'n buik wel gezelligquote:Op donderdag 16 september 2010 12:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Je zal maar de hele dag zo'n klein kreng mee moeten zeulen...
"Niet wie de eerste was" staat in het stukje tekst wat je quote.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jonguh, mijn eerste kleuterschoolwerkje heette To Strik or not to Strik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |