Je moet even naar dat OUD topic gaan waar Leandra naar linked en daar posten:quote:Op donderdag 16 september 2010 12:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maakt ook niet uit, misschien weet laysa hoe het nog zat, maar is al heel lang geleden hoor toen in het begin dat ik hier af en toe probeerde mee te posten
Checked. Nope: Cc,quote:
The simple truth. My TT. Can't handle it? Get the pestpokken out of the kitchen!quote:
Ik heb deze Shakespearian twist volgens mij al heel vaak gebruikt. Gemakkelijke TT's.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb er zelfs één over de Grote Dolf himself.
[SC # 57] To Gert Or Not To Gert.
Nou ja, ze zit een beetje langer dan jij op FOK!, dus an sich is het niet ondenkbaar dat Cc zich al eens tijden bediend had van "to ..... or not to....." TT's.quote:
Ik zeg toch niet dat het mijn TT is, vuilakje!quote:Op donderdag 16 september 2010 12:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
The simple truth. My TT. Can't handle it? Get the pestpokken out of the kitchen!
Bewijsch!quote:Op donderdag 16 september 2010 12:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ja, ze zit een beetje langer dan jij op FOK!, dus an sich is het niet ondenkbaar dat Cc zich al eens tijden bediend had van "to ..... or not to....." TT's.
Nee.... de "To be or not to be" is zelfs al een dikke 400 jaar oudquote:Op donderdag 16 september 2010 12:23 schreef Copycat het volgende:
Lieve Ian. Die is gewoon niet echt origineel. Live with it.
En Ian maar denken dat het zijn geniale ingeving is geweest.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:24 schreef Leandra het volgende:
Nee.... de "To be or not to be" is zelfs al een dikke 400 jaar oud
Thnxquote:Op donderdag 16 september 2010 12:18 schreef Toverheks het volgende:
![]()
mooie foto`s leandra je hebt een prachtige buik
Ja, z'n schudspier zat ff los, en toen kwam de ingeving vraagquote:Op donderdag 16 september 2010 12:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
En Ian maar denken dat het zijn geniale ingeving is geweest.
Will.I.Am.
Oeh, met m'n Ginkelse heide foto's als onderdeel van de OPquote:Op donderdag 16 september 2010 12:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb er zelfs één over de Grote Dolf himself.
[SC # 57] To Gert Or Not To Gert.
Sorry. Dat heb ik dan gemist, jouw ding (...) . Shakespeare ken ik iets beter.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Jullie zijn allemaal dik en lelijk. Ik bedoelde alleen maar dat zo'n TT, mede als het immer meegeven van het nummer #999, een tijdje lang mijn "ding" is geweest.
Maar krijg vooral allemaal het nona
Ik mail!quote:
Oeh, die is vast notewaardigquote:Op donderdag 16 september 2010 12:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Jullie zijn allemaal dik en lelijk. Ik bedoelde alleen maar dat zo'n TT, mede als het immer meegeven van het nummer #999, een tijdje lang mijn "ding" is geweest.
Een greep uit de collectie:quote:Op donderdag 16 september 2010 12:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sorry. Dat heb ik dan gemist, jouw ding (...) . Shakespeare ken ik iets beter.
Niet wie de eerste was. Ik deed het alleen vroeger ook. Maar je krijgt meteen de linksche elite over je heen hier als je een beetje een eigen mening hebt.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:30 schreef Toverheks het volgende:
ben allang blij dat ik weet wat To be or not to be betekend, gaan jullie er nog over ruzie maken ook wie de eerste was
Die was nageaapt van #666quote:Op donderdag 16 september 2010 12:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Thnx, ik heb het idee dat ik nu ook meer buik heb dan met Jr. en de mensen die m'n buik van 19 jaar geleden kennen hebben dat ook....quote:Op donderdag 16 september 2010 12:21 schreef Deisyy het volgende:
Mooie buik Leandra en een flinke ook![]()
Mijn buuv is rond dezelfde tijd als jij uitgerekend en heeft het kamertje klaar, rood-wit geblokte gordijntjes hangen er voor de ramen.
Ik gok een meisje!
links of rechts maakt me allemaal geen pest uitquote:Op donderdag 16 september 2010 12:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet wie de eerste was. Ik deed het alleen vroeger ook. Maar je krijgt meteen de linksche elite over je heen hier als je een beetje een eigen mening hebt.
Ik heb je laatst zien rellen en dat stelde geen kut voor dus ga je gang.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
links of rechts maakt me allemaal geen pest uitophouden ermee want anders breekt echt hier de pleuris uit en zal ik even mijn mond hier gaan open doen
Jonguh, mijn eerste kleuterschoolwerkje heette To Strik or not to Strik.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Niet wie de eerste was. Ik deed het alleen vroeger ook. Maar je krijgt meteen de linksche elite over je heen hier als je een beetje een eigen mening hebt.
ik wil hier niet rellen, jullie zijn me allemaal even lief dus datquote:Op donderdag 16 september 2010 12:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb je laatst zien rellen en dat stelde geen kut voor dus ga je gang.
Nee hoor dat staat wel ongeveer vast; William Shakespeare in Hamlet, zo rond 1600quote:Op donderdag 16 september 2010 12:30 schreef Toverheks het volgende:
ben allang blij dat ik weet wat To be or not to be betekend, gaan jullie er nog over ruzie maken ook wie de eerste was
En dan nu een pic van je borstenquote:Op donderdag 16 september 2010 12:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx, ik heb het idee dat ik nu ook meer buik heb dan met Jr. en de mensen die m'n buik van 19 jaar geleden kennen hebben dat ook....
Nou begon ik nu ook wel met wat meer buik, maar dat zal vooral de leeftijd zijn, vergeleken met andere 28 weken buiken lijkt hij nog wel mee te vallen trouwens, maar de ruimte in de breedte is dan ook dusdanig dat het niet per se naar voren hoeft met groeien
hahahha zie je wel Cc heeft ook al een veterdiplomaquote:Op donderdag 16 september 2010 12:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jonguh, mijn eerste kleuterschoolwerkje heette To Strik or not to Strik.
Dat valt nu nog mee, alleen slapen is wat lastiger, verder is dat regelmatige "Hoi mam" getrappel in m'n buik wel gezelligquote:Op donderdag 16 september 2010 12:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Je zal maar de hele dag zo'n klein kreng mee moeten zeulen...
"Niet wie de eerste was" staat in het stukje tekst wat je quote.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jonguh, mijn eerste kleuterschoolwerkje heette To Strik or not to Strik.
Ohy. Waar hebben we het dan eigenlijk over?quote:Op donderdag 16 september 2010 12:39 schreef Ian_Nick het volgende:
"Niet wie de eerste was" staat in het stukje tekst wat je quote.
quote:Op donderdag 16 september 2010 12:35 schreef CarOnline het volgende:
Ah, nou kan ik er beter niks over zeggen, want dat is HET bewijs dat ik In Het Kliekje zit.
En dat is schijnbaar iets om iemand erg kwalijk te nemen.
Maar ik heb helemaal niet het idee dat ik in een kliekje zit.
En nu is het vast: Zie je wehel!
Maar t is best leuk, een setje mensen waar je altijd wat tegen kan zeggen. Dus ik denk dat het afgunst is. En dat is dan wel weer een compliment.
Weet ik niet? Hoe is jouw dag tot nu toe?quote:Op donderdag 16 september 2010 12:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ohy. Waar hebben we het dan eigenlijk over?
De melkfabriek ontwikkelt zich gewoon goed.... maar ik ga geen foto's van de DOMO postenquote:Op donderdag 16 september 2010 12:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En dan nu een pic van je borsten
In die makkelijke pakkenquote:Op donderdag 16 september 2010 12:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
De melkfabriek ontwikkelt zich gewoon goed.... maar ik ga geen foto's van de DOMO posten
Goed! Lekker aan het werk, vanmiddag voor de website zitten. Geen vuiltje aan de lucht. De jouwe?quote:Op donderdag 16 september 2010 12:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Weet ik niet? Hoe is jouw dag tot nu toe?
Niet?quote:Op donderdag 16 september 2010 12:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
De melkfabriek ontwikkelt zich gewoon goed.... maar ik ga geen foto's van de DOMO posten
Dat ging nog even over de Teun-rel.... let dan toch op wat je leest en post niet zomaar in het wilde wegquote:Op donderdag 16 september 2010 12:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat?
Ahw, fuck it. Ik zal wel weer iets dramatisch missen
Ja nou is de maat vol.quote:
Goed, ik begrijp uit de reacties dat het over dat Teun-drama zal gaan waar ik me al ruim een half uur niet mee bezig zit te houden? En ik was niet van plan om er weer over te beginnen dus bij deze neem ik mijn "quote:
Wat wordt je nieuwe nickname?quote:Op donderdag 16 september 2010 12:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja nou is de maat vol.
Ik kom nooit meer terug. Ik blijf weg. Ik laat mn gezicht hier nooit meer zien. Ik sla de deur achter me dicht en verbrand alle schepen. Ik pak mn biezen. En smeer 'm meteen. Ik zeg tabee, bye bye en aju.
Zij die ontfokken groeten u.
Ja doei, daar ging het allang niet meer over, necro dan zo'n onderwerp met een quote erbij zodat we weten waar het over gaatquote:Op donderdag 16 september 2010 12:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ging nog even over de Teun-rel.... let dan toch op wat je leest en post niet zomaar in het wilde weg![]()
post niet zomaar in het wilde weg © Ian ™quote:Op donderdag 16 september 2010 12:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ging nog even over de Teun-rel.... let dan toch op wat je leest en post niet zomaar in het wilde weg![]()
quote:Op donderdag 16 september 2010 12:45 schreef CarOnline het volgende:
Ja nou is de maat vol.
Ik kom nooit meer terug. Ik blijf weg. Ik laat mn gezicht hier nooit meer zien. Ik sla de deur achter me dicht en verbrand alle schepen. Ik pak mn biezen. En smeer 'm meteen. Ik zeg tabee, bye bye en aju.
Zij die ontfokken groeten u.
Je kortetermijngeheugen is niet je van het?quote:Op donderdag 16 september 2010 12:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Goed, ik begrijp uit de reacties dat het over dat Teun-drama zal gaan waar ik me al ruim een half uur niet mee bezig zit te houden? En ik was niet van plan om er weer over te beginnen dus bij deze neem ik mijn "" terug.
Ik maak me er blijkbaar een stuk minder druk over dan jullie?quote:Op donderdag 16 september 2010 12:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je kortetermijngeheugen is niet je van het?
Druk maken is echt veel te hoog gegrepen.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik maak me er blijkbaar een stuk minder druk over dan jullie?
Nou, okay dan.... speciaal voor jou Heidiquote:Op donderdag 16 september 2010 12:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Niet?![]()
Maar ik doelde idd op je rondingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, je was er meer mee bezig dan ik als jij het direct begreep. Maar laat maar zitten.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Druk maken is echt veel te hoog gegrepen.
M aar dat is wat anders dan druk maken, lekker pacmannetje van me. Meneer Hittepetit!quote:Op donderdag 16 september 2010 12:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Nou, je was er meer mee bezig dan ik als jij het direct begreep. Maar laat maar zitten.
quote:Op donderdag 16 september 2010 12:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, okay dan.... speciaal voor jou HeidiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Wat is precies het verschil tussen druk maken over en bezig houden met?quote:Op donderdag 16 september 2010 12:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
M aar dat is wat anders dan druk maken, lekker pacmannetje van me. Meneer Hittepetit!
Druk maken impliceert een bepaalde mate van opgewondenheid/boosheid over het onderwerp. Bezighouden niet. Dat staat in dit verband gelijk aan ontspannen FOK!ken.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat is precies het verschil tussen druk maken over en bezig houden met?
Als ik de afwas doe dan hou ik me bezig met de afwas, als ik me erger dat een ander de afwas na zes keer vragen nog niet gedaan heeft dan maak ik me druk over de afwas.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je druk maken over je CV is iets anders dan je bezig houden met je CVquote:Op donderdag 16 september 2010 12:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eenquote:Op donderdag 16 september 2010 12:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zal nog 's een keer onschuldig "" posten.
Nou, niet dus want ik begreep het echt niet.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eenof
of
was in deze beter geweest
Jou neem ik het nog het meest kwalijk dat je mijn jeugdige onschuld voor opzettelijk trollen aanziet.quote:
Ja ehm, het is een algeheel gevoel die ik wilde uitdrukken.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik mis de quote waar het een reactie op is
Ja, maar soms als je iets niet begrijpt kun je beter even afwachten of er nog wat gaat volgen waaruit je het wel begrijpt dan gelijk een "HUH??" neer te plempen.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou, niet dus want ik begreep het echt niet.
Ik probeer enkel en alleen de aandacht van jou af te leidenquote:
Dat maak ik godverdomme zelf wel uitquote:Op donderdag 16 september 2010 12:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar soms als je iets niet begrijpt kun je beter even afwachten of er nog wat gaat volgen waaruit je het wel begrijpt dan gelijk een "HUH??" neer te plempen.
Uit mijn flagrante onwetendheid blijkt volgens mij dat ik maar beter mijn eigen kliekje kan stichten.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:59 schreef Leandra het volgende:
Voor anderen is het immers niet altijd zo voor de hand liggend dat iemand werkelijk niet begrijpt waar het over gaat, en dan vragen ze zich al snel af of je misschien toch bij een ander kliekje hoort dan waarbij ze je in eerste instantie ingedeeld hadden
Ja, das best, maar dan moet je ook niet verbaasd zijn als je in het verkeerde kliekje ingedeeld wordtquote:Op donderdag 16 september 2010 12:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat maak ik godverdomme zelf wel uit
TEAM IANquote:Op donderdag 16 september 2010 13:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, das best, maar dan moet je ook niet verbaasd zijn als je in het verkeerde kliekje ingedeeld wordt
Is dat de groep onwetenden?quote:Op donderdag 16 september 2010 13:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Uit mijn flagrante onwetendheid blijkt volgens mij dat ik maar beter mijn eigen kliekje kan stichten.
Team Ian!
Dan moet je niet huilie gaan doen.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat maak ik godverdomme zelf wel uit
quote:Op donderdag 16 september 2010 13:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Hehehe, weer een extra post voor de counter. ™
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |