Jij staat hem op te wachten met waterballonnen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:24 schreef petraa het volgende:
EHm ik wilde achter hem aan rennen, maar deur zit op knip, knip zelf is eraf, dus dat ging niet, maarrrrrrrrrrr mijn wraak zal zoet zijn. MORGEN![]()
Feest editie: ik verwacht dat jij en leandra er samen iets mooois van maken.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:29 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
Dit is echt de slechtste TT ooit![]()
Nummer 100 komt eraan![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Feest editie: ik verwacht dat jij en leandra er samen iets mooois van maken.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:29 schreef mootie het volgende:
[..]
We moeten eens echt lekkere kerels voor die dame gaan verzamelen.![]()
Ze vond de kid van Leandra er wel lekker uit zien.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:29 schreef mootie het volgende:
[..]
We moeten eens echt lekkere kerels voor die dame gaan verzamelen.![]()
De wat?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:38 schreef petraa het volgende:
Hebben jullie mijn schitterende Brian imitatie gezien in de COS
Het was niet rood, niet zwart en geen poëzie!quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:38 schreef petraa het volgende:
Hebben jullie mijn schitterende Brian imitatie gezien in de COS
*geeft ian een klein schepnetje*quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:34 schreef Ian_Nick het volgende:
*schepje netje zoekt
quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:41 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Het was niet rood, niet zwart en geen poëzie!
Kortom: Hulde!![]()
Maar ik ga er weer tussen!
Dag vreemde vogels, dag mooie bloemen, dag lieve kinderen![]()
Mare ik heb ontdekt dat het handiger is om jongens te lokken door ze een foto van een naakte vrouw voor te houden. Wanneer ze eenmaal in de val zitten zijn ze makkelijk om te turnen.quote:
Pfff, zo oppervlakkig zijn wij heul nietquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
Mare ik heb ontdekt dat het handiger is om jongens te lokken door ze een foto van een naakte vrouw voor te houden. Wanneer ze eenmaal in de val zitten zijn ze makkelijk om te turnen.![]()
Helemaal welquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Pfff, zo oppervlakkig zijn wij heul niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |