Geld verdienen met waterplantjes?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Geld verdienen, naar kijken... enzo...
Maar na 4 dagen in 1 of andere broeierige depo danwel vrachtwagen denk ik dat er niet veel meer van over is![]()
Ja, zie blz 2 van dit topicquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:37 schreef PietjePuk63 het volgende:
Geld verdienen met waterplantjes?
Wat een mooi verhaal. Vooral dat stukje dat je het deed vanuit de goedheid van mijn hart ontroerde mij zeer!quote:
Ja, dat pakt mij ook elke keer weer. Zakdoekje nodig?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:49 schreef PietjePuk63 het volgende:
Wat een mooi verhaal. Vooral dat stukje dat je het deed vanuit de goedheid van mijn hart ontroerde mij zeer!
Gaan we een spelletje doen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja, dat pakt mij ook elke keer weer. Zakdoekje nodig?
en jij het mijne?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb je mijn dramatische verhaal ook gelezen?![]()
Ja... Zakdoekje leggen. Als jij nou je l*l er onder legt zal ik eens goed voelen wat het moet voorstellenquote:
Jaaaaaaa niks aan de hand met de kleine meid, die ligt lekker te slapen. Zonder tuigje!!!quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en jij het mijne?![]()
en is de kat er zonder verder letsel vanaf gekomen?? zo een dagje later nog even bekeken?
Van de poes?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb je mijn dramatische verhaal ook gelezen?![]()
Pietjeeeeeeeeeeee, ik dacht dat we het weken zonder jou moesten stellen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:09 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Van de poes?
Wat uiteindelijk uitmondde in Kunst die Peter aan de Muur heeft?
![]()
SC's teruglezen...![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:04 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja... Zakdoekje leggen. Als jij nou je l*l er onder legt zal ik eens goed voelen wat het moet voorstellen![]()
1, 2 en 3!!quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:11 schreef debuurvrouw het volgende:
ben ff de kiddies van school plukken... tot zo![]()
Ik kom zo heel af en toe wel even langs, om te kijken of jullie je wel gedragen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Pietjeeeeeeeeeeee, ik dacht dat we het weken zonder jou moesten stellen.![]()
![]()
Nou wij gedragen ons altijdquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:12 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik kom zo heel af en toe wel even langs, om te kijken of jullie je wel gedragen.![]()
Hmm ik moet nog traktaties gaan maken voor me kiddie, ze moet morgen trakteren. Maar ff langs de action zoquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:11 schreef debuurvrouw het volgende:
ben ff de kiddies van school plukken... tot zo![]()
toch niet het kippie he, die kan dat best zelf!quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Hmm ik moet nog traktaties gaan maken voor me kiddie, ze moet morgen trakteren. Maar ff langs de action zo![]()
Neuh kippie trakteert niet meer op school dat is NOT done als je 15,5 bent.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:16 schreef mootie het volgende:
[..]
toch niet het kippie he, die kan dat best zelf!![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:19 schreef petraa het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ehm ik lijk wel net zo'n baggeraar als Ian
![]()
Heb je hem vermoord? Die postbode dus niet die brief.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:19 schreef petraa het volgende:
De postbode hoorde ik aankomen en kon de meeste post opvangen, maar één viel tegen me net geverfde deur![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:22 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
![]()
![]()
Mag ik volgende keer eerder naar bed, Theer!?![]()
En daar moet je om lachen?!quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:23 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Ze ligt nog steeds voor dood op bed.
EHm ik wilde achter hem aan rennen, maar deur zit op knip, knip zelf is eraf, dus dat ging niet, maarrrrrrrrrrr mijn wraak zal zoet zijn. MORGENquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Heb je hem vermoord? Die postbode dus niet die brief.
Wraaklustig op alles wat met post en pakketten loopt te zeulen
Zullen we Bill langsturen voor een kusje? Dan is ze zo weer beter!quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:23 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Ze ligt nog steeds voor dood op bed.
Wacht hem om met foto's van die Tokio Hotel travestiet!quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:24 schreef petraa het volgende:
[..]
EHm ik wilde achter hem aan rennen, maar deur zit op knip, knip zelf is eraf, dus dat ging niet, maarrrrrrrrrrr mijn wraak zal zoet zijn. MORGEN![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee maar ik zag geen andere jaknikker![]()
Bill is duur tegenwoordigquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Zullen we Bill langsturen voor een kusje? Dan is ze zo weer beter!![]()
Ik werd nog wel ff door haar geinstrueerd de Hitkrant te halen, want daar schijnt een poster in te staan van THquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wacht hem om met foto's van die Tokio Hotel travestiet!![]()
Eh Bill, tja wat zal ik zeggen, zou ik hem erin laten ????quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Zullen we Bill langsturen voor een kusje? Dan is ze zo weer beter!![]()
Wat moet je nou met een posterquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik werd nog wel ff door haar geinstrueerd de Hitkrant te halen, want daar schijnt een poster in te staan van TH![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |