Duh..... nooit die gesprekken over alle schulden gehoord?quote:Op donderdag 24 mei 2007 04:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar dan is het extra knap dat hij nu werkt, want dan moet ie terugbetalen
Ik heb nog nooit een bezoek gezien, interesseert me geen reetquote:Op donderdag 24 mei 2007 04:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Duh..... nooit die gesprekken over alle schulden gehoord?
Daar is ook wel weer wat voor te zeggen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 04:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een bezoek gezien, interesseert me geen reet
Zal wel een tewerkstelling zijn, 's morgens met het busje opgehaald worden....quote:Op donderdag 24 mei 2007 04:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar dan is het extra knap dat hij nu werkt, want dan moet ie terugbetalen
Ahhhh... krijg jij nooit bezoek?quote:Op donderdag 24 mei 2007 04:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een bezoek gezien, interesseert me geen reet
wij mogen lekker kwaken wat we willen hierquote:Op donderdag 24 mei 2007 04:15 schreef PC eend het volgende:
De haat tegen brian vervuilt dit topic
Als jullie niet stoppen ben ik genoodzaakt dit aan te kaarten in FB
Als het pokeren niet wil lukken, ga je maar (aan)kaarten...?quote:Op donderdag 24 mei 2007 04:15 schreef PC eend het volgende:
De haat tegen brian vervuilt dit topic
Als jullie niet stoppen ben ik genoodzaakt dit aan te kaarten in FB
Waarom denk je dat ik tegen jou zei dat je nog ff moest zoekenquote:
Waarom ga je nu alvast niet met je luchtbed in de tuin liggen? Over anderhalf uur, komt de zon op.quote:Op donderdag 24 mei 2007 04:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn planning. zo naar bed, dan opstaan, luchtbed in de tuin en verder slapen
Zaterdag t/m dinsdag deze tijd opstaanLeuk, ECHT werk... en dan vinden die lui daar in die kooi dat ze het moeilijk hebben... Pffff. makkie!
Haat tegen Brian, is dat een pleonasme of een contaminatie of nog wat anders?quote:
Mijn planning is ook om dit topic met al die zeikwijven zo snel mogelijk te verlatenquote:Op donderdag 24 mei 2007 04:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn planning. zo naar bed, dan opstaan, luchtbed in de tuin en verder slapen
Zaterdag t/m dinsdag deze tijd opstaanLeuk, ECHT werk... en dan vinden die lui daar in die kooi dat ze het moeilijk hebben... Pffff. makkie!
Kan dan niet slapen, weet je wel hoeveel geluid vogels maken?quote:Op donderdag 24 mei 2007 04:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waarom ga je nu alvast niet met je luchtbed in de tuin liggen? Over anderhalf uur, komt de zon op.![]()
![]()
Vraag je dat aan streamjunksquote:Op donderdag 24 mei 2007 04:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Kan dan niet slapen, weet je wel hoeveel geluid vogels maken?
Sorry, een aantal jaar geleden kon ik ook niet tegen fluitende vogels. Ga maar lekker je bed in,quote:Op donderdag 24 mei 2007 04:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Kan dan niet slapen, weet je wel hoeveel geluid vogels maken?
Ojaquote:
Wij over jou...quote:Op donderdag 24 mei 2007 04:25 schreef PC eend het volgende:
Dames het was me weer een waar genoegen, ik zal over jullie dromen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 03:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nog iets over mij gevonden, van ene supermama?
Wie?quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:58 schreef petraa het volgende:
Goodmorning,![]()
zo ik heb geverfd en ik verdien nu wel ff een pauzetje. Tha Bitch is neem ik aan al weg.???![]()
We zitten allemaal op onze borstvergroting te wachten.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:26 schreef PietjePuk63 het volgende:
Kom héél even goeiemiddag zeggen.
Tis maar stilletjes hier.... Hoe komt dat zo?
Ah ok.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:28 schreef mootie het volgende:
[..]
We zitten allemaal op onze borstvergroting te wachten.![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:30 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ah ok.
Is er dan ergens een overzichts-topic met duidelijke foto's van vóór de operatie.
En zo nee, waarom niet!?
Het kan nooit zo erg zijn als die theezakjes van Natasia.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor is een nono, dat wil je gewoon niet zien.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:32 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Het kan nooit zo erg zijn als die theezakjes van Natasia.
En daarbij, ik heb een grafhekel aan neptieten, dus kom op met dat topic!![]()
Ga je nou opeens preuts doen?quote:
Maar mijn kikkertietjes zijn cool!quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:38 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ga je nou opeens preuts doen?![]()
Je loopt halve dagen bloot rond te huppelen door de COSsen en de SC's!
100 waterplantjesquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:57 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Haai!![]()
Wat voor pakket? Een pretpakket?
Ha een oversext jochiequote:Op donderdag 24 mei 2007 14:08 schreef PietjePuk63 het volgende:
Als het nou nog vingerplantjes waren....![]()
daar zit ik heul nie op te wachten...quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:28 schreef mootie het volgende:
[..]
We zitten allemaal op onze borstvergroting te wachten.![]()
Wie ik?quote:
zich vermeerderen...quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:23 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Wie ik?![]()
Maar vertel eens dan, welk nobel doel hebben die honderd waterplantjes?
Dan had ze dus net zo goed honderd konijnen kunnen nemen.quote:
Die kan je niet per post versturen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:26 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dan had ze dus net zo goed honderd konijnen kunnen nemen.
Geld verdienen, naar kijken... enzo...quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:23 schreef PietjePuk63 het volgende:
Wie ik?![]()
Maar vertel eens dan, welk nobel doel hebben die honderd waterplantjes?
En dan elke week zo tig veel hokken uitmestenquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:26 schreef PietjePuk63 het volgende:
Dan had ze dus net zo goed honderd konijnen kunnen nemen.
ik vind het van één al een pokkewerk...quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
En dan elke week zo tig veel hokken uitmesten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |