Echt? Ik vind het hele fake foto verhaal van de laatste topics juist een afleiding van de echt interessante punten rondom 9/11. Helemaal omdat het gaat om foto's die nergens groot in het nieuws zijn geweest en dus helemaal geen groot publiek hebben bereikt. Terwijl dat toch juist het doel zou moeten zijn, het manipuleren van het grote publiek. Ze zijn van een fotograaf die ze 5 jaar na 9/11 gewoon op flickr heeft gezet.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Eensch, en je voegt veel waarde toe aan het topic.
Op een gegeven moment is de koek als Fok! conspiracy denker gewoon op. Geen wonder dat Lambiekje heel af en toe zijn snufferd laat zien en er een Matrix trailer tegenaan gooit. Zelfde geld voor mediaman met zijn "Jullie zijn aanhangers van Satanisten die New World Order vormen en de wereld regeren."quote:Op donderdag 16 september 2010 16:47 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik heb ook al twee keer gelijk gekregen dat gebouwen wel echt met vrijwel vrijeval snelheid in kunnen storten op normale wijze. Sindsdien is alleen wel weer twinitg keer gezegd dat het niet kan
Nu ja, ergens is het ook wel jammer dat sommigen afhaken, topics als deze hebben juist wel meerdere kanten van kijken/geloven/interpreteren nodig, anders krijg je niet eens een discussie op gang.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:52 schreef Buitendam het volgende:
Op een gegeven moment is de koek als Fok! conspiracy denker gewoon op. Geen wonder dat Lambiekje heel af en toe zijn snufferd laat zien en er een Matrix trailer tegenaan gooit. Zelfde geld voor mediaman met zijn "Jullie zijn aanhangers van Satanisten die New World Order vormen en de wereld regeren."
Het staat je natuurlijk helemaal vrij om punten aan te dragen die jij interessant vind:Yquote:Op donderdag 16 september 2010 16:50 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Echt? Ik vind het hele fake foto verhaal van de laatste topics juist een afleiding van de echt interessante punten rondom 9/11. Helemaal omdat het gaat om foto's die nergens groot in het nieuws zijn geweest en dus helemaal geen groot publiek hebben bereikt. Terwijl dat toch juist het doel zou moeten zijn, het manipuleren van het grote publiek. Ze zijn van een fotograaf die ze 5 jaar na 9/11 gewoon op flickr heeft gezet.
Absoluut. Maar dan zou het wel wenselijk zijn als je punt A bespreekt, op punt A je gelijk krijgt en dan na het bespreken van punt B niet weer opnieuw moet beginnen met je gelijk halen bij punt A.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nu ja, ergens is het ook wel jammer dat sommigen afhaken, topics als deze hebben juist wel meerdere kanten van kijken/geloven/interpreteren nodig, anders krijg je niet eens een discussie op gang.
Pff, omdat ik die hele non-discussie over die foto's (waar ik al heel vaak serieus en uitgebreid op gereageerd heb, maar dan lach je me ook elke keer uit, want het enige wat jij wilt is bevestiging voor jouw visie dat het allemaal geënsceneerd danwel gephotoshopt is. De technische logische verklaring wil jij helemaal niet horen) nu even een 'scheef pixeltje' noem, ben ik aan het trollen?quote:Op donderdag 16 september 2010 16:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
Niks pixeltje ... leuk he.. trollen en feiten verdraaien?![]()
Begrijpend lezen gaat jou dus ook al niet zo goed af.
Daar ben ik het helemaal mee eens. Het moet hier gewoon weer over bouwkunde (quote:Op donderdag 16 september 2010 16:50 schreef mouzzer het volgende:
Echt? Ik vind het hele fake foto verhaal van de laatste topics juist een afleiding van de echt interessante punten rondom 9/11. Helemaal omdat het gaat om foto's die nergens groot in het nieuws zijn geweest en dus helemaal geen groot publiek hebben bereikt. Terwijl dat toch juist het doel zou moeten zijn, het manipuleren van het grote publiek. Ze zijn van een fotograaf die ze 5 jaar na 9/11 gewoon op flickr heeft gezet.
hahaha ik denk die ufoquote:Op donderdag 16 september 2010 17:09 schreef pgrferrari het volgende:
@Jokkebrok
Ik heb mijn photoshopkunst hierop losgelaten.
Afbeelding laden duurt ff (moest highresh zijn)
[ afbeelding ]
(*hoop niet dat je de afbeelding al kent)
Vertel maar wat er gephotoshopt is.![]()
Iets wat op een vliegtuigmotor lijkt naast de shovel?quote:Op donderdag 16 september 2010 17:09 schreef pgrferrari het volgende:
@Jokkebrok
[ afbeelding ]
Als ik het mag zeggen, het gebouw in het midden....achter de kraan.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:09 schreef pgrferrari het volgende:
@Jokkebrok
[ afbeelding ]
die staat idd wel heel vreemd tegen dat andere gebouw er achter aan, maar die geloof ik welquote:Op donderdag 16 september 2010 17:57 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Als ik het mag zeggen, het gebouw in het midden....achter de kraan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
Ik ga voor het gebouw links achterin met de twee torens met groene dakdelen.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:09 schreef pgrferrari het volgende:
@Jokkebrok
[ afbeelding ]
Zo zeg, dat is knap werk geweest! Ik zal je als bewijs even een pm sturen.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:09 schreef pgrferrari het volgende:
@Jokkebrok
[ afbeelding ]
Dan wil ik weten waarop je zochtquote:Op donderdag 16 september 2010 19:03 schreef ChungLingSoo het volgende:
Ben ik raar als ik gewoon als eerste naar het origineel (oh, sorry: 'origineel') ging zoeken en dat binnen 30 seconden vond ?
Ik vertel het je wanneer de einduitslag binnen is.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:04 schreef Ticker het volgende:
[..]
Dan wil ik weten waarop je zocht
We kunnen elkaar een hand geven.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:03 schreef ChungLingSoo het volgende:
Ben ik raar als ik gewoon als eerste naar het origineel (oh, sorry: 'origineel') ging zoeken en dat binnen 30 seconden vond ?
Ik deed namelijk hetzelfde, maar toen ik na 30 seconden geen wtc020 vond - bedacht ik me maar mee te doenquote:Op donderdag 16 september 2010 19:07 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Ik vertel het je wanneer de einduitslag binnen is.![]()
(En geen zorg, ik kan achteraf nog steeds laten zien dat mijn manier werkte)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |