Het is wel spijkers op laag water zoeken de laatste paar topics, hè? Nu lijken een paar verdachte contouren inclusief niet angstige mensen het waterdicht te bewijzen dat 9/11 een hoax is.quote:Op donderdag 16 september 2010 13:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Goed... klaar!! Ik geef het op. NIETS maar dan ook NIETS wijkt af van wat in jullie ogen normaal is. Nu niet, nooit niet, nimmer niet.
Dat verlies door compressie waar jij het over hebt, vindt plaats over de gehele afbeelding en meestal niet alleen gelokaliseerd rond randen van mensen en objecten en zeker niet op de manier zoals te zien is op de afbeeldingen.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:40 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Waarom vraag je het dan?
[..]
In de Wikipediapagina staat het prima uitgelegd inclusief begeleidende voorbeeldjes.
[..]
Dikke duh terug!
Inderdaad. Niemand kan bewijzen of een goed gephotoshopte afbeelding gephotoshopt is, dus het heeft weinig nut om hele topics vol te zeuren dat mensen dat moeten gaan bewijzen.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:45 schreef Buitendam het volgende:
Het is wel spijkers op laag water zoeken de laatste paar topics, hè? Nu lijken een paar verdachte contouren inclusief niet angstige mensen het waterdicht te bewijzen dat 9/11 een hoax is.
Juist in kleurovergangen zitten de meeste compressie artefacts, wat ook logisch is omdat die kleurovergangen het moeilijkst zijn te berekenen en te voorspellen voor de computerquote:Op donderdag 16 september 2010 15:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dat verlies door compressie waar jij het over hebt, vindt plaats over de gehele afbeelding en meestal niet alleen gelokaliseerd rond randen van mensen en objecten en zeker niet op de manier zoals te zien is op de afbeeldingen.
De beelden, de meeste slachtoffers, de foto's ... niets is wat het lijkt.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is wel spijkers op laag water zoeken de laatste paar topics, hè? Nu lijken een paar verdachte contouren inclusief niet angstige mensen het waterdicht te bewijzen dat 9/11 een hoax is.
Anders deel je even de wijsheid die je in pacht hebt?quote:Op donderdag 16 september 2010 15:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De beelden, de meeste slachtoffers, de foto's ... niets is wat het lijkt.
Daar ben ik al een paar topics mee bezig.. dat zeg je net zelf.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Anders deel je even de wijsheid die je in pacht hebt?
Jij snapt het idee niet, dus stop a.u.b. ff met dit ridiculiserende toontje van je.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:04 schreef Buitendam het volgende:
En één van de puzzelstukjes is een kerel die overdreven emotioneel is en een vrouw die met haar hand in d'r zakken de andere kant op kijkt. Wordt nog een lastige om die te leggen, man.
Welk idee,precies?quote:Op donderdag 16 september 2010 16:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jij snapt het idee niet, dus stop a.u.b. ff met dit ridiculiserende toontje van je.
Moet ik nu weer van voren af aan gaan uitleggen waarom ik denk dat de boel gefaked is?quote:
Je moet zoeken naar een moment waarvan zowel video's als foto's zijn. Dan kan je checken of er daadwerkelijk mensen erbij ge-photoshoped zijn.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jij snapt het idee niet, dus stop a.u.b. ff met dit ridiculiserende toontje van je.
Nee, dat is zo langzamerhand wel duidelijk. Maar wanneer begin je met het brengen van echte bewijzen, die tot nu toe niet weerlegd zijn? Dat van die passagiers die zogenaamd niet zouden bestaan en de aspecten van de torens, om nog maar te zwijgen over de driehoeksverhouding tussen alluminum, staal en vogels.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Moet ik nu weer van voren af aan gaan uitleggen waarom ik denk dat de boel gefaked is?![]()
Met genoegen hoor.
Ik ben de enige hier die daar toe in staat is. Jullie lullen recht wat krom is. Is dat je al opgevallen?quote:Op donderdag 16 september 2010 16:21 schreef Buitendam het volgende:
Is het je al opgevallen dat jij de afgelopen topics het vaakst van iedereen "Ja, daar heb je gelijk in." hebt gezegd?
Maakt niet uit, je hoeft het toch allemaal niet terug te lezen.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:25 schreef THEFXR het volgende:
jullie,gaan te hard, ik hou het niet meer bij.
Als je iets aanhaalt wat écht onmogelijk weerlegd kan worden ben ik de eerste die dat toe zal geven. Maar zoals die lijst wat boven het stuk wat je van me quote staat weergeeft; tot nu toe kan het allemaal op een heel goede manier worden weerlegd.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik ben de enige hier die daar toe in staat is. Jullie lullen recht wat krom is. Is dat je al opgevallen?
Niks pixeltje ... leuk he.. trollen en feiten verdraaien?quote:Op donderdag 16 september 2010 16:31 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je hoeft het toch allemaal niet terug te lezen.
De posts van vandaag zijn namelijk alleen maar gegaan over een scheef pixeltje.
Dat van die passagiers is niet weerlegd. Slechts meningen zijn gegeven...quote:Op donderdag 16 september 2010 16:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als je iets aanhaalt wat écht onmogelijk weerlegd kan worden ben ik de eerste die dat toe zal geven. Maar zoals die lijst wat boven het stuk wat je van me quote staat weergeeft; tot nu toe kan het allemaal op een heel goede manier worden weerlegd.
Rustig johquote:Op donderdag 16 september 2010 16:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik ben de enige hier die daar toe in staat is. Jullie lullen recht wat krom is. Is dat je al opgevallen?
Eensch, en je voegt veel waarde toe aan het topic.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Rustig joh![]()
Ik vind de dingen die je aankaart leuk en interessant om te bekijken en ik vind het alleen maar prijzenswaardig dat je mensen ook gelijk kunt geven als dat in jouw ogen terecht is.
Hm, ik heb juist de indruk dat er af en toe wordt gezegd: "Okay, je hebt gelijk!" om van het gezeur af te zijn zeg maar, als mensen teveel tegengas gaan geven. Om vervolgens twee weken later weer precies hetzelfde zogenaamd aan de kaak te stellen.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:37 schreef senesta het volgende:
Rustig joh![]()
Ik vind de dingen die je aankaart leuk en interessant om te bekijken en ik vind het alleen maar prijzenswaardig dat je mensen ook gelijk kunt geven als dat in jouw ogen terecht is.
Was het maar 2 weken. We hebben altijd mazzel als dezelfde vragen pas in een volgend topic weer gesteld worden.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Om vervolgens twee weken later weer precies hetzelfde zogenaamd aan de kaak te stellen.
Ik kreeg vandaag heel vriendelijk gelijk van Jokkebrok hoorquote:Op donderdag 16 september 2010 16:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hm, ik heb juist de indruk dat er af en toe wordt gezegd: "Okay, je hebt gelijk!" om van het gezeur af te zijn zeg maar, als mensen teveel tegengas gaan geven. Om vervolgens twee weken later weer precies hetzelfde zogenaamd aan de kaak te stellen.
Maar goed, dat is misschien wat al te zurig van mij.
De vliegtuigen zijn nooit teruggekeerd, de passagiers zijn nooit teruggekeerd en begrafenissen zijn gehouden. Dat zijn geen meningen, maar gebeurtenissen. Aan de conspiracy denkers om deze bewijzen te weerleggen.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat van die passagiers is niet weerlegd. Slechts meningen zijn gegeven...
Omgekeerde wereld. Deze foto's zijn de wereld in gebracht en nooit als nep beoordeeld. Jouw onderbuikgevoelens zeggen van wel, dus dan ben jíj degene die dat hard zal moeten maken.quote:Die foto's... leuk geprobeerd, maar niet weerlegd....
Ik heb ook al twee keer gelijk gekregen dat gebouwen wel echt met vrijwel vrijeval snelheid in kunnen storten op normale wijze. Sindsdien is alleen wel weer twinitg keer gezegd dat het niet kanquote:Op donderdag 16 september 2010 16:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag heel vriendelijk gelijk van Jokkebrok hoorToen ik iets aanhaalde over bewerken van foto's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |