SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.What's in a day that makes a day a good day???
Oeh je hebt jezelf overwonnenquote:Op donderdag 16 september 2010 06:47 schreef Poeketje het volgende:
Me eeeeerste topic geopend........ Eng hoorhahahaha
Waar in Limburg bevind jij je????quote:Op donderdag 16 september 2010 08:41 schreef Kn0x het volgende:
Moggel iedereen. Dit is de eerste keer dat ik het Limburg topic zie
Ben toch al een tijdje actief op Fok
welkomquote:Op donderdag 16 september 2010 08:41 schreef Kn0x het volgende:
Moggel iedereen. Dit is de eerste keer dat ik het Limburg topic zie
Ben toch al een tijdje actief op Fok
tonight its tony timequote:Op donderdag 16 september 2010 19:19 schreef .ZilveR. het volgende:
Zow mijn slachtoffer zit in de verf
Jaquote:Op donderdag 16 september 2010 19:33 schreef sproetjes het volgende:
[..]
tonight its tony time![]()
zo en nu ga ik weer verder met mijn fok pauze
Was het gister wel nog gelukt met de strijk?quote:Op donderdag 16 september 2010 19:41 schreef friekin_ het volgende:
Zo. Gewerkt, pedicure, relax en straks feestje bij onderburen. Wat een leven.
Arme jij, klinkt alsof je het zwaar hebt.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:41 schreef friekin_ het volgende:
Zo. Gewerkt, pedicure, relax en straks feestje bij onderburen. Wat een leven.
Leers had meer een grote bek dan dat hij daadkracht had. Veel van zijn met veel geschreeuw aangekondigde plannen zijn uiteindelijk niet uitgevoerd. Waar is de TGV in Maastricht bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 16 september 2010 22:09 schreef .ZilveR. het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_voorgedragen__.html
Ik ben benieuwd of ie net zo lekker daadkrachtig is als Leers
Zo. Nuchter. Of iig, zo nuchter als ik kan zijn na 1 wijntje. Nu wiet, vibrator, negerpron en gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:04 schreef Softfeel het volgende:
[..]
Was het gister wel nog gelukt met de strijk?
pas wel op met te veel alchol met het feestje dadelijkanders heb je morgen miss weer zoveel last
![]()
You go girl.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:51 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Zo. Nuchter. Of iig, zo nuchter als ik kan zijn na 1 wijntje. Nu wiet, vibrator, negerpron en gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan.
Bengelquote:
ik zal zeggen geniet ze lekker...quote:
Le boyfriend zit nou best wel tegen officieel aanquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:48 schreef MPG het volgende:
Officieel? Wie wat waar? Wat heb ik gemist?
Nee, ik ben niet nieuwsgierig, ik wil gewoon alles weten.
Le boyfriend?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:01 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Le boyfriend zit nou best wel tegen officieel aan![]()
Snap ik, leuk dat je hier ff komt buurtenquote:Op donderdag 16 september 2010 23:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
MPG.Kon een topic met Geleen in de TT niet weerstaan.
je hebt er toch niet te veel moed voor nodig gehad of wel?quote:
Deze uitspraak doet mij terug denken aan mijn scharreltje van weleer..quote:
Voor dat prikje? Neuquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:56 schreef Softfeel het volgende:
[..]
je hebt er toch niet te veel moed voor nodig gehad of wel?
die pijn wel maar andere pijn niet hahaquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:17 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Voor dat prikje? Neu![]()
Pijn kanzijn
Dat kloptquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:20 schreef Softfeel het volgende:
[..]
die pijn wel maar andere pijn niet haha
Woehoooeeee congrats met je piercing mush!!! ik weet hoe graag je t wilde!!quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:33 schreef Tassiepassie het volgende:
Ja kom maar eten hoor, ik kook wel weer![]()
Moet nog altijd een keer door jou gevoederd worden, dus deze keer verwacht ik een dineruitnodiging terug poekedingetje![]()
Say....18.00u eten?
Ik krijg zo mijn navelpiercing
Nee, eerst jijquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:51 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Woehoooeeee congrats met je piercing mush!!! ik weet hoe graag je t wilde!!
Ik ga je ook nog eens voederen lieverd!! komt helemaal goed, of ik laat boyfriend koken... of telt dat niet?
Kev weet ik zeker, Ivo weet ik nietquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:37 schreef Poeketje het volgende:
Gisteravond laat nog naar Pirana 3d geweest... hendig ruige film!! hahahahahah
Zometeen nog ff ergens op bezoek en vanavond naar Taschke en Mich!!!!!!
Gaan Kev en Ivo ook mee uit???
Neeee je mot meedoen he mush!!! Slikken krengquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:45 schreef Tassiepassie het volgende:
En ik ga iig niet veel drinken vanavond
Desperado's misschien nog.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Mieke, moet ik de spullen die je bent vergeten meenemen ? ijsthee, blikje energie drank, cola light en die fles sperone ofzoiets
Oke, ik dacht misschien wil je het wel gewoon naar huis nemen aan het eind van de avondquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:49 schreef Poeketje het volgende:
laat maar staan Kev... ik ga vanavond aan t bier...
21 jaar oud, VMBO als achtergrond en daarna doorgestroomd (ofja, teruggestroomdquote:Op zondag 19 september 2010 11:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Geen ervaring mee en zou ook niet mijn voorkeur hebben. Hoe oud ben je en waarom zou je geen normale opleiding gaan volgen op dit moment?
Graag gedaanquote:Op zondag 19 september 2010 12:17 schreef Poeketje het volgende:
Goeiemorgen allemaal....
Ik moet aan de studie, weekend is weer voorbij... realiteit is kicking in...
Tasch, moest je nog bedanken voor de hartelijke ontvangst!
quote:Op zondag 19 september 2010 13:03 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Ik heb gelukkig geen katerrrr![]()
Heb echt niet veel gedronken,maar buiten kickte het er ineens wel ff in
Altijd lastig zo'n keuzes, maar als je een droom hebt die je kunt realiseren dan zou ik daar toch wel wat proberen van te maken.quote:Op zondag 19 september 2010 11:27 schreef nattermann het volgende:
[..]
21 jaar oud, VMBO als achtergrond en daarna doorgestroomd (ofja, teruggestroomd) naar de havo. Toen gestopt omdat ik het helemaal gehad had met de middelbare school. Stom stom stom, maargoed. De geschiedenis kan ik niet meer aanpassen.
Nu ben ik me aan't oriënteren op opleidingen, het idee was om een juridische opleiding te gaan doen (HBO), maar nu is mijn oog op iets anders gevallen. Een jongensdroom, met als enige vereiste een havo of vwo-diploma. Vandaar mijn vraag
Denk je wel dat je kennis hebt? Met 21 jaar kan je sowieso op de uni en ik verwacht dan ook op het HBO beginnen als je daarbij aantoont (dmv een test) dat je voldoende kennis hebt.quote:Op zondag 19 september 2010 11:27 schreef nattermann het volgende:
[..]
21 jaar oud, VMBO als achtergrond en daarna doorgestroomd (ofja, teruggestroomd) naar de havo. Toen gestopt omdat ik het helemaal gehad had met de middelbare school. Stom stom stom, maargoed. De geschiedenis kan ik niet meer aanpassen.
Nu ben ik me aan't oriënteren op opleidingen, het idee was om een juridische opleiding te gaan doen (HBO), maar nu is mijn oog op iets anders gevallen. Een jongensdroom, met als enige vereiste een havo of vwo-diploma. Vandaar mijn vraag
Ik moet ook maar eens bedenken wat ik precies wil gaan eten.quote:Op zondag 19 september 2010 16:34 schreef Tism het volgende:
Het enige dat ik moet doen vandaag is een grote friet speciaal en 2 hamburgers halen en die opeten, verder doe ik ook helemaal niets..![]()
Zondag FTW!1..
lekker ruilenquote:
Klopt. De kennis is er. De 21+toets voor het HBO heb ik inmiddels succesvol gemaakt. Het gaat om een opleiding aan de Stella Aviation Academy in Maastrichtquote:Op zondag 19 september 2010 16:19 schreef Adames het volgende:
[..]
Denk je wel dat je kennis hebt? Met 21 jaar kan je sowieso op de uni en ik verwacht dan ook op het HBO beginnen als je daarbij aantoont (dmv een test) dat je voldoende kennis hebt.
Och god, weet je zeker dat je dat wilt?quote:Op zondag 19 september 2010 22:54 schreef nattermann het volgende:
[..]
Klopt. De kennis is er. De 21+toets voor het HBO heb ik inmiddels succesvol gemaakt. Het gaat om een opleiding aan de Stella Aviation Academy in Maastricht
Die hebben ook een pittig eisenpakket, maargoed. Niet geschoten is altijd mis, en een Havodiploma is ook geen slechte stap met "enkel" VMBO.
Hoezo? Hoeft trouwens niet persé bij die school. Zijn er nog een aantal in Nederland. Het gaat erom wat je er uiteindelijk mee kunt.quote:Op zondag 19 september 2010 23:35 schreef Adames het volgende:
[..]
Och god, weet je zeker dat je dat wilt?
pilotenmarkt ligt redelijk op zijn gat. Als er wachtlijsten zijn voor een baan, dan klopt er iets niet.quote:Op zondag 19 september 2010 23:38 schreef nattermann het volgende:
[..]
Hoezo? Hoeft trouwens niet persé bij die school. Zijn er nog een aantal in Nederland. Het gaat erom wat je er uiteindelijk mee kunt.
Insiderquote:Op zondag 19 september 2010 23:52 schreef Adames het volgende:
[..]
pilotenmarkt ligt redelijk op zijn gat. Als er wachtlijsten zijn voor een baan, dan klopt er iets niet.
Verder kost de opleiding een vermogen en dat zal je de komende jaren niet aflossen.
Inderdaad, als je eenmaal 50 bent en genoeg ervaring hebt zal je met niet veel loondienst banen evenveel binnen hengelen (vanuit gaande het dan ook niet minder is op die leeftijd), maar dat is een keuze.
Ikzelf doe weinig met luchtvaart, maar aantal vage vrienden/kenissen doen of hebben de opleiding gedaan. Verder heb ik 2 vrienden van luchtvaarttechniek in delft die ongeveer hetzelfde zeggen.quote:Op zondag 19 september 2010 23:53 schreef nattermann het volgende:
[..]
Insider?
Heb me er nog niet zo in verdiept. Zit momenteel nog in een oriëntatiefase, en moet het me allemaal eens goed gaan uitzoeken inderdaad en op papier zetten. Opleidingskosten zijn iig ruim 106.000 euro's.
Gooiemurge, ik zit van half 9 tot 5 op kantoor... joeepieequote:Op maandag 20 september 2010 08:35 schreef Poeketje het volgende:
Morrguuh!!! ik zit vandaag van 11 tot 18.30u op school.... joeepieee.........
Half 8 weer thuis, en dan binnen een half uur wer vertrekken om te gaan sporten.... hmmmmmmmmm
bedenklijke dag hoor
Mijn auto werkt niet naar behoren, dus op het werk komen is tegenwoordig best spannend.quote:Op maandag 20 september 2010 08:54 schreef Kn0x het volgende:
Nog spannende dingen meegemaakt Limburg?
Je hebt toevallig toch geen Opel he?quote:Op maandag 20 september 2010 09:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn auto werkt niet naar behoren, dus op het werk komen is tegenwoordig best spannend.
Weer problemen met de koppeling, deze keer zit het hem gelukkig in de kabel als het goed is. Ik laat het nu nog 1x fixen en dan ga ik toch maar kijken naar een andere bolide.
Een Seat. Blijkbaar een probleem dat vaker voorkomt bij dat specifieke model, maar waar ik niet op zit te wachten.quote:Op maandag 20 september 2010 09:10 schreef Softfeel het volgende:
[..]
Je hebt toevallig toch geen Opel he?
Ik weet het, dat is het dilemma nu ook weer. Nu kan ik de auto tegen geringe kosten weer helemaal op orde krijgen en dan verkoopt dat ding zich ook een stuk eenvoudiger. Daarna is het hopelijk snel tijd voor een andere wagen.quote:Op maandag 20 september 2010 09:33 schreef friekin_ het volgende:
Waarom laat je 'm nog repareren, kan beter het geld besparen en uitgeven aan een nieuwe. Had met mijn vorige auto ook een dosis problemen. Bij elke reparatie dacht ik dat hij er weer tegenaan kon.
Welneuh. Heb een goede auto onder mijn kont nuquote:Op maandag 20 september 2010 10:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maximaal 50 euro, dan moet het weer op orde zijn. Nu heb je bijna een gebruiksaanwijzing nodig om fatsoenlijk te kunnen rijden. Dan krijg ik dat ding nooit verkocht. Of je moet zelf interesse hebben, dan wil ik wel een mooie prijs voor je maken.
dan zal ik hem ind laten fixen voor 50 euro.. en dan direct doorsparen...quote:Op maandag 20 september 2010 10:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maximaal 50 euro, dan moet het weer op orde zijn. Nu heb je bijna een gebruiksaanwijzing nodig om fatsoenlijk te kunnen rijden. Dan krijg ik dat ding nooit verkocht. Of je moet zelf interesse hebben, dan wil ik wel een mooie prijs voor je maken.
Dat is spelen met vuur natuurlijkquote:Op maandag 20 september 2010 10:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Volgens sommige mensen op fok heb ik een dikke reetBen jij het ermee eens?
Heb al een aardige auto gezien, alleen dan moet ik voor een deel van de financiering nog even bij mijn ouders aankloppen.quote:Op maandag 20 september 2010 10:31 schreef Softfeel het volgende:
[..]
dan zal ik hem ind laten fixen voor 50 euro.. en dan direct doorsparen...
Had gezien. Kan hem niet meer terugvinden op de site. Was een aardig complete Seat Ibiza uit 2008 die voor een goede prijs op de site van Hensgens stond.quote:
Inruilen via de garage is de bedoeling.quote:Op maandag 20 september 2010 10:49 schreef Softfeel het volgende:
miss dus al verkocht..
ga je je wagen als die gemaakt is particulier verkopen of inruilen via de garage?
Ja, daar doe ik het wel mee.quote:Op maandag 20 september 2010 10:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is spelen met vuur natuurlijk.
In het spectrum geen kont - welgevormde kont - dikke reet zou ik je bij welgevormde kont plaatsen.
Daar komen we dan allebei goed mee weg.
wie nietquote:Op maandag 20 september 2010 14:51 schreef friekin_ het volgende:
Ik krijg altijd zin in seks van herfstweer.
Kom maar langsquote:Op maandag 20 september 2010 14:51 schreef friekin_ het volgende:
Ik krijg altijd zin in seks van herfstweer.
Als wij thuiskomen moet hij zowat opstaan om over te werken op zaterdagquote:Op maandag 20 september 2010 18:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Oke gaat Mich niet mee
Jammer.
Zometeen met mijn broer actie film kijken
Goede vrienden van me. De een is hetero, de andere weet het niet helemaal. Maar het zijn gezellige mensen.quote:Op maandag 20 september 2010 18:26 schreef Ivo1986 het volgende:
Wat kun je vertellen over de gasten?
dit vroeg je gewoon na mijn sms waarin toch echt 8 man stond hequote:Op maandag 20 september 2010 17:35 schreef Poeketje het volgende:
Met hoevelen gaan we nou eigenlijk hahaha... ik heb er ook zin in!!!! al 3 maanden niet geweest ofzo!!
Ik meende dan ook met t aantal mensen met wie we in totaal zouden gaan en dacht ff dat alles meeging in de bus dus vandaag mjn "? " bij het aantal 8 ....quote:Op maandag 20 september 2010 20:09 schreef Tassiepassie het volgende:
Deesje gaat trouwens ook maar dit ging ff puur om het aantal personen in de taxi
Jammmmer!!!quote:Op maandag 20 september 2010 21:21 schreef Boy23 het volgende:
Goede avond allemaal.
Ja ik zou graag mee willen, maar waarschijnlijk moet ik overwerken
kom maar schatquote:Op maandag 20 september 2010 21:36 schreef Boy23 het volgende:
[..]
mischien volgende keer.terug en hou je in anders bind ik je alsnog vast..!!
Nou ja zeg. En ik maar denken dat ik speciaal was.quote:Op maandag 20 september 2010 21:36 schreef Boy23 het volgende:
[..]
mischien volgende keer.terug en hou je in anders bind ik je alsnog vast..!!
Ben jij ook schat. alleen ik moet Mieke even temmen. die krijgt ervan langs met de zweep.quote:Op maandag 20 september 2010 21:42 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nou ja zeg. En ik maar denken dat ik speciaal was.
lekker....quote:Op maandag 20 september 2010 21:42 schreef Boy23 het volgende:
[..]
uitdager, maar ik kan jou wel aan.
Ik ook van jou.quote:Op maandag 20 september 2010 21:44 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Ben jij ook schat. alleen ik moet Mieke even temmen. die krijgt ervan langs met de zweep.
ik hou van je dat weetje toch
Ben je ook voor em...quote:Op maandag 20 september 2010 21:42 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nou ja zeg. En ik maar denken dat ik speciaal was.
Zolang jij t maar doetquote:Op maandag 20 september 2010 21:45 schreef Boy23 het volgende:
[..]
das nog maar afwachten of het lekker is
Heheehe.. Jij dan he, ik ben een net meiskequote:Op maandag 20 september 2010 21:47 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Weet ik schat;) volgende keer kom je maar weer lekker bij me zitten.. ( zonder t shirt )haha
Ach dan trek ik die toch uit..!! doe eens gek..:Pquote:Op maandag 20 september 2010 21:52 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Heheehe.. Jij dan he, ik ben een net meiske
Lekker. ik moet er nog 4.. maar ben gelukkig om 3 uur klaar. alleen waarschijnlijk zaterdag nog werken das minderquote:Op maandag 20 september 2010 21:54 schreef vosss het volgende:
Zo. Ik ga weer de nachtdienst in. Nog 3 en dan een lang weekend
Schatje. Je weet dat ik een celibaat leven leid tegenwoordig. Alle mannen in de ban. etc.quote:Op maandag 20 september 2010 21:54 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Ach dan trek ik die toch uit..!! doe eens gek..:P
Okquote:Op maandag 20 september 2010 22:00 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Schatje. Je weet dat ik een celibaat leven leid tegenwoordig. Alle mannen in de ban. etc.
die moet nog wennen aan bi.... beetje rustig aan met em hequote:Op maandag 20 september 2010 21:50 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Hoezo ik? je hebt toch een vriend die mijn plaats ik kan nemen..
Bekrompen mannenquote:Op maandag 20 september 2010 22:21 schreef Poeketje het volgende:
[..]
die moet nog wennen aan bi.... beetje rustig aan met em he
haha hoezo dat dan? weet die tenminste wat voor vlees die in de kuip heeftquote:Op maandag 20 september 2010 22:21 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Nou, als mijn scharreltje bi zou zijn, zou ik het wel weten hoor..quote:Op maandag 20 september 2010 22:21 schreef Poeketje het volgende:
[..]
en wat als het scharreltje hoopt dat jij bi bentquote:Op maandag 20 september 2010 22:26 schreef Tism het volgende:
[..]
Nou, als mijn scharreltje bi zou zijn, zou ik het wel weten hoor..
Dan moet ze ook van afwisseling houden, net als ik!..quote:Op maandag 20 september 2010 22:30 schreef Softfeel het volgende:
[..]
en wat als het scharreltje hoopt dat jij bi bent
Dan sex ik toch liever met jou...quote:Op maandag 20 september 2010 22:32 schreef friekin_ het volgende:
Ach. Seksende mannen kunnen ook sexay zijn.
Nee dat zal ook nooit gebeuren. geef mij ma twee vrouwen.;)quote:Op maandag 20 september 2010 22:33 schreef Tism het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat, heb jij al eens een man ervaren?..
dankje schat. jij ook al vast weltrusten voor dadelijk. en zie je uiteraard vrijdag moppie.quote:Op maandag 20 september 2010 22:41 schreef friekin_ het volgende:
Slaap lekker geil ding. ik zie je vrijdag
jij ook weltrusten llieve Miekequote:Op maandag 20 september 2010 22:42 schreef Poeketje het volgende:
Ik ook richting (me eigen:P) bed hahah alleen zonder peuk
De rest van het jaar heb ik me telkens de laatste nacht vrijgepakt, ik had nog dagen zat.quote:Op maandag 20 september 2010 21:55 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Lekker. ik moet er nog 4.. maar ben gelukkig om 3 uur klaar. alleen waarschijnlijk zaterdag nog werken das minder
En weer wakker. Ik doe mee met die koffiequote:Op dinsdag 21 september 2010 10:33 schreef Tism het volgende:
Morguh..ff een bakkie koffie (x4) doen..
heb liever zin in wat anders, een lekker glaasje Malibu.quote:
das ook belangrijk. Lachen..!!quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:47 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Joah t ging wel
Was niet zo productief, maar we hebben wel veel gelachen
Ja ik wacht ook tot zaterdag avond deze week dan pas voor mij....quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:48 schreef Boy23 het volgende:
[..]
heb liever zin in wat anders, een lekker glaasje Malibu.maar daar wacht ik nog wel tot zaterdag mee
Ik moet waarschijnlijk zaterdag nog werken, anders had ik wel meeg uitgegaan met de dames.. en nog een paar vrienden . maar moet 5 uur op als ik moet werken. niet zo verstandig om mee te gaan dusquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:49 schreef Softfeel het volgende:
[..]
Ja ik wacht ook tot zaterdag avond deze week dan pas voor mij....
ik dan niet tot vrijdag maar dan ga ik optijd onder de wol omdat zaterdag een kapot maak dag word met de brandweer en aangezien het ook een wedstrijd is met onze vaste ploeg en dit keer afgesproken hebben de vrijdag geen druppel te drinken om te kijken of we dan wel ooit eens in de prijzen vallen hahaquote:
Haha, jah zou er niet van opkijken als dat dit keer wel lukt..quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:54 schreef Softfeel het volgende:
[..]
ik dan niet tot vrijdag maar dan ga ik optijd onder de wol omdat zaterdag een kapot maak dag word met de brandweer en aangezien het ook een wedstrijd is met onze vaste ploeg en dit keer afgesproken hebben de vrijdag geen druppel te drinken om te kijken of we dan wel ooit eens in de prijzen vallen haha
Idd als het maar een gezellige dag wordt. mochten jullie winnen dan weet je iig voor de volgende keer dat ke geen druppen van te voren moet drinkenquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:57 schreef Softfeel het volgende:
nou onze ploeg kennende om met die wedstrijden overal alles een eigen draai aan te geven
haha
om onze eigen regeltjes erbij te maken en de regels op een eigen manier opgevat worden houd ik er geen rekening mee haha het gaat toch om de fun tenslotte
Dat is maar goed ookquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:05 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Dat was niet voor jou bestemd Zilver..;)
ZUUCHTIGquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:18 schreef nattermann het volgende:
Kom ik thuis, heeft mijn liefje tortillachips en guacamole gemaakt!
quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:08 schreef Boy23 het volgende:
hij zal niks over hebben gelaten denk ik Gezicht..
Helemaal opquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:08 schreef Boy23 het volgende:
hij zal niks over hebben gelaten denk ik Gezicht..
niet in het zuiden wel in het midden helaas als je daar behoefte in hebt..quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:17 schreef Adames het volgende:
http://nl.tinypic.com/r/2134wzs/7
http://nl.tinypic.com/r/23mmom1/7
http://nl.tinypic.com/r/1zqt5ac/7
http://nl.tinypic.com/r/i3uzd5/7
http://nl.tinypic.com/r/23llcia/7
leuk hoor, autoschade. heeft iemand ervaring met een goedkoop reperatiebedrijf voor spuitwerk in de omg Zuid-Limburg. Rond Maastricht/Heerlen (en alles ten zuiden hiervan).
Als het Sittard is dan nog wel, Weert is me toch wat ver (woon zelf tegen op een kilometer van de Belgische grens)quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:19 schreef Softfeel het volgende:
[..]
niet in het zuiden wel in het midden helaas als je daar behoefte in hebt..
het is in Echt.. waar dat is ben er zelf ook geweest en ze waren niet te duurquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:22 schreef Adames het volgende:
[..]
Als het Sittard is dan nog wel, Weert is me toch wat ver (woon zelf tegen op een kilometer van de Belgische grens)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |