SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.What's in a day that makes a day a good day???
Oeh je hebt jezelf overwonnenquote:Op donderdag 16 september 2010 06:47 schreef Poeketje het volgende:
Me eeeeerste topic geopend........ Eng hoorhahahaha
Waar in Limburg bevind jij je????quote:Op donderdag 16 september 2010 08:41 schreef Kn0x het volgende:
Moggel iedereen. Dit is de eerste keer dat ik het Limburg topic zie
Ben toch al een tijdje actief op Fok
welkomquote:Op donderdag 16 september 2010 08:41 schreef Kn0x het volgende:
Moggel iedereen. Dit is de eerste keer dat ik het Limburg topic zie
Ben toch al een tijdje actief op Fok
tonight its tony timequote:Op donderdag 16 september 2010 19:19 schreef .ZilveR. het volgende:
Zow mijn slachtoffer zit in de verf
Jaquote:Op donderdag 16 september 2010 19:33 schreef sproetjes het volgende:
[..]
tonight its tony time![]()
zo en nu ga ik weer verder met mijn fok pauze
Was het gister wel nog gelukt met de strijk?quote:Op donderdag 16 september 2010 19:41 schreef friekin_ het volgende:
Zo. Gewerkt, pedicure, relax en straks feestje bij onderburen. Wat een leven.
Arme jij, klinkt alsof je het zwaar hebt.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:41 schreef friekin_ het volgende:
Zo. Gewerkt, pedicure, relax en straks feestje bij onderburen. Wat een leven.
Leers had meer een grote bek dan dat hij daadkracht had. Veel van zijn met veel geschreeuw aangekondigde plannen zijn uiteindelijk niet uitgevoerd. Waar is de TGV in Maastricht bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 16 september 2010 22:09 schreef .ZilveR. het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_voorgedragen__.html
Ik ben benieuwd of ie net zo lekker daadkrachtig is als Leers
Zo. Nuchter. Of iig, zo nuchter als ik kan zijn na 1 wijntje. Nu wiet, vibrator, negerpron en gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:04 schreef Softfeel het volgende:
[..]
Was het gister wel nog gelukt met de strijk?
pas wel op met te veel alchol met het feestje dadelijkanders heb je morgen miss weer zoveel last
![]()
You go girl.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:51 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Zo. Nuchter. Of iig, zo nuchter als ik kan zijn na 1 wijntje. Nu wiet, vibrator, negerpron en gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan.
Bengelquote:
ik zal zeggen geniet ze lekker...quote:
Le boyfriend zit nou best wel tegen officieel aanquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:48 schreef MPG het volgende:
Officieel? Wie wat waar? Wat heb ik gemist?
Nee, ik ben niet nieuwsgierig, ik wil gewoon alles weten.
Le boyfriend?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:01 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Le boyfriend zit nou best wel tegen officieel aan![]()
Snap ik, leuk dat je hier ff komt buurtenquote:Op donderdag 16 september 2010 23:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
MPG.Kon een topic met Geleen in de TT niet weerstaan.
je hebt er toch niet te veel moed voor nodig gehad of wel?quote:
Deze uitspraak doet mij terug denken aan mijn scharreltje van weleer..quote:
Voor dat prikje? Neuquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:56 schreef Softfeel het volgende:
[..]
je hebt er toch niet te veel moed voor nodig gehad of wel?
die pijn wel maar andere pijn niet hahaquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:17 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Voor dat prikje? Neu![]()
Pijn kanzijn
Dat kloptquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:20 schreef Softfeel het volgende:
[..]
die pijn wel maar andere pijn niet haha
Woehoooeeee congrats met je piercing mush!!! ik weet hoe graag je t wilde!!quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:33 schreef Tassiepassie het volgende:
Ja kom maar eten hoor, ik kook wel weer![]()
Moet nog altijd een keer door jou gevoederd worden, dus deze keer verwacht ik een dineruitnodiging terug poekedingetje![]()
Say....18.00u eten?
Ik krijg zo mijn navelpiercing
Nee, eerst jijquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:51 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Woehoooeeee congrats met je piercing mush!!! ik weet hoe graag je t wilde!!
Ik ga je ook nog eens voederen lieverd!! komt helemaal goed, of ik laat boyfriend koken... of telt dat niet?
Kev weet ik zeker, Ivo weet ik nietquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:37 schreef Poeketje het volgende:
Gisteravond laat nog naar Pirana 3d geweest... hendig ruige film!! hahahahahah
Zometeen nog ff ergens op bezoek en vanavond naar Taschke en Mich!!!!!!
Gaan Kev en Ivo ook mee uit???
Neeee je mot meedoen he mush!!! Slikken krengquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:45 schreef Tassiepassie het volgende:
En ik ga iig niet veel drinken vanavond
Desperado's misschien nog.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Mieke, moet ik de spullen die je bent vergeten meenemen ? ijsthee, blikje energie drank, cola light en die fles sperone ofzoiets
Oke, ik dacht misschien wil je het wel gewoon naar huis nemen aan het eind van de avondquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:49 schreef Poeketje het volgende:
laat maar staan Kev... ik ga vanavond aan t bier...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |